Ferdinands reviews

Ferdinands reviews

9.6

Lækker bøffer til hverdag og fest

hvis du er til store saftige Bøffer! så det Ferdinands som er de bedste! Dejlig og behaglig betjening.Hyggeligt bøfhus!

Lækker mad og god betjening

Jeg har kun godt at sige om Ferdinands Bøfhus. Maden er altid veltilberedt/velsmagende og betjeningen i top.
Et hyggeligt sted som jeg klart vil anbefale.

Service i top

Mad, service og stemning helt i top

God mad, stort udvalg, rimelige priser og venlige tjenere!

Altid en behagelig oplevelse, maden er veltilberedt, velassorteret drikkevare kort og tjenerne er meget opmærksomme og imødekommende.

En rigtig lækker middags oplevelse

Jeg kan rigtig godt lide at komme på Ferdinands Bøfhus - der er altid en god stemning, god betjening og dejlig mad. Tjenerne er altid friske og klar med en hyggelig bemærkning.

Super lækkert spisested

Man bliver mødt af rigtig venlige personer.
Fantistisk god mad.
Kan virkelig anbefales.

Fremragende

Så lækker, super betjening, god service, hyggelige omgivelser. Bare perfekt- HVER gang!

Lækker mad og hyggelig servicering

Mange muligheder af retter.
Lækker mad og super hyggelig service.

Super gode bøffer og perfekt betjening

Knivene på Ferdinands er i herrestørrelse og godt med savtakker på....det er aldeles overflødigt for bøfferne er som smør. Super mørt og stegt fuldstændig efter dit ønske. Det er klart bøfferne der er fokus på her. Forvent ikke et væld af garniture og tilbehør for her spiser du dig mæt i kød! Eneste minus må være at menukortet er for stort....der er simpelthen for meget at vælge imellem men heldigvis kunne vores yderst kompetente tjener anbefale noget særligt! Ydermere fik vi lidt ekstra opmærksomhed pga en mærkedag vi fejrede. Vi kommer der klart igen og kan kun anbefale det!

Den bedste mad OG stemning på et sted :-)

Jeg var på ferdinands sammen med min kæreste for at fejre hans fødselsdag igår. Vi bliver modtaget af en venlig og smilende tjener, som sørgede for os hele aftenen. Der en hyggelig og afslappet stemning. Vi nød en lækker forret og hovedret, som var perfekt tilberedt. Ferdinands i Ringsted kan klart anbefales ;-)

De møreste bøffer vi nogensinde har fået på restaurant

Hvis du vil have en spiseoplevelse så prøv at tage til Ferdinands bøfhus i Ringsted, det er mad man kan blive mæt af, og så er bøfferne fra kødkvæg, så de er supermøre.

Inge Bomark

Fantastisk Spisested

Næst efter Texas BBQ ribs kommer Ferdinans, sammen med en herlig, høflig og dejlig betjening og så til nogle priser der er til at betale, samt store portioner. Skal jeg have mine venner med ud at spise, så bliver det " Ferdinans i Ringsted "
mvh Niels

Gode bøffer og god betjening

Altid gode bøffer og lækkert tilbehør. Ihvertfald de gange jeg har besøgt restauranten :-)

Mit favorit bøfhus !

Maden er altid veltilberedt, kødet er i top, salatbaren er frisk og personalet er både hyggeligt og professionelt. Fik jeg nævnt deres pandekager med is? Mums :-)

Ferdinands??...de laver ikke en "bøf"!! Klasse+++

Vi var på Ferdinands bøfhus, og det var virkelig en dejlig og positiv oplevelse. ... imødekommende og høflig betjening og maden, i dette tilfælde en mør bøf, var meget velsmagende. ... og til en fornuftig pris. ... vi kan varmt anbefale Ferdinands :-)

Elsker Ferdinands Bøfhus :-)

Ferdinands Bøfhus er med afstand min yndlingsrestaurant.
Maden er i særklasse, og prisniveauet er særdeles rimeligt. Stedets manifest går blandt andet på ikke at have et indgående kendskab til alle vine, men levere gode bøffer til gode priser. Dette princip hylder jeg i stor stil.
Jeg føler mig altid godt og personligt behandlet. Specielt kan jeg godt lide, at man modtager en personlig mail fra værten, når man bestiller bord på nettet
Jeg anbefaler ofte venner at slå vejen forbi til en god oplevelse, og de er alle ligeledes ganske imponeret..

Fantastisk sted

Jeg kan varmt anbefale et besøg på Ferdinands :o)
Super betjening :o)
Skønne rammer :o)
Kommer igen :o)

Vinter smil til jer alle
Lene Anna-Sophie Martini Asperup
mobil: 7170 7-9-13

Her går man aldrig "galt i byen" :-)

Har aldrig fået en bøf/middag, der ikke levede op til forventningerne - super mørt kød hver gang og en betjening der yder lige det lidt mere end man forventer - et bøfhus jeg til enhver tid vil anbefale til andre.
Vi kommer der ofte og er lige begejstrede hver gang !!!! :-)

Tænderne løber næsten i vand ved tanken!

Jeg har flere gange været inde og nyde et dejligt måltid og det er bare en fornøjelse. Ventetiden er ikke lang, service er god og maden er helt fantastisk. Jeg kan godt lide en rød bød og det får jeg, samtidig med at den ikke bare er "rå".

Jeg har en svaghed for deres bøffer og har indtil videre smagt deres, peberbøf, whiskybøf og rødvinsbøf og selvom jeg er kræsen, så får jeg altid spist op samtidig med at jeg er mæt og godt tilpas. Tilbehøret til bøffen smager også fremragende og det samme med saucen - og jeg spiser meget sjældent sauce.

Super lækker mad til en rimelig pris.

Is Ferdinands your company?

Ferdinands Bøfhus Details

Her får du´Ringsteds bedste bøffer...

Visit Ferdinands

We live here: Nørregade 31