FDM travel reviews

FDM travel reviews

8.5

Seriøs og professionel

Super betjening af Johnny som vi også tidligere har haft til at planlægge vores ferietiur. Vi kontakter selvfølgelig Johnny igen

påskeferie i Goslar, hotel der Achtermann

Vi har i adskillige år benyttet FDM travel ved rejser i vores dejlige ferier. Vi har altid været godt tilfredse med både arrangementer ved pakkerejser og diverse boliger vi har boet i under vores rejser. Vi foretrækker faktisk FDM travels arrangementer, da vi altid har ment, de levede op til standard i rejsekatalog og vores forventninger.

Desværre havde vi en dårlig oplevelse i Goslar på hotel der Achtermann fra den 29. marts til den 1. april. Beliggenhed er fin med centrum lige ude for døren. Første klasse hotel er vi dybt undrende over.

Vi blev modtaget i receptionen af en receptionist, der kun kunne tale tysk – det er OK, men undrende at engelsk ikke tales.

Moderne værelser med al moderne komfort er vi meget undrende over, at der står beskrevet i omtalen af hotellet. Vores oplevelse er at møblerne er meget slidte bambusmøbler fra 70-erne, fjernsyn fra lidt senere men på størrelse med min ipad. Gulvtæppe, der er så slidt og fedtet at værelset dunster af forskellige lugte, som medfører at vinduet som minimum skal stå åbent for at vi kunne trække vejret. Noget ulækkert.

Oplevelsen blev at vi og især undertegnede, der har astma, ikke kunne sove om natten i dunsterne. Da vi åbnede vinduet, blev værelse desuden røgfyldt

Når vi går ind på internettet og søger hotellet, er det helt andre billeder, der dukker op. Fine værelser med nyt inventar. Vores værelse er ikke genkendelig hverken på internettet eller på billederne fra FDM travels katalog.

Morgenmad og aftensmenu var rigtig fine og gode. Vi blev især tilfredse, da vi aften nr. 2 kunne få lov til at få vores menu i cafeteriet. Luften i restauranten var temmelig tung, især når man, som vi blev, var placeret i det bagerste hjørne af restauranten.

På grund af dårlig nattesøvn, træthed og problemer med undertegnedes vejrtrækning blev vi nødt til at tage hjem en dag før, den 31. marts. Vi fremlagde vores klage i receptionen, de kunne ikke tage sig af det lige i øjeblikket, men de fik vores mailadresse, som de ville videregive til en overordnet, som derefter ville kontakte os. Vi har intet hørt.

Vores klage går på at oplysningerne i salgsbrochuren ikke stemmer overens med virkeligheden. Indretning og komfort stemmer ikke overens. Et nedslidt, lidt ulækkert værelse er ikke det samme som et særdeles godt førsteklasses hotel med al moderne komfort.
FDM travel

Reply from FDM travel

Hej Laila

Mange tak for din feedback på jeres ferie, og din anmeldelse af FDM travel her på Trustpilot.

Hotel Der Achterman er en af FDM travels mange-årig samarbejdspartnerne og vi sender hvert rigtig mange tilfredse og glade gæster dertil – herunder mange som trofast vender tilbage år efter år.

Derfor blev vi meget overraskede over at læse jeres klage, som min kollega har behandlet og afsluttet, og som jeg håber at I er tilfredse med udfaldet af.

Jeg håber at I – hvis I på fremtidige rejser oplever problemer eller skuffelser - vil tage kontakt til os fra rejsemålet, således at vi har mulighed for at hjælpe og assistere jer mens I er afsted. Det er altid svært at hjælpe efter skaden er sket. Når det er sagt, så vil vi gerne høre fra jer efter hjemkomsten, hvor vi lytter - og naturligvis også gerne erkender vores fejl, når de sker.

Jeg håber at I er tilfredse med den korrespondance vi allerede har haft, og den kompensation I har modtaget og at I – trods alt – havde en god tur til Harzen.

Hav en god dag!

De bedste hilsner

Tina Toft
Community Manager

Det fungerede bare

Det er nemt, vi bestilte via nettet, i løbet af kort tid fik vi alle papirer.
Vi har brugt FDM før og vi vil nok gøre det igen-

Extrem dårlig oplevelse af rejsemål.

Rejsemål angivet til 4 stjerner - kunne ikke leve op til 1 stjerne. FDM-travel gav en yderst dårlig standard tilbagemelding. Det var tydeligt at de solgte en vare de ikke selv kendte standarden på !
FDM travel

Reply from FDM travel

Hej Niels

Mange tak for din anmeldelse af FDM travel her på Trustpilot. Jeg er ked af at du ikke har været tilfreds med jeres ferie. Jeg kan se at min kollega har svaret på den klage I efter jeres hjemkomst har sendt til os, hvor vi kommenterer på de kritikpunkter som I påpeger.

