FDM reviews

FDM reviews

4.2

Noget for pengene?

Medlemstilbud og rejser kan som regel findes billigere på nettet.
Ikke nemt at finde præsis den campingplads man gerne vil have info om i deres Eu-guide.

ug med pil op

Altid en fornøjelse at handle der...

Købte GPS uden problemer

Alt foregik uden problemer, billigste sted at handle den GPS jeg ville ha. Levering hurtigt og smertefrit. Kan varmt anbefales

FDM webshop

Har to gange bestilt på FDM's webshop og har kun godt at sige. De har gode priser og er hurtige til at levere. Produkterne er også fine. Jeg bestilte min seneste vare mandag aften og modtager ordremail med info om, at den forventes leveret fredag. Blev dog allerede leveret onsdag!

Bilsyn med god service

har lige fået synet min bil ved FDM i vejle.. meget venlig service, selvom jeg kunne se jeg kom i middags pausen og spurte om jeg skulle komme tilbage... den venlige ekspedient lagde maden i køleskabet spurte om vi ville have kaffe og te og synede bilen..

bilen havde ingen fejl, men de bemærkede en reperetion jeg havde fået lavet der ikke var "ordentligt" lukket, så kom med rådet om at kontakte værkstedet hvor det var lavet så jeg ikke fik rustskader..

Bon Goût rejsetaske og sportstaske.

Beskrivelsen på : http://netbutik.fdm.dk/bon-gout-sportstaske.html#

passer meget godt i virkeligheden.
Ordredato den 09.01.2012. Leveret den 16.01.2012.

Prisen for tiden er også ok.

Fremragende hjemmeside

Altid nyttige artikler/test af feks bedste vinterdæk dejligt at der er nogen der vil teste dem for en sådan man kan købe testvinderen :)

God og professionel organisation

Har kun godt at sige om FDM, det er bare i orden.

Godt medlemsblad med fine artikler, god medlemsfordele, fair pris, billig vejhjælp og Jyllandsringen :-)

ikke et firma, men en forening

Jeg er super glade for at være medlem af FDM. Motor magasinet er godt læsestof, og jeg får altid god uafhængig vejledning fra fagfolk når jeg ringer.

Fik forsikring til en god pris og skiftede både indbo og bil forsikring til FDM. Rejseforsikring og vejhælp var inkluderede gratis.

God i "baghånden"

Selve idéen med FDM = * * * * * (5 stjerner)
WEB-siden = * * * * (4 stjerner)
Butikkerne i hhv. KBH NV og Lyngby = * * * * * (5 stjerner)
Testcenter = * * * * * (5 stjerner)
Typer af test = * * * * * (5 stjerner)
Bistand fra FDM = * * * * * (5 stjerner)
Andre FDM-ydelser = * * * * (4 stjerner)

FDM's netbutik fungerer upåklageligt + medlemservice er eksemplarisk

Jeg har efterhånden bestilt flere varer gennem FDM's netbutik. Alle gange fik jeg varerne før den estimerede leveringsdato.
Prisen og lager status passede hver gang.

Desuden vil jeg meget gerne rose medlemservice for eksemplarisk service. Ofte oplever jeg at Motor bladet er udeblevet. Og hvergang jeg skriver til FDM om det, kommer der lange mails med beklagelse og forslag hvordan det vil rette op på det. De vil endda ændre deres distributions procedurer i Valby. Man skal søge rigtigt længe for at finde service niveau magen til FDMs. Altid behjælpelige og utroligt hurtige. Hvis bare alle virksomheder kunne være som FDM!

Gode og opmærksomme

Jeg købte en skråstol som jeg ikke rigtig kunne finde så mange andre steder - og endda 300 under 'normal' prisen.

Jeg havde fjumret lidt med leveringsadressen - men det ordnede de og havde god forståelse for. God service.

Udemærket service

Har handlet 4 gange via FDMs netshop og har været meget tilfreds, hver gang. Gode varer til rimelig pris og med hurtig levering.
God information vedr.leveringsdag.
Kan klart anbefale fdm.dk

FDM's webshop har gode og billige varer

Jeg har handlet flere gange i FDM's webshop og har kun været utilfreds en enkelt gang fordi produktet ikke var beskrevet tilstrækkeligt, men der var ingen problemer med at få pengene igen.
Varerne er gennemgående af rigtig god kvalitet og priserne er rimelige og man får fin information om levering.

Tilfredsstillende

Har købt en autostol gennem FDM, og det foregik tilfredsstillende.
Dog synes jeg, at deres medlemsside er meget uoverskuelig.

Netbutikken er ubehøvlede og ligeglade med kunderne

FDM-netbutikken reklamerede med snesko, men gjorde ikke opmærksom på, at de var i restordre. Efter 3 uger afbestilte jeg dem og købte dem et andet sted. Da sne og is var væk kom sneskoene fra FDM, jeg ringede og gjorde opmærksom på, at varen var afbestilt og jeg ikke ønskede den. Hende jeg talte med var eller gav udtryk for en total ligegyldighed, der grænsede til det umulige. Hun kunne lige så godt have sagt, behold lortet og hold kæft.
KØB ALDRIG NOGET DER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SPAM

Sender SPAM mails ud til dig, gerne via andre firmaer som loyaltygroup.dk

Topkarakter, også ved reklamation

Købte to luftmadrasser til en rigtig god pris. Lynhurtig levering. Den ene var deffekt. Sendte en mail til FDM og fik samme dag svar. FDM tilbød en ny vare eller pengene igen. Jeg valgte en ny vare, og de sendte den samme dag. I pakken lå en returseddel, så jeg kunne sende den deffekte reur fra Posthuset. Lynhurtig service. Topkarakter

Hurtig lever, gode vare

Varen matcher beskrivelsen online, hurtig levering, også i julemåneden

FDM Details

Visit FDM