Autohuset Glostrup A/S reviews

Autohuset Glostrup A/S reviews

7.8

Fantastisk Hjalte!

Super behandling af Hjalte.
Har tidligere skrevet en bedømmelse af firmaet som blev slettet.

super proffessionelt, og venlig betjening!

Har for nyligt købt den nye polo hos Autohuset Glostrup, og har kun haft positive oplevelser hos dem. Vi var derude et par gange for at være sikker på hvilken bil vi skulle vælge og med hvilket udstyr, og hver gang var Micki parat til at hjælpe med at finde ud af hvad der passede bedst til os. Vi bestilte bilen i starten af januar, og fik at vide at vi først kunne få bilen omkring juni, hvilket vi synes var øv, men det er jo en helt ny bil der skal laves og transporteres heelt fra Spanien. Da der var gået lidt over en måned blev vi ringet op af Micki og fik at vide at vi allerede kunne hente bilen den 24 marts, hvilket vi slet ikke havde regnet med da den jo så kom laaang tid før en forventet. En uge inden vi skulle afhente bilen bliver vi ringet op af Micki og får at vide at det fyr der skulle sidde i ikke var det vi ønskede og at der manglede navigation pga. den var udsolgt. Men igen finder Micki en løsning og vi får derfor et webasto fyr der er meget bedre og selvfølgelig en rabat på denne, og han får fat på resten der manglede og vi får derfor bilen kun en dag senere, men det gør jo intet når vi egentlig fik bilen nogle mdr. før tid.
Efterfølgende er vi også blevet kontaktet af Micki, hvor han har været interesseret i at høre om vores oplevelser med bilen og om vi var tilfredse nok eller havde spørgsmål, så kan sagtens anbefale at man snakker med ham.

Så alt i alt en super positiv oplevelse, og kan kun anbefale andre i at tage et kig hos Autohuset Glostrup.

Tilfreds kunde

Handel med jer har været en rigtig god oplevelse. Speciel ros til sælger Micki Jørgensen .
Behandlingen var i top og vi har været trygge og tilfredse med handelen.

Glæder os til næste gang !!

Enestående

Har været hos en del forhandlere årene igennem, og i forbindelse med købet af min nye VW UP, må jeg erkende at Autohuset Glostrup har været særdeles imødekommende, fejlfrie og ekstremt servicemindede hele vejen igennem.

Jeg er meget tilfreds med hele forløbet og har stor tiltro til det videre forløb, skulle der opstå problemer eller andet med bilen.

Tilfreds kunde herfra!

dårlig service og undskyldninger

de er så amartør aktige at de ikke kan overholde aftaler eller service tjek som man har tidsbestiling til. virker useriøst
Autohuset Glostrup A/S

Reply from Autohuset Glostrup A/S

Kære Niels Jørgen Pedersen - Tak for din anmeldelse på Trust Pilot, selvom vi naturligvis er meget kede af resultatet, af din anmeldelse og naturligvis din manglende positive kundeoplevelse - det kan vi kun beklage ! Jeg har forsøgt at følge din sag til dørs, men har desværre ikke kunne finde noget omkring sagen - Er det en Volkswagen, Audi eller Renault som du er indehaver af ? Kan du eventuelt sende et registreringsnummer på din bil ? Derefter garantere vi naturligvis for at, du modtager det servicetjek som du har booket og det bliver til din fulde tilfredshed. Du er eventuelt velkommen til at skrive direkte til mig på cn@autohuset-glostrup.dk - Jeg ser frem til at hører fra dig - Med venlig hilsen Autohuset Glostrup A/S Direktør Christian Nielsen.

Meget tilfreds

Jeg har kun postive oplevelser med min køb af en Renault Scenic og grunden til at jeg skriver, er at det jeg skulle helt frem til køb at min 6. bil før oplevelsen var 100% i skabet.
Fra første samtale omkring mulighederne til eftersalg at ekstra udstyr, har det hele kørt efter en snor. Og som en der dybest set ikke interesserer sig for biler, har det været en fornøjelse.
Hvis du overvejer Autohuset, så spørg efter Daniel i salgsafdelingen.

