Føniks A/S reviews

Føniks A/S reviews

8.5

super hurtig levering

bestilte om onsdagen og fik varen næste dag, super oplevelse og bestemt ikke sidste gang vi handler hos Føniks.

Hej Tina

Dejligt at høre :)
Tusind tak for anmeldelsen!

Mvh. Stefan, Føniks A/S

Hurtig levering og fejlfrit produkt!

Overordnet forløb handlen godt, ingen problemer! Produktet fungerer som det skal og har ingen fragt ridser eller noget, der er dog en mindre fejl på produktet bestående af, at Fn knappen ikke virker til det den skal, men CTRL knappen derimod har dens funktion samt sin egen. Det skal dog siges, at dette problem egentligt er ligegyldigt og sansynligvis ikke Fønik's skyld! Produktet ankom 2 dage efter bestillingen, og til, synes jeg, en forholdsvis billig pris!

Jeg er tilfreds!

- Jeg har nu fundet ud af, at FN knappen virker som den skal efter en fremragene service fra Fønik's side! Det er absolut ikke sidste gang, jeg handler her.

Hej Emil

Dejligt at høre du har været tilfreds med handlen.
Det er selvfølgelig ærgerligt at produktet ikke lever op til dine forventninger mht. knappens funktion. Jeg har dog lige testet dette på vores udstillingsmodel, og her kan jeg ikke genskabe det scenarie du beskriver. Fn tasten aktiverer de orange funktioner på tasterne, CTRL har ingen indvirkning på disse.
Kan det være du ikke har været opmærksom på dette? Ellers må det være en fejl på computeren, og så skal vi selvfølgelig have det udbedret :)
Du er velkommen til at kontakte mig på se@fcomputer.dk hvis du har spørgsmål eller kommentarer.

Hurtig levering - god indpakning

Levering på 3 dage (var ikke på lager ved bestilling). Helt OK og vare som beskrevet. Eneste anke må være, at ventetiden på telefon var rigelig lang til besvarelse af spørgsmål inden køb.

Hej John

Tak for din anmeldelse.
Det glæder mig at du har været tilfreds med handlen.
Vi arbejder løbende på at forkorte vores kø-tider på telefonerne, så din feedback er vigtig for os - den takker jeg for!

Elendig kundebetjening

KURTIG LEVERING, MED PC VAR DESVÆRRE DEFEKT, SKUFFEN I CD-DREVET VILLE IKKE ÅBNE, JEG RINGEDE TIL FØNIKS FOR AT FÅ ET RÅD, MED AK, ODEN ET ORDRENR. INGEN RØD. DESVÆRRE ER JEG SVÆRT HANDECAPPED SÅ JEG HAVDE IKKE ORDRENR. LIGE VED HÅNDEN MEN MIT TELEFONNR. KUNNE BRUGES. RÅDET HEJ VAR AR PILLE DREVER UD OG SENDE DET REPARATION!!! DET KAN DA IKKE PASSE AT EN NYINDKØBT CA VARE SKAL REPARERES. NU SENDER JEG PC'EN RETUR. SÅ ER DER EN UTILFREDS D KUMDE MINDRE"
HENRY NIELSEN. UNDSKYLD STAVEFEJLELE. SVAGTSYNETHED
L

Hej Henry

Vi har netop modtaget din computer, men der er absolut intet galt med DVD-drevet.
Skuffen åbner og lukker fuldstændig normalt.
Når du ringer ind til os, så spørger vi selvfølgelig efter ordrenummer, for bedre at kunne hjælpe vores kunder. Ud fra ordrenummeret kan vi se hvad du har købt, og dermed meget nemmere vejlede og guide dig. Som du også selv nævner, så kan vi også slå din ordre op på andre informationer end ordrenummeret, hvilket vi også har gjort i dette tilfælde, så jeg kan ikke se hvad du har at beklage dig over ved dette?

Vi har gennemgået computeren på alle leder og kanter, og der er ingen samlefejl, løse forbindelser eller andet. Computeren fungerer fuldt ud efter hensigten, så vi sender den tilbage til dig.
Selvom dette ikke er dækket af reklamationsretten, har vi valgt ikke at fakturere for undersøgelsen.

Hurtig service

Hurtig og præcis levering, kompetente svar på spørgsmål inden køb :-)

Hej Rene

Dejligt at høre du har været tilfreds med din handel hos os :)

God betjening - dårligt samlet

God betjening mht. valg af computer/hardware, dog var computeren ikke korret samlet.
Stik i SSD hardisk sad ikke ordenligt i og ifm. installation af windows kunne windowsinstallationen derfor ikke finde nogen harddisk at installere på.

Hvis jeg ikke havde haft forstand på computere kunne jeg have brugt lang tid på at få løst problemet, måske endda have endt med at sende computeren retur.

