FDM reviews

FDM reviews

4.8

Bestilte en jakke i web shoppen. 2 dage senere var den leveret.

Simpelthen for meget i lommen på feks Trafikstyrelsen

Fdms troværdighed er lig nul i en retssag da man ikke tillægger deres test nogen betydning for en sag.

Skuffende!!

Jeg har været medlem hos FDM igennem små 5 år, og har kun benyttet mig af meget få af deres tilbud.
Men for en måneds tid siden, valgte jeg at bestille en FDM vedligeholdelsestest, hos FDM center Esbjerg.
Efter bilen var gennemgået af testcentret, gennemgik de de kritikpunkter de havde fundet - og indtil da har jeg bestemt ingen kritik, oplevede at det var en seriøs og grundig gennemgang.
Problemet opstår da testmanden vil vise mig at der er gennemtæringer i støddæmper-holderen, og han begynder at stikke og dreje godt og grundigt i den højre støddæmper holder ved højre baghjul.
Jeg kan godt se hans pointe og nævner at jeg om en måned har bestilt tid til at få skiftet hele undervognssættet, og spørger ham om der vil være problemer med at vente 1 måned, hvilken han ikke mener der vil.
Dagen efter om morgenen kører jeg på arbejde, og pludselig hopper støddæmperen på højre baghjul (netop den som han dagen forinden havde stået og skruet og prikket godt og grundigt i) igennem holderen, og ned i hjulet som eksploderer.
Jeg har efterfølgende kontaktet FDM ang. dette, da min pointe var, at hans lidt voldsomme behandling for at bevise sin pointe har gjort at han fik ødelagt støddæmper-holderen så meget at dette skete. FDM afviser dette, og jeg påpeger så overfor dem, at hvis de mener at den i forvejen har været i så dårlig (gennemtæret) stand at FDM testmandens lidt hårdhændede ikke har været af betydning for dette, så overrasker det mig at han overhovedet lod mig køre fra testcenteret, uden at påpege at der var risiko for dette kunne ske - han mente jo netop at den godt kunne køre en måneds tid mere - men dette sker altså DAGEN EFTER at den har været til vedligeholdelsessyn.

Så min pointe er, at enten må det have været testmandens hårdhændede behandling, eller også er det utrolig dårlig information (og i dette tilfælde ligefrem mangefuld - der kunne have kostet stor person og bilskade), af en person som ellers selv fortalte mig at han havde 25 års erfaring i branchen, bestemt ikke det jeg umiddelbart forbinder med FDM.

Jeg betalte netop 1665kr. for at undgå uforudsete omkostninger, men i stedet kom det til at koste mig yderligere 3400kr.

FDM fraskriver sig et hvert ansvar i denne sag, men beklager blot min oplevelse - hvilket jeg rent praktisk set ikke kan bruge til ret meget.

Jeg vil dog slutte af med at nævne at jeg havde en god samtale med manden der udførte testen på FDM centeret, under hele forløbet, men dette lille positive aspekt blegner desværre i forhold til min meget negative oplevelse!

Noget for pengene?

Medlemstilbud og rejser kan som regel findes billigere på nettet.
Ikke nemt at finde præsis den campingplads man gerne vil have info om i deres Eu-guide.

ug med pil op

Altid en fornøjelse at handle der...

Købte GPS uden problemer

Alt foregik uden problemer, billigste sted at handle den GPS jeg ville ha. Levering hurtigt og smertefrit. Kan varmt anbefales

FDM webshop

Har to gange bestilt på FDM's webshop og har kun godt at sige. De har gode priser og er hurtige til at levere. Produkterne er også fine. Jeg bestilte min seneste vare mandag aften og modtager ordremail med info om, at den forventes leveret fredag. Blev dog allerede leveret onsdag!

Bilsyn med god service

har lige fået synet min bil ved FDM i vejle.. meget venlig service, selvom jeg kunne se jeg kom i middags pausen og spurte om jeg skulle komme tilbage... den venlige ekspedient lagde maden i køleskabet spurte om vi ville have kaffe og te og synede bilen..

bilen havde ingen fejl, men de bemærkede en reperetion jeg havde fået lavet der ikke var "ordentligt" lukket, så kom med rådet om at kontakte værkstedet hvor det var lavet så jeg ikke fik rustskader..

