Festsange Sjove reviews

Festsange Sjove reviews

4.9

Advarsel! Bestil ikke en sang hos Bjarne Jensen

Vi bestilte en konfirmationssang til vores søn hos Bjarne Jensen. Hold da op, den var bare slet ikke pengene værd. Vi bad ham rette sangen flere gange, men uden at det blev meget bedre. Vi var i hvert tilfælde nødt til at finde en ny sangskriver, for Bjarnes sang ville vi simpelthen ikke være bekendt at komme med på vores søns store dag, så det blev en dyr fornøjelse. Prøv om I kan synge den ....og nej, som Bjarne siger, "lejlighedssange skal jo ikke rime" :-)

Melodi: Fra Engeland til Skotland
I ønsker mig tillykke i dag hvor jeg har sagt
Et ja og amen til den præst som der i kirken var
Og helledusse da så hurtigt tiden går
I sidder alle her og ser at jeg er blevet stor
I sommerferien der kan vandet være koldt
I poolen der på campingpladsen hvor vi dengang
Og helledusse da nu vandet er så koldt
Da er det meget svært for mor at hoppe i den pool
I regn og sne og slud skal aviser bringes ud
Tit mor hun hjælper mig men lønnen den beholder jeg
Og helledusse da det går retfærdigt til
Og lektierne dem får du også lov at hjælpe med
Vi hygger os med spil det er mig der vinder mest
Romantisk film det kan du li’ men aktion vil jeg se
Og helledusse da jeg bager drømme kage
Og lækre boller til de kammerater som jeg har
Jeg tar’ en tur til Jylland i sommerhus med far
Men hellere så vil jeg vi til Østen rejste ud
Og helledusse da du køre mig til sport
Du giver mig en peptalk for hvis jeg vinde blir’ du glad
Vi spiller fodbold tit men du straks en skade får
Så ligger du på plænen der og simulerer fælt
Og helledusse da du nok for gammel er
Du smider dig når du skal have pauser det er lavt
Vi laver lækker is på vor ismaskine men
Men far han spiser selv det meste levner lidt til mig
Og helledusse da du laver dejlig sovs
Men dine brunsvigere det var ej en stor succes
En tak til mor og far som der verdens bedste er
Fra jeres datter som de rer så heldig at ha’ jer
Og helledusse da I to som har gjort mig
Til det fantastisk’ menneske som jeg er i dag
Og mange tak for fest og gaven som jeg fik af jer
Og tak til gæster også tak for alle gaverne
Nu vil vi skåle og så vil vi råbe højt
Hurra og ønske held og lykke til mig konfirmand

HAVDE JEG BARE KUNNE GIVE 0 - HOLD JER VÆK!!!

Havde jeg dog bare googlet "trustpilot festsange-sange.dk" inden jeg gik igang med projekt "konfirmationssang til min lillebror", havde jeg idag været 450 kr. rigere!

HOLD NU OP!!!!! Jeg kunne ikke være mere enig med den anden anmeldelse længere nede - det er det værste lort jeg nogen sinde har set, det burde være ulovligt at tage penge for noget så useriøst! Tænk at denne mand, Bjarne Jensen, udgiver sig for at være sangskriver, for det er virkelig en decideret løgn. Jeg har nu kontaktet en bekendt musiker, og her er hvad personen skrev:

"Den sang er nok det værste l o r t, som jeg nogensinde har set. Det er RET tragisk, men vi grinede meget af den....

At nogen kan tage penge for det - og så 450 kr.... Det burde ikke være lovligt. Jeg håber godt nok ikke, at I har betalt..

Jeg skal nok skrive en god sang for jer, som KAN syngen og som rimer..

Hvis I vil have det, så skriver jeg den gerne på: Det' hammer, hammer fedt. Jeg sender dog lige et dokument med melodier, som I kan vælge imellem - hvis I kunne tænke jer en anden melodi... Ved godt, at de er lidt gammeldags, men det er lette for alle at synge. (Alle gamle kan være med.)

Det' hammer, hammer fedt KAN man faktisk godt lave en god sang på. "

Så med mindre I vil smide 450 kr. ud af vinduet, SÅ HOLD JER VÆK!!!!!

