FenixLight.dk reviews

FenixLight.dk reviews

9.3

Lækker lygte - perfekt handel

alt klappede ,, skøn at webshopper kan være så seriøse..

Super.

hurtig betjening, og modtagelse.

Fungerede perfekt!

Hurtig afsendelse og god service!!

fint

meget god information tak.

PERFEKT

Jeg har handlet lygter hos FENIX, 2 gange..

begge gange har det været til PERFEKTION.

Et sted man handler, igen,igen og igen bare for at opleve den gode kundeoplevelse igen og igen..

produkter i topklasse
levering i topklasse
kundeservice/samt hjemmeside i topklasse

købte 1gang en Fenix PD20 en lille robust/slidstærk satan på 190 Lumens.
købte 2gang, en Fenix LD05 Penlight, igen af bedste kvalitet..

ingen tvivl hos mig, fenix slår wolf,4sevens,maglite osv....

God beskrivelse

I har gjort rigtig meget ud af at beskrive Jeres produkter, hvilket er en stor hjælp, når man leder efter nogle helt eksakte ting.
Hurtig afsendelse af ordren. Produkterne var helt i top.
Tak for det!!

fem stjerner fra mig

meget tilfreds meget effektive

hurtig og effektiv betjening

nem og overskuelig produkt side samt nem betaling - desuden kom varene frem meget hurtigt - så mangler der bare selve den vigtige produkt afprøvning - men dem kommer

Okay virksomhed

Okay side at handle på!! desværre glemte de at sende det til leverings adressen i stedet for faktura adressen... Men fik mine ting...

Fantastisk produkt, god og hurtig service

Købte en Fenix E05 hos Fenixlight.dk. Ordren blev indtastet midt på dagen og samme aften fik jeg status at den var pakket og afsendt.

To dage senere havde Post Danmark været forbi min postkasse og lagt en anmeldelse om jeg kunne hente den næste dag.

Lygten er meget imponerende. Kører angiveligt 2.5 timer på et enkelt AAA batteri, og lysstyrken er særdeles kraftig for så lille en lygte. Kan rigeligt lyse et rum på 3 x 5 meter op så man kan orientere sig. Lyskeglen rækker midst 8-9 meter men bliver naturligvis svagere med øget afstand.

Denne lygte sidder nu fast i min nøglering.

Perfekt leverandør.

Jeg oplever varen hurtig fremme efter bestilling.
MIn bestilling var som forventet.
FenixLight produkter står klart mål hvad de lover.

Den bedste webshop

Jeg har aldrig handlede i en webshop før som giver så en god service som denne og hvis man har et spørgsmål så bliver det besvaret inden for få timer.

Så jeg har kun en ting og sige et stort fem tal fra mig :)

Seriøs og professionel butik

Jeg købte en TK11 lommelygte og en del tilbehør.
Det var nemt at finde rundt på siden og nemt at betale.
Pakken kom som lovet til tiden men desværre var batterierne til lygten ikke lagt ved grundet en forglemmelse.
Fenixlight skyndte at eftersende batterierne og lagde et par oveni som rigtig god service.
FenixLight fremstår for mig som en pålidelig butik man bør handle med hvis man er interesseret i at anskaffe sig en lygte eller udstyr fra Fenix.

Anbefales !

Jeg har købt 6 stk PD20 R2 og havde forud truffet aftale med sælger om levering mm. Alle aftaler er overholdt og varerne kom som aftalt.
Det kan kun anbefales, at handle hos Fenixlight.dk

5 stjerner. Nemt, enkelt og til tiden

Det er første gang jeg handler her, men ikke sidste, Fenixlight.dk holder hvad de lover. Eneste anke er Post-danmarks høje fragt pris, men det kan Fenixlight jo ikke gøre for.

Godt website, fine produkter.

Jeg har købt PD20, TK12 og TK30 plus en masse tilbehør. Alt er i topkvalitet og de 3 størrelser supplerer hinanden perfekt. Det er fantastisk hvad de hver især præsterer af lys. De virker meget robuste og holdbare. Sitet er nemt at finde rundt på, og der er godt med oplysning om produkterne. Fenixlight kan klart anbefales - både produkter og den danske forhandler.

Tak Fenixlight!

Jeg købte hos Fenixlight en lille lygte for tre år siden. Om vinteren lå den altid i min lomme. En utrolig lygte i en meget høj kvalitet! Da jeg mistede den, var savnet allerede efter et døgn så stort, at jeg måtte have en igen. Jeg bestilte... og havde den nye lygte dagen efter! Endda i en lettere videreudviklet udgave, så den er endnu bedre end den, jeg mistede.
Varen er i en fantastisk kvalitet, og leveringen kan ikke være hurtigere.

GOD webshop

leveringen og service i top..

Ingen tvivl om at man hos fenixLight.dk bestræber sig efter at få kundernes fulde tilfredshed.

jeg kan helt klart anbefale alle der mangler en lygte om at købe den hos fenixlight.dk hos dem for man den bedste kundeoplevelse man kan forvente, og et fremragende produkt.

Jeg glæder mig allerede, til jeg skal have en ny lygte igen også opleve den gode service levering, og det bedste indenfor lygter.

ok hjemmeside og alt fungerede perfekt

Købt PD10 og kom 2 dage efter. fin service og ok hjemmeside

Hurtig, præcis og til tiden

Jeg har købt en PD10 og PD30 R2..... bestilte via nettet, og alt er bare klappet som det skal. Fik varen 2 dage efter netbestillingen, fint emballeret og med præcis indhold. Mere kan vist ikke forlanges. Kan absolut anbefale andre at handle med Fenixlight. Kan ikke lige se hvad I evt. skulle kunne gøre anderledes.

FenixLight.dk Details

FenixLight er højteknologiske LED lygter fra FenixLight Ltd. Ekstremt holdbare og solide lommelygter som tåler stort set enhver form for belastning.

Visit FenixLight.dk

Write to: info@fenixlight.dk