Vi tager alle henvendelser fra vores gæster seriøst – og særligt de, hvor I ikke føler at oplevelsen har levet op til jeres forventninger. Disse henvendelser bliver naturligvis behandlet, undersøgt og vurderet nøje, og jeg er oprigtig ked af, at du sidder tilbage med en anden følelse. Jeg forsikrer dig om at også denne sag er undersøgt til bunds, og at vi har taget din klage seriøst – selvom du ikke er tilfreds med udfaldet.

De bedste hilsner

Tina Toft
Community Manager

Behagelig flyrejse

Jeg bestilte min flyrejse gennem jer, og vi har været yderst tilfredse med såvel jeres service som den flyrejse I oplyste os om. Vi vil gerne benytte os af jeres service en anden gang.

Nemt og enkelt

Det er en jungle at lede efter billige flyafgange- det ved alle. Men FDM travel har en meget nem og overskuelig hjemmeside som tilmed finder meget billige flyafgange. Man kan derfor bruge tiden på at pakke istedet for at hænge foran computeren. God tur!!!!

Ingen problemer vi rejste på egen hånd

Alle services fra FDM var perfekt og alle billetter var os i hende i god tid før afrejse.

En meget god og perfekt oplevelse.

Der er altid en god oplevelse , jeg har bestilt både på net og ved personlig henvendelse så jeg er meget tilfreds .

Alt klapper perfekt.

De klarede bare det hele, havde selv lidt problemer med at finde to hoteller til turen, men FDM Travel var bare super at tale med.

DE LEVERE VAREN.

VI HAR HANDLET I NÆSTVED OG DE ER ALTID FRISKE OG MEGET HJÆLPSOMME, KOMMER ALTID MED NOGLE GODE FORSLAG EXTRA
TIL DET VI SELV ER KOMMET MED.

Godt til prisen

Det var en dejlig lejlighed og det der manglede kom lige så hurtigt som der blev spurgt til det i informationen .så alt i alt en god oplevelse.

Fantastisk oplevelse på en nem måde

Det var en super fed ferie i New York. Godt hotel til den billige pris, men ærgerligt at vi ikke vidste at vores ene flybillet var premium.

Skønne oplevelser i Lübeck

Selvom påsken var den koldeste i 100 år, havde vi stadig nogle dejlige dage i den vidunderlige gamle tyske by, Lübeck.
Hotel Atlantic ligger i den gamle bydel - og de tog sig godt af os.
God beliggenhed, flot værelse - og ikke mindst, en fantastisk morgen-buffet! :-)

Dejlig ferie

Barcelona er en dejlig by.

Hvorfor Wyspianski?

- Hvorfor mon så mange danskere vil bo på hotel Wyspianski?
Spørgsmålet kom fra taxachaufføren, der kørte os fra lufthavnen til hotellet i Krakow.
Jeg fortalte, at hotellet indgik i pakkeløsningen fra FDM Travel indeholdende rejse og hotelophold. Senere blev jeg klar over, at hotelvalget var fortræffeligt med placeringen kun fem minutters gang fra den gamle by og stort, flot værelse med altan:
Vi tilbragte påsken i Krakow og har næsten udelukkende ros til rejsearrangøren for flyrejse og hotelophold. Resten klarede vi selv og nåede at se alt, hvad vi havde sat os for trods kulde, sne og isregn. Vi kørte med el-bil rundt i det smukke Krakow, vi så Wispianski-museet og malerens kirkeudsmykninger i jugendstil, og vi besøgte Schindlers fabrik og den jødiske bydel.
Venlig hilsen
Sonja Husted Rasmussen

Fremragende Påsketur til Hildesheim Van der Valk. Alt som lovet. Stor tak til FDM.

Super 5 dages påsketur til Hildesheim Van der Valk. Suverænt hotel med fornemt designet værelse/suite mod byens rådhusplads. God morgenbuffet og super restaurant. Venlig reception og personale Alt præcist som lovet af hotellet og FDM. Fuld tilfredshed. Mvh Klaus Wedel Berthelsen Odense

god behandling

Positiv behandling og har fået det som er bestilt

Book på nettet - pak og rejs uden problemer

Det er dejligt nemt at booke en rejse på fdm's hjemmeside.
Her er også fine tip til ting og steder man bør/skal se på diverse rejsemål.
Jeg har nu flere gange gjort det, og der har aldrig været problemer.
Du går ind og finder fly, hotel og får rejsepapirerne email'et.
Så er der kun tilbage at vente til dagen oprinder - se at få pakket, og tag af sted og nyd ferien/rejsen.

Troværdigt!

Man får hvad man bliver lovet, og det synes jeg er skønt! God og venlig service ift hjælp til turen og en absolut fair pris!

Super ophold næsten i centrum af Rüdesheim

Vi boede på et lille meget hyggeligt sted, næsten lige ned til Rhinen. Service på hotellet var helt i top og lokaliteter/værelser super hyggelige.

FDM travel Details

Visit FDM travel