Feriepartner Danmark reviews

Feriepartner Danmark reviews

6.1

Super service og skøn ferie

Vi har haft en skøn ferie, i et dejligt sommerhus, men en skøn beliggenhed. Fin service da vi ankom til feriepartner, for at få nøglen. Huset var fint rent trods at vi havde lejet et hus hvor der også måtte være hund. Helt klart et sted jeg vil leje igennem igen og gerne vil anbefale til andre uden problemer.

Udmærket hus - dårlig oplevelse med Feriepartner

En forlænget weekend i slutningen af oktober i et lejet hus via Feriepartner blev til en rigtig kedelig oplevelse.. I to ud af tre dage måtte alle 8 personer tage bad i iskoldt vand, da pillefyret satte ud om natten. Ved fælles hjælp fik vi gang i fyret , men da en kontrollampe viste, at der var en teknisk fejl, kontaktede vi Feriepartner. Trods flere opringninger til Feriepartner blev fejlen på fyret først rette efter to dage, så der var varmt vand til sidste dag af opholdet. Taget på huset var desuden utæt, så parret i det værelse som vandet løb ind af fik ufrivilligt "vasket" alt deres tøj. Jeg kontaktede efterfølgende Feriepartner og bad om kompensation for fejl og mangler - og fik først svar efter flere henvendelser. De kunne gå med til at vi fik halvdelen af varmeudgifterne refunderet. Så langt så godt. Der skulle gå 4 uger efter lejemålets ophør inden depositum og refusion var tilgængelig på min konto. Alt i alt en rigtig dårlig service.

Reply from Feriepartner Danmark

Tak for din anmeldelse på Trust Pilot.

Som du så korrekt beskriver, var der desværre problemer med fyret under jeres ophold. Vi har fuld forståelse for din frustration, men vi mener samtidig, at vi gjorde alt for at hjælpe så hurtigt som muligt.

Vi sender en VVS ud allerede fredag aften. Han konstaterer, at I selv har fået gang i fyret og kører derfor igen. I ringer igen senere fredag aften, fordi fyret igen er gået i stå. Vi sender VVS ud igen som konstaterer, at fyret igen kører korrekt. Lørdag kontakter I os igen og her konstaterer VVS, at der er en defekt ved fyret, som bliver repareret samme dag. Herefter virker fyret resten af lejeperioden. Det er meget beklageligt, at VVS ikke konstaterer fejlen allerede om fredagen. Det kunne have sparet dig for en kedelig ferieoplevelse og os for en mindre god anmeldelse på Trust Pilot.

Vedr. dit depositum er det ifølge vores system overført til din konto d. 11. november – altså 3 uger efter afrejsen. Ifølge vores betingelser refunderer vi depositum 2 – 3 uger efter afrejsen. Beløbet er nok først indgået på din konto d. 13. eller 14. november, så der har været et par dages forsinkelse, hvilket vi kun kan beklage.

De venligste hilsner
Lene - Feriepartner MOB

Fantastisk betjening, søde og meget servicemindet!!

Har været rundt om i verden og skriver sjældent disse anmeldelser, men synes ikke jeg kan komme uden om det her, simpelthen den bedste betjening/service til dato, og hvilket hus vi fik til en billig penge...Tak igen.. :)

Sebastian

Hold jer væk fra M66745

Hvis i ønsker at holde ferie på Fyn, så hold jer fra Feriepartner.
Har nu prøvet dem to gange og det har ikke været nogen god oplevelse, dog har denne gang været den værste, der var simpelhen så beskidt, at vi måtte vaske alt af før brug. Ovnen, gryder og pander brugte vi simpel hen ikke, da det var så beskidt.
Vaskemaskine, tørretumbler og gulvmåtte, var så ulækker at vi simpelhen ikke ville bruge det.
Dog skal det siges, at lejligheden ligger godt, den er stor og lys, ville sige den max er til 6 personer, og hvis der blev gjort mere ved lejligheden plus rengøring, ville det være et rigtig dejligt sted.

