Fckmegastore reviews

Fckmegastore reviews

5.2

Stor fodbold klub, manglende kvalitet på indpakning.

Købte 2 drikke skåle til vores hund, da de blev leveret kom de i en brun forsendelses pose, uden nogen form for beskyttelse mod slag under transporten,den ene skål har fået et slag , så der var gået hul i skålen, dette var ikke sket hvis varen var afsendt i en kasse, med den rigtigt indpakning.

Utrolig skuffet

Jeg har nu voksne drenge - og vi har igennem mange år købt især fodboldtrøjer (David Beckham med nr. 7 på ryggen; Manchester United, må vist siges at være blevet helt ''retro'' ;) ), men også andre ting i FCK-butikken på Østerbro. Nu er vi imidlertid flyttet, og derfor er det blevet nødvendigt at bestille via deres webshop - hvilket jeg på ingen måde regnede for et problem, jeg mener FCK! Professionelle hele vejen igennem.....?
Bestilte derfor en langærmet fodboldtrøje, og fik tilsendt en kortærmet. Det er i sig selv lidt mærkeligt, for selv prisen er en anden. Nå, den måtte jeg returnere, med noget besvær, fordi jeg skulle printe returneringsseddel ud, samt vedlægge bon for porto mht. returneringen, for at få disse penge retur. Hvorfor ikke bare altid vedlægge returporto, som nogle firmaer gør, og så kan man klistre den på emballagen, hvis man får brug for at returnere? Nå, så fik vi en ny, og denne gang korrekte trøje leveret, og det forholdsvis hurtigt. Med returneringen af portopengene (100 kr.) gik der lidt længere tid. Efter en vask - vasket ud fra vaskeanvisningen - 40 grader, sad nogle af bogstaverne løse, fra det tryk på trøjen vi havde bestilt. Så måtte vi ud i endnu en omgang returnering. Det tog sin tid! Og når jeg i hele dette forløb med at returnere to trøjer, skrev via mail, så var der aldrig hurtig og professionel respons. Tilmed fik jeg en forklaring om at det fremgår af deres hjemmeside, at der kan være op til tre ugers leveringstid! Sikke en forretning de må have - ekstrem travlhed - nå, godt for dem i hvert tilfælde.
Jeg er virkelig utrolig skuffet, og tør selvfølgelig aldrig købe via deres webshop igen. Skulle denne trøje få problemer med løse bogstaver, ja, så returnerer jeg ikke en gang til.

Ikke tilfreds.

Jeg bestilte den 27. november en holdplakat og nogle andre ting, men i stedet for holdplakaten lå der en kalender. Jeg ringede så ind til dem og de sagde jeg nok skulle få en plakat tilsendt og bare beholde kalenderen, hvilket jeg synes er super service.

MEN den 18. december skriver jeg så en mail til dem og siger jeg stadig intet har modtaget fra dem og forklarer at jeg har kontaktet dem over telefon osv. og de siger så at den blev sendt i går, altså den 17. december.

Nu er det i dag den 9. januar og jeg har stadig intet modtaget. Jeg ringer ind til dem og får fat i en kvinde. Hun siger til mig at hun kan se den er sendt, men hvis jeg ikke har modtaget den så må det være postdanmarks skyld og hun siger at når man sender med postdanmark sker dette ofte. Hun siger så at jeg skal henvende mig til dem, men jeg forklarer hende så at jeg jo ikke har fået nogle mail hvor der står pakkenummer af nogle slags, men bare en mail hvor de siger pakken er sendt.
Imens jeg snakker med denne kvinde sidder hun og smågriner lidt som om hun laver noget hun ikke burde, det virker uprofessionelt!!

Altid en dejlig oplevelse

Jeg har mindste bestilt 10 FCK trøjer nogle almindelige t-shirts, dvd'er og ting med autografer på og alle gangene har altid fået det til den leveringstid som er blevet lovet.
Der kun positivt at sige også når man er inde i butikken på en kamp dag er det en god oplevelse.

Utroværdige!

Man bestiller en vare som aldrig kommer... de lover noget pr. mail, som de efterfølgende blot beklager og siger at det ikke er sandt. De henviser til deres leveringstider som er anført på nettet, dog uden at bare gøre en lille indsats for at overholde det. Slutteligt undskylder de så alt med "at jeg lige er kommet tilbage fra 3 ugers ferie", selvom man har mailet frem og tilbage med samme person i én måned!

Ganske enkelt utroværdige og ligeglade, og med indtrykket af at de ikke har styr på ret meget.

hurtig levering, alt ok

Bestilte to bodyer til baby søndag eftermiddag, de blev leveret tirsdag. Rigtig fine bodyer, jeg er tilfreds :-)

Aldrig oplevet noget lign!

Bestiller fodboldsko til barnet med hans yndlingshold. Han venter spændt.

Inden for rimelig leveringstid kommer der EN sko.

Derefter en massen mailen frem og tilbage, og besked om at de vil sende den anden.

Flere uger går. Flere mails. Tlf opkald - der bliver ved med at blive afbrudt ved omstilling. Da jeg til sidst insisterer på at snakke med den eneste der åbenbart kan tage mit opkald, får jeg besked på at de vil ringe tilbage - hvilket aldrig sker.
Får dog en mail at de har glemt at sende, da medarbejderen har været på ferie. De vil sende nu. ( jow tak - barnet har ventet længe på sko nu ).

Intet sker!!!!! Flere mails og får besked om at pakken er gået retur - jeg har ikke afhentet den. Og at de vil sende igen.

Underligt! Posten sætter altid pakken her, hvis jeg ikke er hjemme. Og jeg kan da heller ikke få oplyst noget track & trace nummer, da mit postbud ikke kan huske den levering ved forespørgsel. Er ikke et sekund i tvivl om, at der er løjet for mig her. Den pakke var aldrig sendt.

Over en måned efter første bestilling kommer så endelig en pakke -
med 2 højresko!!!!

FLOT. Først en venstresko og en måned efter 2 højresko.

SUK. Men er selvfølgelig glad for, at der ikke blev sendt yderligere kun venstresko. ;-)

bestilte den 26. stadig ikke afsendt!

Jeg valgte at bestille et sæt fck tøj til min lillebror, da der var gode penge at spare og at det snart er hans fødselsdag. Men nu er det den 30. i dag, og de har stadig IKKE afsendt mine vare.
- jeg har mailet til dem 3 gange uden noget svar! Det fandeme ikke iorden.

Super side

Lækker side for den inkarnerede FCK fan.

Mange varer altid gode priser

Hurtig levering og god service

Is Fckmegastore your company?

fckmegastore.dk Details

Visit Fckmegastore