Fedepriser reviews

Fedepriser reviews

6.4

spild af min tid ;¤((

ingen svar i jeres telefontid , tør derfor ikke handle med jer

God hjemmeside med god service!

Massere af fede produkter, til gode priser. Medarbejderene er hjælpsomme og venlige. Alt i alt en virkelig super oplevelse!

MANGLENDE TRACK&TRACE NUMMER OG SVAR PÅ ORDRE

Har købt en ATV igår som julegave til min søn. Det eneste jeg har fået tilbage er en bekræftelses mail uden noget track & trace nr. Ud over det står der på jeres hjemmeside at der er tlf tid tirsdag til torsdag fra 16.30 til 18. Kl er 17 og ikke noget tlf. ?? Jeg har ringet 10 gange.

hermed fik hurtigt en mail tilbage med svar og en bekraftelse at jeg får varen inden jul . nu må vi se . hermed ser situationen lidt bedre ud for min lille søns julegave .

campingcykel

Hjemmesiden giver god oplysning om produktet og bestilling/betaling online forløber let,
Jeg havde inden bestilling forespurgt om levering fandt sted med det samme, svar var "bestiller du i dag, afsender vi imorgen"!
Jeg bestilte den onsdag 13. juli, ordrebekræftelse modtog jeg med det samme. Da afsendelse var lovet næste dag (torsdag 14.) med post DK ventede jeg fredag og lørdag - forgæves. jeg rykkede nogle gange via mail, (havde ikke fået noget track & trace nummer) i mandags den 18 juli meddelte firmaet de kunne ikke trace den første pakke hvorfor de sendte mig en ny, der fik jeg T&T nummer og kunne følge pakken, den kom til Taulov mandag aften 20:34, blev leveret med posten den følgende dag, tirsdag formiddag. så efter nogen uvished om levering endte det godt. mvh Ingolf
den bestilte og betalte transporttaske var udsolgt men eftersender Kalle. ok.

Køb af børne El-Atv

Ok pris - ok levering. Ikke ok at man ikke kan kontakte firmaet per telefon. Ville jeg handle igen ? Ja

Håbløs kundeservice

Har bestilt et løbehjul til næsten 4000 kr. Har nu to gange bedt om et track & trace nummer.. to gange er jeg via mail blevet lovet et nummer, men nu er der tavst.. Det eneste reelle svar jeg har fået var at jeg havde opfattet levering som 1-2 dage og jeg ikke kunne forstå at det på 3. dagen ikke var kommet, svar: der står 5 dage på hjemmesiden. Nu er der gået 6 dage.. og telefonen svares ikke (har prøvet 3 gange) og ingen respons på mail.

Min anbefaling, køb jeres produkter er andet sted.

Hej Lennart

Vi beklager den dårlige oplevelse omkring levering af trackingnummer og at der er kommet et par ekstra dages leveringstid. Vores system til vores nye leverandør er har desværre ikke været helt problemfrit. Der er sendt trackingnummer til dig i dag og varen leveres i starten af denne uge.

Dårlig service

kære Ck- Trading.

Efter mange forskellige forsøg på at få fat i jer prøver jeg nu her !!!
Da jeg den 20.07.2013 har bestilt en ATV 49cc -Quad bike i blå, i jeres online shop. og stadig ikke har fået min vare tros i på jeres hjemme side skriver max 5 dages levering og har været frække nok til at hæve 3349,00 på min konto er jeg efterhånden ved at være godt sur i skralden over jeres dårlige service, vi har prøvet til mail til på jeres kunde service adresse samt ringet mange gange på jeres så kaldte "telefon tid " hvor man bare får en svare der siger " dit opkald vil blive givet videre med en sms og du vil høre fra os" jeg har så ikke HØRT fra jer endnu hverken pr telefon eller mail.
Håber denne dårlige service skyldes en misforståelse og der hurtigst mulig bliver bragt orden på min ordre hos jer. Da jeg har to drenge der venter på deres nye legetøj og jeg på at få noget for de penge der er hævet på min konto.
med venlig hilsen Jens Jørn Nielsen

Hej Jens Jørn

Jeg beklager at du havde en rigtig dårlig oplevelse med køb i vores shop. Vi har efterfølgende valgt at skifte leverandør, da vi selvfølgelig ikke er interesseret i at give vores kunder dårlige oplevelser.

Helt tilfreds!

Jeg bestilte et EL løbehjul til afhentning i Vejle.
Ikke lang tid efter fik jeg en mail, så vi kunne aftale et tidspunkt til afhentning.
Da jeg kom fik jeg god service og en masse papir jeg kunne bruge til at komme i gang.
Jeg fik også to ekstra tandrem med gratis! :)

Helt sikkert ikke sidste gang jeg handler hos

Meget tilfreds

Bestilte et el løbehjul til min datter, som blev leveret allerede 3 dage efter...