Kære Jan-Erik Larsen

Tak for din anmeldelse på trustpilot.

Jeg kan se at du, som vores lejebetingelser også foreskriver, har kontaktet os ved ankomsten til lejeboligen.

Du meddeler at lejligheden er lidt nusset og halvtrist. Vi kontakter derfor ejeren, som selv har tilsyn med boligen. Han tilbyder at komme forbi og bringe tingene i orden med det samme. Men det ønsker du ikke. Vi har derfor meget svært ved at fastslå, om din klage var berettiget.

Under alle omstændigheder beklager vi, at du ikke var tilfreds med opholdet.

Lene / Feriepartner MOB

Fantastisk ophold i lökken

Jättebra långhelg i lökken, trevligt bemötande och prisvärt. Vi återkommer!!

Over forventning

Vi var på ferie i uge 29 i løkken, vi ankom tre timer før indflytningstidspunktet og fik lov til at få udleveret nøglen, hvilket var til stor hjælp for os, huset lå dejligt i klitterne og var som vi havde forventet.

Det er ikke sidste gang vi benytter feriepartner

Kanon service fra ferie partner

Vi har holdt vores sommer ferie i et sommerhus fra ferie partner Jammerbugt i uge 30. Der er kun rosende ord. Da vi ankom havde de meget travlt, men det kunne man ikke mærke på dem på deres kontor, de gav sig rigtig god tid til at vise, forklare osv. Da vi kom til huset var alt perfekt med rengøring, forventede standard osv selv i et hvor man må have hund. Så kun ros herfra, vi lejer igen hos ferie partner Jammerbugt. Dog aldrig hos sol og strand pga dårlig service og rengøring

Super ferie.

Dejlig ferie ved Thorup Strand. Kan kun melde stor tilfredshed med samarbejdet med Feriepartner i Blokhus. Vi havde en dejlig ferie i et dejligt sommerhus, alt var fint og kan varmt anbefale Feriepartner til andre.

Super service og et dejligt hus

L10108 - Ternevej - Thyholm - Struer
Tak for en dejlig ferie i det vestjyske´.

Service i Top

Feriepartner Blokhus Booking 122-21346 Hus 499

Vi var 6 personer af sted som har haft en dejlig ferie, vi kunne ikke sætte en finger på renføring eller huset, og så var personealet yders imødekommende og besvarede venlig på alle vores spørgsmål i forhold til område blokhus og omegn

Alt i alt en god oplevelse

Spoilt holiday experience

We stayed only 1.5 days in a house from this company on Moen.
It was agreed we would clean the property, which we did satisfactorily. Leaving the accommodation in better state than when we found it. However they disputed this and decided to send 6 photos showing what they thought were enough proof that we had not cleaned. They are insisting on charging us the full cleaning rate of over 1000 DKK!
There were many things wrong on arrival; dirty windows, cobwebs in every room, no blinds in the bedrooms upstairs, broken toilet brush, unlocked patio door. Attempted to phone but only got answer phone.
Very disappointed with whole experience. No good feedback in email communication with administrator.
Extremely unhappy. Would not recommend this company. If I could rate no stars out of 5 I would!

Reply from Feriepartner Danmark

We're very sorry that you obviously haven’t been satisfied with your rented holiday home.

Feriepartner Moen has external firms to check the holiday homes between each shift. We try to set the highest possible standard, and in this connection we are very sorry that you didn’t contact us at the office at arrival. Therefore there was no opportunity to correct any problems and come up with a satisfactory solution to your holiday.

All the best,
Feriepartner Møn

Støvallergikerens mareridt

Huset udlejet af Feriepartner MOB var præget af manglende vedligeholdelse og rengøring.
Da vi modtog huset, var der døde insekter overalt, støvet, møbler var plettede, toilet kunne ikke trække ordentligt ud, opvaskemaskine delvist defekt, brødkrummer på bordene, køkkenskuffer plettede og fedtede.
Alt i alt en temmelig dårlig oplevelse.

