Fdmtestogbilsyn reviews

Fdmtestogbilsyn reviews

7.9

Brugtvognstest hos FDM v. ALD Fredericia

Verdens klasse, jeg var meget skeptisk og syntes at 3000kr var mange penge. Men hold da op, de tester alt, de er søde og rare og forklare for alm. mennesker, hvilke fejl der er på bilen, og hvad man kan forlange at få lavet på garantien hos forhandleren!

Peter fra FDM v. ALD Fredericia får min største anbefaling, sikke en service!

God og grundigt

Jeg fik tjekket min bil grundigt igennem, og den ansatte tog mig med rundt og viste mig bilen og de ting, som jeg skulle holde øje med. Han gav mig også gode råd om, hvad jeg kunne gøre ved de ting, der trængte en ekstra hånd. Det var god og kyndig viden, som var guld værd for mig.

Tjekket blev foretaget i Odense af Steen.

Rigtig god betjening, nem tidsbestilling og ingen ventetid. Mekanikeren var yderst proffessionel og forklarede, hvad der skulle gøres, hvad der kunne gøres og gav tilmed råd vedr. valg af barnesæde. Alt i alt en super oplevelse, kan klart anbefales. Jeg var hos FDMs Testcenter i Ballerup!

Is Fdmtestogbilsyn your company?

FDM Camping Bjerge Sydstrand Details

Visit Fdmtestogbilsyn