Her er sangen:

Melodi: Det hammer, hammer fedt
Det hammer, hammer fedt - I dag vi holder fest
Ja og amen har - Du til præsten sagt
Du er konfirmeret – Og parat til livet
Se hvor hår og tøj det sidder flot
Ditte ville ej – Have lillebror
Hun fik kørekort – Lille Nico hun
Henter ham fra skole – Og går med til fodbold
F C F fan li’ fra første kamp
Dig og din nevø – Var en tur i Zoo
Du fortalte ham – Alt om aberne
Denis og Helene – De var også med der
Du er meget glad for din nevø
Dennis og så dig – I så F C K
Og du rystede – Som en lille hund
Da vi tog et foto – Af idol Ovido
Det var noget som der gjor’ dig glad
Glad det blev du ej – Da en bilalarm
Sætte højt i gang – Og du bange blev
Det var Dennis som der - Lavede lidt sjov med
Lillebror som slog sit hoved lidt
Dansed’ Gangman Style – Sammen med Simone
Foran jeres mor – Og du smed dit tøj
Når du spiller ludo – Sammen med Simone
Taber du så bliver du meget sur
Brugsen kan du li – Og det er fordi
Du kan sætte ild – Til en palle pap
Men desværre havde – Storesøster vagten
I den Brugs så hun blev meget sur
Da du mindre var - End du er i dag
Kaldte du os to - Diddar og så Mæ
Klædes ud som pige – Det ku’ du godt lide
Det vil vi da gerne se dag
Forkælet det blev du – Vores lillebror
Badekaret var – Vores legeplads
Men det fik en ende – Det kan du fortælle
Dine gæster hvorfor det holdt op
I Marienlyst – Vandt du første plads
Gokart kørte du – Og medalje fik
Nummer to blev Frida – I var begge dygtig
For på banen var der meget plads

Det hammer, hammer fedt- Lige her til sidst
Vil vi ønske dig – Lykke og al held
Håbe det vil gå dig – Rigtig godt i livet
Råbe højt hurra og sige skål

Det bliver en dyr konfirmationssang :(

Amatørsangskriver uden nogen form for selverkendelse.

Min far fyldte fornylig år, og min mor, der ikke er den store sangskriver, valgte at betale sig fra opgaven og klikkede ind på denne hjemmeside, hvor der stod at Bjarne hurtigt ville fabrikere en god og sjov sang efter at have modtaget nogle stikord og naturligvis betaling. Vi overførte pengene og ganske rigtigt modtog vi kort tid efter en sang.
Og vi var flade af grin! Desværre ikke fordi sangen var god, men fordi den var så elendig, at vi simpelthen troede det var en joke. Aldrig ALDRIG har jeg læst en så dårlig sang. Den rimede SLET ikke, passede ikke alle steder på melodien og så hang enkelte af versene ikke sammen. Der blev sprunget fra det ene til det andet midt i det hele.
Vi skrev så på en rigtig pæn måde til Bjarne, der skrev sangen, at vi havde håbet den rimede lidt mere samt at vi visse steder synes den var lidt svær at synge, så om han ikke ville være sød at ændre lidt i den.
Han kunne slet ikke se der var nogle problemer, og påstod at der stod midt på hjemmesiden, at han ikke skrev sange der rimede. Det gjorde der ikke, men det gik efterfølgende op for os, at Bjarne har ENDNU en hjemmeside (www.sjove-festsange.dk), og her kan jeg nu se, at der på midten står, at sangene ikke rimer, men hvordan i alverden skulle vi vide det, når det ikke stod i info-delen på den anden. Vi kiggede utallige gange for at se om vi havde overset det, men nej, det stod der IKKE! Og vi regnede naturligvis med, at hvis man påstår at man er sangskriver, så skriver man selvfølgelig sange der rimer. Jeg har endnu aldrig oplevet at synge en selskabssang der ikke rimer, så mente at det da var logik, og derfor overflødigt at skrive, at den naturligvis skulle rime.
Vi skrev flere gange pænt om han ikke ville være sød at ændre det, men Bjarne ville ikke give et svar og snakkede bare udenom, indtil han endeligt sagde, at vi bare kunne klage og oplyste sig CVR-nummer.
Det værste ved dette forløb er næsten, at Bjarne på hjemmesiden giver udtryk for, at han meget gerne vil opfylde de ønsker man har til en sang. Dette er altså en lodret løgn!
Magen til elendig sangskriver skal man lede længe efter, og derudover er servicen elendig, hvis man ikke mener det samme som Bjarne.

Tilføjelse efter Bjarnes egen kommentar:
Problemet med en sådan vare er, at man ikke kan returnere den. Jeg ville ikke have sangen gratis, jeg ville slet ikke have den;)
Og da sangen indeholder private oplysninger om min familie lægger jeg den naturligvis ikke op her.

Is Festsange Sjove your company?

Festsange Sjove Details

Festsange - www.festsange-sjove.dk