Ringer aldrig tilbage

Har købt en Renault clio. Selve bilsalget var fint.
Men efterfølgende har jeg ville have en servicekontrakt.
har snakket med huset 3 gange, hvor de ville vende tilbage alle gangene.
Det er nu 4 mdr. siden.
Autohuset Glostrup A/S

Reply from Autohuset Glostrup A/S

Kære Jørg Kragh
Først og fremmest, kan jeg kun beklage din manglende positive kundeoplevelse. Jeg ved at vores Renault Salgsrådgiver Daniel Sønderbek har haft dialog på mail (den 22. januar 2014), hvor at du er blevet orienteret omkring det ikke er muligt for Renault Danmark at forlænge din udvidet garanti, fra de oprindelige 5 ekstra år som du har tilkøbt, til et år yderligere (6 år i alt) – det er simpelthen to forskellige ”forsikrings” produkter. Jeg ved også at du har haft ønske om en servicekontrakt. Jeg kan se af korrespondancen – at Daniel har forsøgt en dialog med dig – desværre uden held. Vil du ikke have ulejlighed med at kontakte mig – på telefon 4085 2086 - så kan vi drøfte mulighederne for en servicekontrakt og et ekstra års garanti – men jeg må understrege at den bliver en aftale mellem Autohuset Glostrup og dig, og ikke via Renault Danmark. Jeg ser frem til at hører fra dig.
Med venlig hilsen Autohuset Glostrup A/S – Direktør Christian Nielsen.

Super service med smil på læben!

Okay jeg erkender det- jeg ved INTET om biler. Og så er det altså ret svært, når man nu endelig står og skal investere 100.000 i en af de mange forskellige "mikro biler", som der pt. kører reklamer for alle vegne. Jeg har været ude i fem forskellige bil forretninger, men det var første gang i Autohuset Glostrup, at jeg følte de lyttede efter mine behov og ønsker. Jeg blev mødt af en engageret sælger, som virkelig forstod at forklare og tolke det jeg havde brug for ift. en bybil. Jeg var først lidt hooked på en Renault Twingo pga. prisen men da sælgeren viste mig fordelene ved en Volkswagen Up bl.a. fordi den også kunne fås som 4-dørs ( hvilket er smart, når man bakser med et barnesæde). Generelt virkelig god service, og jeg har valgt at købe min bil her, fordi jeg følte mig i gode hænder og blev taget seriøst som førstegangskøber.

God og frem for alt ærlig service

Har efterhånden været ude i Glostrup og kigge et par gange og har haft en rigtig god oplevelse hver gang.
Går og overvejer at skifte bilen ud og så må man jo forbi de forskellige forhandlere, men de fleste steder føler man jo at de forsøger at tage en ved næsen, ved først kommende lejlighed. Det har heldigvis ikke været min oplevelse hos Autohuset. Mener han hedder Daniel ham jeg har talt med og det er sgu noget nær den eneste ærlige bilsælger jeg har mødt og jeg har sgu snart mødt mange.

Super oplevelse for førstegangskøbere

Vi købte i efteråret '13 en bil i Autohuset Glostrup. Det var første gang vi skulle købe en bil, og var begge på bar bund i forhold til bilkøb. Vi blev mødt af en sælger, Daniel Sønderbek, der guidede os igennem bilkøbet på en professionel og reel måde. Vi blev klædt godt på af ham i forhold til hvilken bil der passede til vores behov, og hvilke forholdsregler vi ellers skulle tage som nye bilejere. Vi følte os på ingen måde "prakket noget på", eller at vi i øvrigt var udsat for salgstricks. Bilen kom som aftalt, og vi er super glade for den. Skulle der nogensinde ske noget med bilen, og vi har brug for værksted, vil vi helt klart tage til Autohuset Glostrup og få hjælp.

De bedste anbefalinger fra de nye bilejere.

Leasing Twingo

Udfyldte skabelon på nettet, idet jeg ønskede tilbud på leasing af Twingo - fik en mail kort tid efter, om jeg havde lyst til at kigge forbi til en prøvetur. Takkede nej tak - ønskede blot tilbud på leasing. Ikke hørt fra dem siden. Gået 11 dage.

Ekstremt professionelt og dejligt miljø i Volkswagen Glostrup

Jeg har købt mange biler, men den klart bedste oplevelse fik jeg, da jeg købte min nye Passat den 1. december 2013 af Bjørn M. Brander hos Volkswagen Glostrup.
Magen til hjælpsomhed, venlighed, professionel vejledning og tålmodighed skal man lede længe efter.
Da jeg hentede min bil den 18/12 - 2013 var der god tid til, at jeg blev sat helt ind i brugen af min nye bil. Ligesom begejstringen som jeg havde for min nye bil, blev delt.
Takker også de andre drenge Hjalte, Søren og Morten som var med til, at få mig til at føle mig godt tilpas og velkommen.
Med venlig Hilsen
Maj-Britt Hega

Fantastisk bilhus både på salg og service!