Det er ikke godt nok at hardwaren ikke er korrekt installeret - og det kunne nemt have mistet jer en kunde i en anden situation.

Hej Hans

Det glæder mig at høre du har været tilfreds med betjeningen og vores vejledning.
Derfor er det jo kun endnu mere ærgerligt at der så har været en fejl på den computer vi har leveret.
Alle vores maskiner bliver testet inden de bliver udleveret, så kablet må have været gået løs da maskinen er blevet pakket sammen på test-bordet. Det er selvfølgelig en fejl der bare ikke må ske, og jeg tager selvfølgelig en snak med medarbejderen der har samlet maskinen.

Jeg beklager dybt at maskinen har haft denne fejl.
Jeg tillader mig at sende dig en mail omkring kompensation for besværet du har oplevet ifm. fejlen.

Hurtigt, professionelt, billigt!

Jeg kan kun anbefale Føniks Computer. Jeg havde min vare 3 dage efter jeg bestilte, og alt virkede som det skulle. Der er ikke så meget at sige, andet end at jeg helt sikkert bruger jer igen!

Hej Christian

Tak for din anbefaling - det er jo dejligt at høre du har været så tilfreds at du vender tilbage.
På gensyn :)

Mvh. Stefan, Føniks A/S

Hurtig levering og god service

Jeg bestilte en mandag aften og næste morgen fik jeg besked om at varen kunne hentes. God betjening i butikken, hvor jeg fik et par gode råd med på vejen.

Hej Andreas

Dejligt at høre du har været tilfreds med handlen og betjeningen.
Tak for anmeldelsen :)

Mvh. Stefan, Føniks A/S

Inkompetente eller fulde af tricks og fiduser?

Edit:
(Her stod en lang og trist historie)

Er blevet nurset og har genvundet min tro på godheden i mennesker.
Tak Føniks for en god behandling.
Beklager ovenstående sure opstød, i er sgu gode nok :)

Hej Daniel

Endnu en gang må jeg beklage det forløb du har været igennem.
Jeg håber du nu er tilfreds med løsningen på sagen, og at du kan se at det bestemt ikke har været vores intention at fuske over for dig.

Til andre der måtte læse dette, kan jeg fortælle at Daniel, udover en undskyldning, har fået en helt ny computer, stadig til demo-pris, samt kompensation for det uheldige forløb. Vi har rigtigt nok fejlet i dette tilfælde, men det indrømmer vi, og har taget hånd om sagen og fundet en passende løsning og kompensation.

Hurtig og problemfri handel

Føniks har forstået, hvad det handler om på nettet: Hurtig levering og klar kommunikation - selvfølgelig er det automatisk genereret, men jeg fornemmer klart, at der er rigtige mennesker bag. Og det gør mig tryg.

Hej Bodil

Hvor dejligt at høre du sætter pris på vores koncept og føler dig tryg ved at handle hos os :)
Vi takker for de pæne ord og glæder os til at betjene dig igen fremover.

Fint

Der er ikke så meget at sige. Bestilte den ene dag modtog det den næste, det er svært at gøre meget bedre. Emballeringen var i orden.

Hej Gorm

Godt at høre du har været tilfreds med handlen :)

Mvh. Stefan, Føniks A/S

Hurtig og effektiv handel med super rådgivning

Jeg fik en kanon rådgivning og jeg modtog varen dagen efter bestillingen.

Hej Kenneth

Skønt at høre du har været tilfreds med både rådgivning og levering :)
Vi takker for den flotte anmeldelse!

Mvh. Stefan, Føniks A/S

Perfekt levering som sædvanlig :)

Har modtaget den vare som jeg har bestilt, og varen er som sædvanlig bare som den skal være.
Altid super betjening og vejledning ved kontakt til firmaet.
Kan varmt anbefales, og jeg kommer helt sikkert tilbage når behovet er der igen.

Hej Jens

Skønt at høre du har haft mange gode oplevelser hos os :)
Vi takker for de rosende ord og glæder os til at betjene dig igen!

Mvh. Stefan, Føniks A/S

Ringede ikke tilbage som lovet, men ellers perfekt

Skulle købe med bankoverførsel og fik at vide de ville ringe/skrive tilbage inden for få timer, men ingen kontakt.

Kontaktede dem så selv og så gik alt hurtigt (afhentning mindre end en time senere)

Hej Martin

Beklager at kundeservice ikke har givet dig et opkald som lovet.
Det er selvfølgelig ikke godt nok, og det har jeg indskærpet over for dem!
Det glæder mig at høre at du dog ellers har været tilfreds med handlen :)

Mvh. Stefan, Føniks A/S

Fin service og hurtig levering.

