Festogfarver reviews

Festogfarver reviews

7.9

Tak for servietterne

Jeg har planlagt at lave Hawaii tema til min fødselsdag. Jeg havde fået købt alt ind på nær servietter. Jeg søgte rundt på nettet, men størstedelen af stederne ville have mellem 70 og 90 kr for fragt. Det er alt for dyrt for en pakke servietter. Fandt til sidst Fest Og Farver, hvor fragten kun var 36 kr, og jeg bestilte en pakke servietter til mit tema. Hurtig levering og godt pakket ind, så servietterne ikke bliver krøllet i fragten.

Super service, let bestilling og HURTIG levering

Jeg skulle bruge en fest hat og nogle blonde hansker til mit kostume... Jeg blev dog ringet op et par timer efter min bestilling hvor de beklagede at der var sket en fejl, de havde ikke de hansker jeg ønskede.. Meeen til gengæld kom de med andre foreslag som jeg fik i stedet for. Jeg bestilte mandag og min pakke kunne afhentes tirsdag...

Vender helt sikkert tilbage i fremtiden!!
kan virkelig anbefales

super netbutik!

Bestilte nogle ting søndag aften, tirsdag blev det leveret på mit arbejde.

Tingene var fine og nøjagtigt som jeg forventede.

Tak for handlen!!

Upåklageligt forløb og lækkert cave woman kostume

Jeg bestilte et kostume søndag aften og havde det allerede tirsdag morgen. Jeg blev løbende informeret om hvor langt pakken var pr. sms og de fik ret i pakkens ankomst tidspunkt. Kostumet var ganske vist i den dyre ende (499kr), MEN jeg synes til gengæld også at det levede op til prisen og billedet på hjemmesiden. God kvalitet og pasform - tak for en hurigt handel og et kostume jeg glæder mig til at have på :)

super fed service :)

God service, blev ringet op af dem da de kunne se at producenten med mine sår havde pakket forkerte sår i forkerte emballager, så de spurgte om jeg stadig ville have produktet som mindede meget om det jeg havde bestilt. Det var fint. Rigtig rart de ringede og spurgte :)

Okay

Hurtig levering. Havde dog et ønske om at få et bestemt diadem og dette er ikke blevet opfyldt. Har tværtimod fået den af de tre, som jeg ikke ønskede! ØV! Så kunne jeg lige så godt have undværet! Levering dog som lovet, men man skal bestemt ikke regne med mere service end som så.

Super levering

Jeg købte i går eftermiddag et kostume på festogfarver.dk
Jeg fik det allerede her i dag og er i super stand! jeg er så glad for det da jeg står uden kostume til sidste skole dag. Jeg vil meget anbefale siden betalingen er nem og overskuelig og hvis man bestilte inden 15:00 så blev pakken sendt samme dag.

Service i bund

I forhold til andre sider med samme produkter er servicen her meget kedelig. Kan ikke anbefales.
Returnerede fortrudt køb og betalte dobbelt porto. Udover det ville de ikke returnere fuldstændig ubrugte ting fordi de havde været åbnet - som de fleste ting købt online bliver før de kan prøves... Har aldrig oplevet det som et problem.
Vi ønskede da tingene retur i det mindste, når de ikke ville betale, men ville så have porto betalt 3. Gang... 80 kr pr gang. Så vi har smidt godt 350 kr ud ad vinduet fordi vi valgte festogfarver.dk i stedet for tilsvarende virksomhed med bedre service.

Hurtig levering og rimelige priser

Kvaliteten af varerne er som forventet og priserne også derefter. Hurtig levering dagen efter som lovet på siden ved bestilling inden kl 15
Fin oplevelse at handle der.

Gode priser og hurtig levering

Super hurtig dag-til-dag levering - og en fornuftig pris på de bestilte produkter. Man kan altid ønske sig et lidt større udvalg, men ikke noget der trækker ned i min oplevelse.

Is Festogfarver your company?

Visit Festogfarver