Vores klage over rengøring blev i første omgang taget til efterretning og fulgt op af en mand, der skulle udbedre det. Dette var desværre ikke muligt på den korte tid, samtidig stod vi og trippede med kufferter og sultne unger. Til sin rådighed havde udsendte medarbejder en defekt støvsuger. Faktum var at husets stand havde brug for en hel horde af grundige husmødre men i stedet fik en godmodig ung fyr til at stå for den akutte rengøring.

Vi kommer ikke til at leje fra dette sted igen, trods efterfølgende mindre priskompensation og skøn beliggenhed.

Kære Mahoni
Tak for din anmeldelse på trustpilot. Vi kan desværre ikke se, hvilket feriehus du har lejet. Vi vil meget gerne give et svar til den konkrete sag og beder derfor om et bookingnr. Dette bedes du sende til info@mob.dk

Generelt kan vi sige, at det aldrig i orden, at ankomme til et lejet feriehus, som ikke er ordentligt klargjort. Det er enormt frustrerende, når den længe ventede ferie starter på denne måde. Men vi må erkende, at der desværre kan ske fejl over en travl sommer. Vi håber imidlertid, at sagen er afsluttet ordentligt fra vores side og at kompensationen står i forhold til de gener I har haft.

Ønsker du at få sagen vurderet af et uvildigt panel, kan du henvende dig til Feriehusudlejernes Brancheforenings Ankenævn. Læs mere på fbnet.dk

Feriepartner MOB

helt utroligt godt,og meget troværdig firma !!

utrolig god service lige fra bestiling af huset,til svar på spørgsmål vedr huset og et meget venligt personale der giver en god betjening med et smil på læben,gode åbningstider,og et helt utroligt godt hus som lever fuldt op til det lovet både af personalet og i forhold til måden det er beskrevet på i kataloget, og jeg har aldrig oplevet at komme til sommerhus hvor alt er perfekt og rent virkelig en god oplevelse det bliver helt sikkert ikke sidste gang jeg bestiller sommerhus igennem feriepartner blåvand meget meget troværdig

STORT KRITIK Feriepartner Møn

Vi lejede sommerhuset på Svalevej 8 i Præstø
Vi ankom sent lørdag i uge 29, hvor vi fandt huset meget fugtig,ikke særlig godt rengjort og det lugtede meget indelukket og fugtig og af urin ; vi begyndte at lufte ud,smed sengetøj og puder samt nogle af møblerne ud i solen, så det kunne blive tørt , samt støvede af I den tro på at dette ville afhjælpe problemet. Om aftenen måtte vi tænde for varmepumpen for at opvarme huset og derefter luftede vi ud gentagne gange. Søndag efter utallige opringninger på deres nødtelefon kom vi endelig i kontakt med feriepartner møn, hvor de ville sende deres servicemedarbejder ud. Han ankom kl.21 ,45 hvor efter han mente, vi skulle kontakte feriepartner møn mandag morgen.
Mandag kørte vi så til feriepartner møn, og klagede over huset, så de ville sende to personer til at gøre rent og fjerne spindelsvæv, de ankom så kl.14 30 og var der til kl.15 15 så burde alt være i sin skønneste orden. MEN nej vi havde stadig lugtgener, og nu var vi ikke i tvivl at der også var skimmelsvamp, da vi ikke kunne få luft i huset efter kort tid og da der stadig var meget støvet, var det så slemt , at vi måtte tage allergi piller, hvilket den ene aldrig har gjort, huset er simpelhen sundhedskadelig.Derfor blev vi enige om torsdag morgen at rejse, vi ville ikke splitte vores helbred på det, så vi kontaktede vi feriepareter møn for at aflevere huset og afregne vores forbrug af el og vand, så måtte vi lige betale vandforbrug for hele ugen , underlig når vi kun havde været der i 4 dage. Vi mente , vi skulle have penge retur, FOR EN ØDELAGT FERIE, men de ville intet gøre. Herefter tog vi på b&b den sidste del af ferien Efter vi kom hjem stank alt vores tøj og kufferter stadig af sommerhuset, ja selv vores jakker, det var frygtelig.
Så vi kan ALDRIG anbefale feriepartner møn, og vil aldrig selv brug det igen, da vi fik syv dages spildt og ødelagt ferie.