Synes det var en lidt rodet hjemmeside men fandt hurtigt det jeg ville have. Fint bestillings procedure og hurtig levering, Ville handle der igen uden forbehold,

Hej Mads

Tak for den flotte anmeldelse.
Hvis du har kommentarer til hvad du synes var rodet på hjemmesiden, så hører jeg meget gerne fra dig på se@fcomputer.dk - vi elsker konstruktiv kritik :)

Mvh. Stefan, Føniks A/S

Hurtig, høflig og effektiv service

Bor udenfor EU - momsrefusionen blev ordnet uner 48 timer. Meget effektivt.

Hej Stephan

Godt at høre du har været tilfreds med forløbet.
Vi har efterhånden ordnet momsrefusion ved eksport en del gange, så processen skulle gerne være smertefri - og det har den jo så også været :)
Vi takker for de pæne ord!

Mvh. Stefan, Føniks A/S

Som tidligere - perfekt service, levering m.m.

Igen en god oplevelse hos Føniks A/S. Jeg har intet at udsætte på dem som butik/leverandør.
Kunne dog godt bruge nogle bedre parkerings-forhold - men det skal Føniks ikke 'belastes' for :-)

Hej Claus

Skønt at høre at du har været tilfreds med dine handler hos os.
Parkeringsforhold ved butikken på Frederiksberg kan vi desværre ikke gøre så meget ved, men som oftest er der pladser ledige på de to sidegader ved butikken, hvor man kan parkere gratis i 2 timer :)
Vi takker for den flotte anmeldelse!

Mvh. Stefan, Føniks A/S

Godt og stabilt firma der holder hvad de lover

Varen levede op til forventningerne og blev leveret som aftalt, kun positivt at sige om føniks herfra...

Hej Kenneth

Dejligt at høre vi kunne leve op til dine forventninger!
Vi takker for den flotte anmeldelse :)

Ingen problemer

Bestilte ny computer via webshoppen, havde nogle spørgsmål men de blev hurtigt besvaret via Chatten.
Computeren var klar til afhentning næste dag.
Ingen problemer :-)

Hej Peer

Godt at høre du har været tilfreds med vores service og leveringstid.
Hvis du har forslag til hvordan vi kan opnå den sidste stjerne, så hører jeg gerne fra dig på se@fcomputer.dk
Tak for anmeldelsen :)

Ikke nogen god oplevelse

Købte en Carbon X1 lenovo.
Den var desværre i stykker fra starten af, og det kan Føniks jo ikke gøre for.

Men bøvlet efterfølgende for at få den ombyttet og få pengene tilbage gennem lenovo/føniks er forfærdelig.

2 dage gammel maskine burde kunne hånteres hurtigere end 2-3 uger

Jeg er ikke enig i jeres sagsfremstilling. Jeg køber en maskine til 18.000 kr. den dur ikke da den kommer ud af kassen. Da jeg kontakter jer bliver jeg henvist til lenovo. og de tilbyder som du siger til at jeg kan få en teknikker , men fraskriver mig samtidig retten til at leverer pc 'en tilbage. derfor kan jeg ende med en maskine der skal gennem en større reparation. Og på baggrund af rådgivning, beder jeg om en returnering. Det tager så 3 uger at få pengene tilbage. Men ok med det, vi venter - og handler så bare ikke sammen mere.
Vi havde forventet en anden service. Vi har fået en erstatning fra en anden leverandør.

/Michael

Hej Michael

Jeg har undersøgt forløbet med både vores egen support/værksted, samt Lenovo's support.
Begge steder er du blevet informeret om, og tilbudt, on-site service på maskinen.
Det betyder i praksis at der inden for 1-2 arbejdsdage kommer en tekniker ud på adressen og udbedrer fejlen. Så skal du på intet tidspunkt undvære maskinen, og får en fuldt funktionsdygtig maskine hurtigst muligt.
Det har du takket nej til, og har udbedt om en ombytning i stedet, hvilket desværre forlænger forløbet en hel del, da maskinen så først skal sendes ind, undersøges og godkendes til kreditering/ombytning.

Jeg er derfor en smule uforstående over for din anmeldelse, da du netop har fået tilbuddet om en hurtigere udbedring af problemet.

Føniks A/S Details

Fragt fra kr. 0,-! Vælg mellem forskellige forsendelsestyper - fra kr. 0,- uanset ordrestørrelse! Fysiske butikker! Med vores 2 fysiske butikker på Frederiksberg i København og Tilst i Århus har du et sted du kan kigge på udvalgte varer i vores store sortiment, samt få personlig rådgivning af vores dygtige medarbejdere. Kæmpe udvalg! Vi har et af landets absolut største udvalg af hardware, software, computere og forbrugerelektronik. God service! Vi gør en ære i at vejlede vores kunder til det rigtige køb, og give en god service både før, under og efter købet.

Visit Føniks A/S

Write to: se@fcomputer.dk