Femilet reviews

Femilet reviews

6.6

Hurtigt levering - fantastiske bher

Bestilte 3 bh'er og fik dem dagen efter.
De er alle med formstøbte skåle uden puder. De sidder fantastisk! Både stropper og stykket der lukkes rundt om ryggen sidder godt og er behageligt (har tilpas bredde og skærer/kradser på ingen måde). Materialet de er lavet af er meget blødt og behageligt.

Dårlig betjening og dårlig imformation, dårlig rådgivning

Min julegave er købt d. 23/12-13 og jeg kommer ned i jeres butik første hverdag i det nye år (altså d. 2/1-14) får så at vide at man altså kun giver pengene i mellem jul og nytår. 
Jeg syntes det er dårligt ry at få , specielt når der er byttemærke til d. 11/1-14
Jeg kigger så efter noget andet , men det var ikke særlig mange ting der var i den størrelse, I og med at jeg skulle have minimum 90C, og får så at vide af betjeningen,( som nok ville ha være bedre hvis vedkommen vidste hvad man hun talte om) at hvis der ikke var noget i den størrelse jeg bruger, så skulle jeg bare gå ned til 85 og op i skålstørrelse til D, ( for mig lød det ulogisk at hvis jeg var 90 i omkreds (hvilket hun ikke engang prøvede at måle på mig) kan jeg da ikke komme ned i en 85 uden at det buler ud alle vegne) og ganske rigtigt , jeg fandt en 85D, jeg har aldrig set noget ligene, det bulede jo ud alle steder. 
HVOR ER SERVICEN HENNE ?

Jeg kommer aldrig til at anbefale nogle af jeres butikker til nogen at mine venner og bekendte, det har jeg fået en for dårlig oplevelse ud af.
Jeg er ked at denne negative mail, for jeres butikker ser ellers meget indbydende ud, når man går forbi, men ikke ti vilde heste får mig til at gå ind i en af jeres butikker igen :-(
ej heller tale positivt eller anbefale jeres produkt.

Transport med ZAP er ikke optimal

Jeg har bestilt en del varer fra Femilet.dk
Mine varer blev leveret af ZAP. Jeg oplevede at min forsendelse var forsinket 3 dage :-( Da jeg ikke var hjemme da de afleverede pakken, var der en seddel i min postkasse om at jeg skulle ringe til deres kundeservice. Det gjorde jeg så, og fik at vide at pakken ville komme dagen efter. Da den ikke var kommet som lovet, skulle jeg ringe til dem igen og rykke endnu engang for min levering.
Nu har jeg så endelig fået min pakke og mine varer er som Femilet lover. Super fine bhér og trusser til gode priser! Så ingen kritik af Femilet´s produkter, ville blot ønske man kunne vælge PostDanmark eller GLS til levering :-)

BHer til alle

Femilet er bare fantastisk! Jeg finder ofte bher til meget lav pris (150-200) på tilbud, og de er så flotte! Det er svært at finde min størrelse, så jeg er altid HAPPY efter en tur i Femilet.

Jeg anbefaler Femilet fordi deres udvalg er stort, der er helt almindelige t-shirts bher og så er der de lidt mere "fine", og så er udvalget af størrelser også godt - selv under tilbud! ;)

Hurtig levering, LÆKRE varer!!!

Jeg bestilte mandag aften flere sæt undertøj fra virksomheden, har i dag allerede modtaget min ordre!!
Kan ikke andet end at anbefale firmaet til andre, hurtig levering og virkelig LÆKKERT sortiment.

Hurtig levering og fine varer

Købte en masse BH'er, et par sutsko og et par hjemmebukser. Alt var perfekt. Og fint med små prøver i kassen...

....

Dejlig mennesker ansatte uanset hvilken butik man kommer i.
Det har altid det man skal bruge. Elsker mine nye g-strenge og BH'er.

I just love you.

Perfekt handel

Nem og overskuelig hp, bestilte 3 sæt bh med trusser. Rigtig fin mail service med hvornår pakken er sendt, den ankom dagen efter.
Hurtig levering og alt var i skønneste orden.

Is Femilet your company?

Femilet A/S Details

Lingeri,Badetøj,Bikini,Nattøj,Homewear,Aqua,Viva,Dreams,Isabell Kristensen,Undertøj

Visit Femilet

Call us on: 97120053