Niels Rasksen og Lone Vinther

Kære Niels Rasksen og Lone Vinther,

Tak for jeres bedømmelse på TrustPilot.
Vi er meget glade for alle tilbagemeldinger fra vores feriehusgæster, som kan være med til at forbedre vores dialog, blandt andet i sager som jeres henvendelse.

Vi vil naturligvis gerne fortsætte dialogen om jeres ophold, og vil kontakte jer snarest muligt, med henblik på om der er nye aspekter i sagen.

Som det også fremgår af lejebetingelserne, kan at ved leje af feriehuse i Danmark, som lejer også vælge at anvende muligheden for at benytte Feriehusudlejernes Brancheforenings uvildige Ankenævn, i sager hvor man som lejer ikke mener man er blevet behandlet korrekt. Ved brug af denne mulighed afgøres sagen ved kendelse af et panel, blandt andet bestående af en dommer og uvildige branchefolk. Se mere på fbnet.dk

Feriepartner Møn

Toppen af poppen.....

Skal man have en ferie i gode omgivelser med natur, gode indkøbsmuligheder tæt på og sikkerhed for god service og pris, så kan jeg anbefale Feriepartner Odsherred.
Hyggelige omgivelser og venlige smil mødte os på vores seneste besøg.
Vi kommer igen..... Allerede i september

Super sommerhus...

Vi lejede et sommerhus på Sjøstauan, Sømarken i uge 30 (2013) på Bornholm. En kanon ferie, hvor solskinsøen levede op til sit navn. Sommerhuset var rent og pænt. Kan varmt anbefales. :-)

Ordentligt og regulært

Vi kom til et hus, der svarede til forventningerne - ud fra beskrivelser og fotos. Det var dejligt at opleve et hus, hvor man kan mærke, at ejeren også selv bruger det - det havde "personlighed" og hygge. Godt indrettet og rengøring OK.

Elendigt!

Vi bestilte en uges leje
Fik bekræftelsen
Og endnu en mail med lejebevis
Og nok en omkring afregning
(alt det ovenstående over flere dage)
Nåede at invitere +30 gæster til at ankomme til 40-års fødselsdag samt i dagene op til/efter.

Og så et opkald om at det kunne så ikke lade sig gøre, men de ville da gerne hjælpe: Som bud på hjælp kommer så en række huse på Fyn ved en strand (vi havde booket midtjylland med skov og søer) og huse der koster næsten det fire-dobbelte...

Kære Bo Gleerup

Tak for din anmeldelse.
Du booker et 8-personers feriehus lørdag d. 24.8.13. Vi opdager med det samme, at huset desværre ikke er ledigt, og forsøger forgæves at ringe til dig. Vi sender derfor en e-mail samme dag med information om, at boligen ikke er ledig. Du kontakter os efterfølgende og meddeler, at du skal holde en stor fødselsdag for 30/40 personer. Ferieboligen er imidlertid kun beregnet til 8 personer. Der må ikke overnatte flere personer end lejeboligen er beregnet til. Vi forsøger derfor at finde alternative muligheder til 30 personer, hvilket er næsten umuligt, da lejemålet er om en uge.

Det er en meget beklagelig sag, men med hånden på hjertet – er der begået fejl fra begge parter i denne sag.

