Festtema reviews

Festtema reviews

7.4

Hurtig levering og god kundeservice

Jeg bestilte, trods de meget dårlige bedømmelser et kostume, mandag, som jeg skulle bruge fredag. Selvom der højt og tydeligt står på deres hjemmeside, at de sender varer dagen efter, der er bestilt efter klokken 13, så skrev jeg til deres kundeservice, og fik fat på en rigtig sød medarbejder, der lovede, at hun ville sende pakken ud på dagen alligevel. Som lovet, fik jeg kostumet onsdag, og det var i en super fin stand, og som man kunne se det på siden. Jeg har overhovedet inden kritik, til siden, og handler gerne igen!

Troværdighed, venlighed og en god oplevelse!

Jeg er blevet inviteret til en personalefest i Bilka med temaet "Halloween". Jeg handlede så derfor online hos Festtema og fik en super oplevelse af det. Jeg købte et sæt vampyrtænder og noget teaterblod. Jeg blev kontaktet dagen efter af firmaet, som fortæller, at de ikke har en af tingene på lager, men derefter tilbyder mig noget andet lignende det jeg har købt. Det går jeg med til, og de sender så pakken allerede efter min accept. Super service og en rigtig dejlig dame jeg talte med i telefonen. Jeg kan så afhente pakken to dage efter bestillingen i Bilka Hundige's Kundeservice, som er min arbejdsplads. - Perfekt!

Jeg ville HELT KLART handle hos dem igen. Intet mindre end 5 stjerner! Det kan ske for en hver at man pludselig opdager at man mangler en ting på lager - det mindste man så kan gøre derefter er, at give kunden den bedste service man kan - og det fik jeg bestemt :)

Helt fint

Bestilte torsdag diverse pirat-ting :-) Bestilte til afhentning i firmaet fredag. Ringede og fik bekræftet at varer lå klar og afhentede disse.
Stor butik på stedet med masser af kostumer der kan prøves derude.

Super service, leveringen halter.

Super god service, også ved reklamation.

MEN deres levering er måske ikke helt i top.

Misvisende, svindel, elendig service

Jeg bestiller en pakke fra festtema, men den kommer ikke indenfor den lovede tid og jeg kontakter dem på telefon, de fortæller mig at den er gået tabt og de beder mig lave en ny bestilling og hvis det viser sig, at jeg modtager to pakker, så skal jeg blot sende den ene retur. Da jeg så modtager to pakker returnerer jeg den ene og sender den med en forklaring på situationen. Det ender med at jeg får pengene tilbage efter at have sendt adskillige mails, men jeg har betalt for fragt for begge pakker plus fragt for retur. Jeg kontakter dem fortsat og forklarer detaljeret og venlig problemet, men kundeservice ignorerer mine mails.
Jeg vil på alle punkter fraråde enhver at handle på festtema!

Skulle bruge noget Gangsterudstyr samme dag og kunne ikke finde det i hverhken BR eller Toys R'US.

Festtema havde både hat og slips, men det mest fantastiske var at jeg kunne hente det i Hillerød samme dag og derfor slap for at køre til Ballerup.

TAK for super service - I reddede min dag!

Lotte

Værste nethandel nogensinde!

I forbindelse med bestilling af div. materialer til fastelavn, oplevede jeg at der manglede flere varer i leveringen. Jeg modtog så en ny levering, hvor der igen var fejl trods udspecificering per email. Trods hurtig henvendelse til festtema's servicetelefon nåede de sidste varer ikke at ankomme før arrangementets afholdelse, og jeg har endnu ikke fået pengene retur trods løfter herom (og flere henvendelser). Desuden antydedes det i kommunikationen at det var mig som havde overset varerne i leveringen (og var besværlig). Meget, meget dårlig oplevelse - faktisk den værste nethandel jeg nogensinde har oplevet - som bestemt ikke kan anbefales!

Useriøst og holder ikke hvad de lover

Jeg bestilte varer fredag morgen. På hjemmesiden lover de afsendelse samme dag.
Kunne ikke forstå at jeg ikke fik en mail om at varerne var sendt.
Mandag ringede jeg, de var bag ud og ville sende varen med det samme.
Jeg fik stadig ingen mail med tracking nummer.
Tirsdag ringede jeg igen. De beklagede og ville vende tilbage.
Onsdag ringede de og beklagede og ville sende varen så jeg havde den torsdag. Da skulle jeg bruge den til et arrangement om aftenen.
Onsdag til aften havde jeg STADIG Ikke fået noget tracking nummer.
Det kom så torsdag.
Varen ankom med postdanmark Lørdag !!!!!!!
Jeg har nu returneret varen da jeg jo måtte finde en nødløsning i sidste øjeblik.
Men igen har jeg måttet rykke for at få mine penge retur.
Det er nu en uge siden og jeg har stadig ikke set mine penge !!!!!
Her handler jeg ALDRIG mere!!!!!