SUPER SERVICE!

Bestilte en fjernstyret monstertruck til min søns 5 års fødselsdag. Bilen blev leveret til døren til tiden, og sønnike blev vildt begejstret for bilen. Desværre var der efter et par få ture problemer med bilen, idet den ikke kunne dreje. Fedepriser.dk tog dog hurtig aktion og sendte en ny i løbet af få dage, og nu er "vi" atter kørende. GOD service!

el løbehjul

Der mangler dansk brugsanvigsning
varen blev afleveret forkert (afleveret hos naboen)

helekopter

hurtig levering god servis .ingen problemer med garantien, men varen kvalitet er ikke det bedste.

Myrna Larsen

Jeg er rigtig godt tilfreds med køb af bordfodbold og tilbagemeldinge på spørgsmål. Men eneste minus var at der gik længe inden varen blev lev pga fejllevering fra fragtmandens side. Men da jeg tog kontakt til firmaet fik jeg svar og varen var hos mig næste dag.

Hurtig levering og god pris

Vi bestilte en fjernstyret bil. Bilen blev leveret næste dag, det kalder jeg hurtig levering.

God service, hurtig levering og et herligt produkt :-)!!

Bestilte en fjernstyret tank mandag eftermiddag og kunne hente den allerede onsdag.

Handler der aldrig igen....

Bestiller varen d. 28-01-2013, og dagen efter trækker de pengene fra min konto...
d. 9-2-2013 skriver jeg til dem:
I forbindelse med det køb jeg har foretaget, vil jeg da egentlig godt vide hvornår jeg får det ?? Bare et track and trace kunne bruges :/
D. 11-2 svarer de:
Den har du leveret i dag,beklager den lange leveringstid
D. 13-2-2013 skriver jeg igen til dem da jeg ikke har modtaget varen..
Vender lige tilbage igen :/
Skal jeg forstå jeres svar som at jeg ville få den leveret "i dag" for jeg har ikke modtaget noget, Eller skal jeg forstå det som at i har sendt det "i dag" og at jeg så får det snart?? (ny 4 dage siden i svarede)
Og er der et track and trace måske ??
i dag d. 28-02-2013 har jeg stadig ikke hørt fra dem...
Så nu må jeg jo antage de har stjålet mine penge og vil finde en måde at få dem igen...
Lorte firma... BRUG DET ALDRIG.........

Reply from fedepriser.dk

Hej Johnny - Jeg beklager at du endnu ikke har modtaget din vare! Vi er bestemt ikke ude på at stjæle kundernes penge. Vi var selv løbet tør for karburator til 49cc - Men har en aftale med en anden importør om at supplere hvis et af stederne løber tør. Vi har fået bekræftelse på afsendelse af varen for flere dage siden fra dem og vi var derfor af den overbevisning at din karburator var vel ankommet. Jeg har med det samme rykket for at få et trackingnummer til din ordre.

jeg kan kun endnu engang beklage den den dårlige oplevelse du har haft.

Møg irriterende

Jerg har bestilt to ting der ifølge hjemmesiden var på lager, efter at have ventet en uge .
og flere forgæves telefon opkald og en ubesvaret mail Fik jeg en mail om at mine bestillinger ikke var på lager ,skide dårligt se at holde jeres hjemmeside opdateret.
Nu kan jeg så vente 3-4 uger på at det jeg har bestilt kommer hjem.
Så håber jeg bare at det er det rigtige og at det er ordentligt pakket ind.
Mvh Torben.

Reply from fedepriser.dk

Hej Torben, Det er beklageligt, og vi bestræber os på at vores lagerstyring skal blive bedre.

Ingen ting bliver holdt.

Bestilte en vare, som stod til at være på lager. Men den er åbenbart udsolgt, og dette finder jeg kun ud af ved at mail til dem. Her lover de i øvrigt at mail tilbage efter et par timer, men der går over 4dage. For telefonen er også helt umuligt at få kontakt til, selv om man ligger besked i deres telefontid. Så jeg kan kun sige at at de ikke holder som de lover.....

Tilfreds trods sommerfugle..........

i maven bestilte Tank til min søn den 16. nov. leveret den 6. dec i gammel kasse der gik fra hinanden da den var blevet skåret op i toppen. Der var godt med buler udvendigt på kassen, men pyhh kun en bule i den indvendige og e sted hvor flamingobeskyttelsen var :-)

Der stod at Tanken ikke var lagervare, men intet om leveringstiden, så vidste intet, satsede blot og fik hels med det.

fedepriser.dk Details

Danmarks fedeste shop med de bedste priser! Her kan du købe alt det, du ikke finder mange andre steder - og vi er billige! Dag til dag levering til din gadedør

Visit Fedepriser