Bon Goût rejsetaske og sportstaske.

Beskrivelsen på : http://netbutik.fdm.dk/bon-gout-sportstaske.html#

passer meget godt i virkeligheden.
Ordredato den 09.01.2012. Leveret den 16.01.2012.

Prisen for tiden er også ok.

Fremragende hjemmeside

Altid nyttige artikler/test af feks bedste vinterdæk dejligt at der er nogen der vil teste dem for en sådan man kan købe testvinderen :)

God og professionel organisation

Har kun godt at sige om FDM, det er bare i orden.

Godt medlemsblad med fine artikler, god medlemsfordele, fair pris, billig vejhjælp og Jyllandsringen :-)

ikke et firma, men en forening

Jeg er super glade for at være medlem af FDM. Motor magasinet er godt læsestof, og jeg får altid god uafhængig vejledning fra fagfolk når jeg ringer.

Fik forsikring til en god pris og skiftede både indbo og bil forsikring til FDM. Rejseforsikring og vejhælp var inkluderede gratis.

God i "baghånden"

Selve idéen med FDM = * * * * * (5 stjerner)
WEB-siden = * * * * (4 stjerner)
Butikkerne i hhv. KBH NV og Lyngby = * * * * * (5 stjerner)
Testcenter = * * * * * (5 stjerner)
Typer af test = * * * * * (5 stjerner)
Bistand fra FDM = * * * * * (5 stjerner)
Andre FDM-ydelser = * * * * (4 stjerner)

FDM's netbutik fungerer upåklageligt + medlemservice er eksemplarisk

Jeg har efterhånden bestilt flere varer gennem FDM's netbutik. Alle gange fik jeg varerne før den estimerede leveringsdato.
Prisen og lager status passede hver gang.

Desuden vil jeg meget gerne rose medlemservice for eksemplarisk service. Ofte oplever jeg at Motor bladet er udeblevet. Og hvergang jeg skriver til FDM om det, kommer der lange mails med beklagelse og forslag hvordan det vil rette op på det. De vil endda ændre deres distributions procedurer i Valby. Man skal søge rigtigt længe for at finde service niveau magen til FDMs. Altid behjælpelige og utroligt hurtige. Hvis bare alle virksomheder kunne være som FDM!

Gode og opmærksomme

Jeg købte en skråstol som jeg ikke rigtig kunne finde så mange andre steder - og endda 300 under 'normal' prisen.

Jeg havde fjumret lidt med leveringsadressen - men det ordnede de og havde god forståelse for. God service.

Udemærket service

Har handlet 4 gange via FDMs netshop og har været meget tilfreds, hver gang. Gode varer til rimelig pris og med hurtig levering.
God information vedr.leveringsdag.
Kan klart anbefale fdm.dk

FDM's webshop har gode og billige varer

Jeg har handlet flere gange i FDM's webshop og har kun været utilfreds en enkelt gang fordi produktet ikke var beskrevet tilstrækkeligt, men der var ingen problemer med at få pengene igen.
Varerne er gennemgående af rigtig god kvalitet og priserne er rimelige og man får fin information om levering.

Tilfredsstillende

Har købt en autostol gennem FDM, og det foregik tilfredsstillende.
Dog synes jeg, at deres medlemsside er meget uoverskuelig.

Netbutikken er ubehøvlede og ligeglade med kunderne

FDM-netbutikken reklamerede med snesko, men gjorde ikke opmærksom på, at de var i restordre. Efter 3 uger afbestilte jeg dem og købte dem et andet sted. Da sne og is var væk kom sneskoene fra FDM, jeg ringede og gjorde opmærksom på, at varen var afbestilt og jeg ikke ønskede den. Hende jeg talte med var eller gav udtryk for en total ligegyldighed, der grænsede til det umulige. Hun kunne lige så godt have sagt, behold lortet og hold kæft.
KØB ALDRIG NOGET DER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FDM Details

Visit FDM