Snyd og fup

Har i uge 31 booket sommerferie hos feriepartner-Liseleje. Huset så lækkert og hyggeligt ud på feriepartners webside, men ved vores ankomst kunne vi konstatere at det er i meget dårlig stand og møgbeskidt. Desværre valgte vi at være large og selv gøre lidt rent i stedet for at klage med det samme. Efter et par dage begyndte alle 4 i familien at vågne op med hovedpine og hoste. Ingen af os har allergier og symptomerne forsvandt op af dagen når vi ikke opholdt os i huset. Vi beslutter os for at vi ikke vil blive i huset ferien ud, da det ved nærmere undersøgelse er pil råddent og sandsynligvis fyldt med skimmel. Vi opsøger udlejers kontor, men de holder lukket og der eksisterer ikke noget tlf. nummer man kan kontakte dem på. Hverken hos feriepartner-liseleje eller feriepartner generelt. Meget mærkeligt. Hvad nu hvis huset brændte eller sådan noget, så er der ingen at kontakte. Vi fortsatte ferien andet steds og kontaktede feriepartner-liseleje dagen efter. De er på ingen måde lydhør over for vores klage og vil ikke give nogen form for kompensation. Samme dag som vi indgiver vores klage blive mit kreditkort pludselig udsat for misbrug. Der bliver købt fly billetter på kortet. Jeg får kortet spærret med det samme hvilket resulterer i at feriepartner-liseleje ikke vil returnere betalt depositum. Jeg giver dem mit kontonummer og beder dem indsætte beløb 725 kr i tilbagebetalt depositum. De ignorerer herefter i 3 uger mine henvendelser og betaler først efter denne anmeldelse er gjort dem bekendt. ET GODT RÅD. Benyt en anden udlejer da man her er så godt som sikker på at blive snydt.
FUP og FIDUS.

Udlejer misligeholdt skrammel med skimmelsvamp...

MOB Middelfart kan absolut IKKE anbefales. Vi skulle bruge et hus med op til 20 senge, og fandt et gammelt hus på Varbjergvej. Vi forventede ikke luksus, men et hus med charme, som var blevet brugt. Vi fik gammelt lort der er kraftigt misligholdt, og ved at rådne væk. Der er skimmelsvamp i poolrummet, og i flere værelser. Træværket på terrasserne på 1. sal er ved at rådne væk, flere brædder sidder helt løst... Der lugtede så meget af tis på det ene badeværelse, at det var ubrugeligt. Der var ikke lys i 2/3 af lamperne. Der var fugtskader i stort set alle lofter. Skraldespanden var fyldt , og der stod flere poser ved siden af (lugt). Legepladsen, var så rådden, at vi måtte forbyde børnene at bruge den. Dér var ukrudt alle vegne. Havemøblerne var misligholdt, og fyldt med alger, så alt tøj blev grønt. Ovnen utæt. Afløb stoppet. Flisegulvet revnet.. Én lille grill (med hul i bunden)til 20 personer. En ung mand fra bureauet prøvede virkelig at hjælpe, men han kæmpede forgæves... Det værste var dog chefen på kontoret i Middelfart....... Arrogant, bedrevidende, ubehagelig fyr. Han hidser sig op, som trold af en æske, og mener at kunden er problemet, når man påpeger ting der ikke er i orden. Jeg kan heldigvis tage diskussionen op, men hvis ikke man kan det, bliver man nok hurtigt tromlet? Han er uprofessionel, og taler til én sø om man er et barn... Skal ALDRIG brugedet firma igen.

Kære Mette Haas Andersson

Tak for din anmeldelse på trustpilot.
Du lejede et ældre poolhus hos os til 20 personer fra 29.6 – 6.7. Forløbet som du beskriver, er i det store og hele korrekt. Vi udbetalte derfor en erstatning til dig på kr. 4000,-.
Som opfølgning til sagen kan vi oplyse, at vi strakt kontaktede ejeren og spærrede ugen efter dit ophold. Boligen er nu gennemgået samme med ejeren og flere af de ting, som du påpeger i din skrivelse, er udbedret.

Det er naturligvis beklageligt, at tingene ikke var i orden inden dit lejemål. Vi beklager ligeledes, hvis sagen ikke er behandlet sagligt og i en ordentlig tone.

Ønsker du at få sagen vurderet af et uvildigt panel, kan vi henvise til Feriehusudlejernes Brancheforenings Ankenævn. Læs mere på fbnet.dk

Feriepartner Danmark Details

Visit Feriepartner Danmark