FG reviews

FG reviews

6.1

De har ikke styr på deres ting.

Ud over at de ikke har styr på deres papire, er deres "kundeservice" yderst ubehjælpsomme.
Jeg udfyldte deres blanket og fik brev fra dem at jeg ikke havde udfyldt de papire jeg skulle.
Jeg havde udfyldt ALT og da jeg ringer til dem og fortæller dem det, siger de "nå ja, det kan jeg godt se nu. Bare skriv et brev til os.", jeg spørg, hvad jeg skal skrive hvortil hun svarer "det du lige har fortalt mig".
Det har jeg dog ikke tænkt mig.

Is FG your company?

Forenede Gruppeliv Details