Løgn og latin

Jeg bestilte nogle ting til min søns fødselsdag en fredag kl. 10 kunne læse at de sendte samme dag hvis man bestilte inden kl 12. Jeg fik en mail om de havde modtaget betaling, men ingen mail om afsendelse af mine varer. Mandag skrev jeg en mail og spurgte om mine varer var afsendt. Skulle bruge dem tirsdag, så var lidt nervøs for de ikke ville nå frem. En medarbejder skrev at de var afsendt, men at jeg ikke havde fået mail fordi jeg havde bedt dem sende som brev, og så var der ikke track and trace. Men han forsikrede mig om de sagtens kunne nå frem til tirsdag. For de var sendt kunne han se. Lidt over kl 16 fik jeg en mail om at mine varer var sendt afsted. Jeg skrev en mail og spurgte hvordan det kunne lade sig gøre. Havde jo fået af vide de var sendt om formiddagen og eftersom jeg bestilte fredag inden 12 burde den jo være sendt fredag. Deres kundeservice lukker kl 16. så regnede med svar tirsdag morgen. I dag er det tirsdag, posten har lige været her og havde intet med til mig fra festtema.dk. Festtema har ikke svaret på mine seneste mails og jeg føler mig godt og grundigt snydt. Om 3 timer er huset fuld af gæster og de små sjove ting der skulle have givet børnefødselsdagen lidt ekstra kan jeg så pynte op med når og hvis de kommer i løbet af ugen altså når festen er slut. Jeg gik ind på deres hjemmeside for at kopiere deres handelsbetingelser, men ingen af deres undersider som omhandler betingelser og køb fungerer. Det er kun de sider hvorfra man kan købe der fungerer. Useriøst i mine øjne. Køber aldrig mere noget fra denne butik og vil fraråde alle jeg kender at gøre det samme.

SUPER HURTIG LEVERING,

Jeg bestilte mine varer mandag, og fik dem i dag (onsdag). meget tilfreds med det hele!!!

Modtog de bestilte varer til tiden

Jeg havde bestilt nogle småting og de ankom to dage efter bestillingen.
Købte bla en kaptajnshat til 90 kr. Kvaliteten matcher prisen, men fungerer fint til en fest eller andet engangsbrug.

Top service og gode produkter

Jeg kan kun anbefale Festtema. Jeg bestilte et produkt om morgen, og om eftermiddagen ringet jeg til dem for at høre om status (da jeg skulle bruge det et par dage efter). Jeg fik fat i en meget venlig og hjælpsom medarbejder, og dagen efter fik jeg pakken med posten. Jeg blev overrasket over den gode kvalitet til de penge.

Meget tilfreds!

Jeg bestilte 3 forskellige pakker med ansigtsmaling hos festtema.dk. Fik få dage efter en opringning, at den ene pakke var udgået. Vi bliver så enige om, at de sender en anden slags og at de sender samme dag (torsdag).
Fredag kommer ingenting med posten og jeg bliver lidt nervøs, da jeg skal bruge mine varer om lørdagen. Ringer derfor til festtema. dk og får fat i to meget hjælpsomme medarbejdere, som heldigvis kunne oplyse mig om, at min pakke lå på vores posthus.
Det er helt bestemt ikke sidste gang, jeg har handlet hos festtema.dk :)

Ballade!

Jeg modtog en forkert pakke til min 3 årige nieces fødselsdag - så hun fik altså ingen gave. Dernæst bøvl i telefonen med en ung fyr som ikke havde den fjerneste ide om god kundeservice. Jeg ønskede at få tilsendt den rigtige kjole her inden længe, men jeg har hverken modtaget mail eller post på bekræftelsen. Når de har SÅ høje priser på kostumer på deres hjemmeside, synes jeg også at servicen skulle svare til prisstandarten!

Ingen problemer

Havde købt to kostumer. Bestilte den tirsdag sent om aften og fik det om torsdagen.
Den ene kostume var for stor og jeg sendte den tilbage og ville have pengene tilbage. Fik mine penge helt uden problemer.

Kan varmt anbefaldes.

rigtig god service

jeg har købt en del ting fra dem over 2 gange, og varen kom så hurtigt det kunne lade sig gøre med post DK, og det var dagen efter jeg bestilte . en vare var udsolgt men jeg fik noget tilsvarende ja endda et dyrere produkt. Det eneste jeg ikke er helt tilfreds med er, at jeg ikke får en mail med track and trace nummer når pakken er sendt, og at jeg ikke kan se udsolgte varer på hjemmesiden.
Men jeg er yderst tilfreds med behandlingen af min bestilling. Og jeg vil opfordre folk til at bestille her.
Prisen på varer kan så diskuteres, det er jo DK vi lever i.

Suspekt hjemmeside, men positivt overrasket

Hjemmesiden er ikke supergod og var årsag til at jeg næsten valgte ikke at købe der, da jeg skulle have udklædning til uni-rustur. Dog gjorde jeg det alligevel, og blev meget positivt overrasket. Først og fremmest super billigt, men dag til dag leveringen holdte, selvom jeg bestilte overmiddag og varerne kom fint pakket. Vil helt klart anbefale festtema.dk :)

Gode produkter

Super gode produkter dog i den dyre ende.
Handler jævnlig hallowen udstyr her, da de ofte har nogle anderledes ting.
Dog kan jeg tit hente de samme ting, meget billigere hjem fra England inkl.fragt.

Men elsker deres (u)hyggelige butik i Tivoli til halloween.
Lækkert at man lige kan smutte forbi den fysiskebutik i Ballerup og afhente også.

Upåklageligt

Jeg bestilte to parykker og nogle småting. Jeg bestilte fredag efter lukketid og modtog det tirsdag, så det er som lovet på hjemmesiden :)

festtema Details

Køb online eller besøg butikken i Ballerup alle hverdage fra 09.00 til 16.00. Telefon: 3178 2886 Adresse: Brydehusvej 30A Kostume, udklædning, dekoration, bordpynt, engangsservice, servietter m.m.

Visit Festtema

Write to: sme@festtema.dk