Igennem nu 5 år har jeg handlet biler hos Autohuset Glostrup og det har hver gang været en positiv oplevelse.
Når det så er kommet til service af bilerne, har det været samme gode oplevelse og jeg kan varmt anbefale Autohuset Glostrup til alle, der overvejer at handle bil eller få sin bil på værksted. Keep up the good work!

Super professionel service og engagerede medarbejdere

Jeg har flere gange haft min Audi A6 på værksted hos Autohuset i Glostrup og har også fået ordnet forsikringsskader.
Jeg er altid blevet mødt med stor faglig professionalisme og er altid blevet ringet op inden en større reparation blev påbegyndt, så jeg kunne beslutte hvorledes reparation skulle udføres og dermed også hvor meget reparationen ville koste.
Medarbejderne på pladeværkstedet er meget dygtige og servicemindede.
Jeg har altid følt mig godt og personligt behandlet hos Autohuset i Glostrup
Søren B

super service og levering til tiden

Vi blev betjent af Hjalte, rigtig god oplevelse. Vi blev taget seriøst, og han gav sig tid til at få afklaret de behov vi havde til en ny bil, og var samtidig god til at give råd og vejlendning.
Vi fik oplyst at der var en leveringtid på 14 arbejdsdage, den var kun 10 :-).
Kan klart anbelfale at det er her man køber sin bil.

SUPER PROFESSIONELT PERSONALE SOM YDER TOP SERVICE

Jeg har i marts 2013 købt en UP med en super god finasieringsaftale af Autohuset i Glostrup. Jeg fik en top professionel vejledning af nogle virkelige kompetente medarbejdere - jeg kan til hver en tid anbefale folk til at handle hos dem. Har aldrig fået så god betjening andre steder. Alle aftaler blev overholdt til punkt og prikke - derfor min STORE ROS.

Dårlig og overfladisk service.

Jeg vil aldrig anbefale nogen at købe deres bil hos Autohuset Glostrup. Servicen er overfladisk og dårlig. De hverken overholder leveringstid eller ringer tilbage på de beskeder vi ligger til dem.

I start november måned bestiller vi en UP, som vi får af vide vi kan forvente i slut februar. Den 2 februar ringer vi får at høre og får af vide der vil gå 3 - 3,5 uge, men at bilen er på vej.
Efter længere tids ringe og besked læggen hos den sælger vi har købt bilen af, får vi fat på ham den 28.2. Her får vi af vide at vi kan hente bilen den 6.3 eller 7.3. Men der har vi ikke fri, og vi aftaler derfor den 12.3, men at vi ville prøve at få fri før. Vi får fri, men da vi ringer til dem (får vi igen), fat på sekreteren der ligger en besked hos den pågældende sælger. Det sker den 1.3 men først i dag d. 6.5 modtager vi en SMS om morgen, hvor der står at vores bil ikke er klar før den 12.3.
Ved godt det kun er en uge det drejer sig om, men synes simpelthen ikke det er i orden og er simpelthen så vred. Føler virkelig jeg er blevet trådt på, især fordi vi begge gjorde så meget at for at få fri, og at vi nu har aftalt at aflevere vores lånebil tilbage i dag, da vi troede vi ville få den nye i dag!!

mvh en vred kunde..

120.000 km syn og uheldig forløb

Jeg har for nyligt haft min bil til 120.000 km service hos VW Glostrup (autohuset Glostrup), og selvom det er dyrer at bruge et aut. værksted, så gør man jo det.

Servicen kostede næsten 12.000 kr, og efter at have hentet bilen bemærker jeg at airbag lampen lyser. Vi aftaler derfor en tid til at få det kontrolleret, hvor de konstaterer at der skal skiftes en muffe. De kunne ikke afvise, at det var sket under test kørsel af bilen efter service, men de oplyste, at selvom det var tilfældet så kunne det ligeså godt være sket da vi satte os ind i bilen.

Men de kunne naturligvis godt skifte den, og det ville ikke være en særlig kostbar affære, men efter et service til den pris forventer man ikke at få en bil tilbage med en lampe der lyser.

Der ud over havde de ikke informeret om at de ville have pengene kontakt, ved afhentning, hvilket var noget upraktisk for mig, da jeg af praktiske årsager havde fået en anden til at hente bilen for mig. Normalt bruger vi Frederikssund og der kommer altid en regning.

Ved servicen kunne de også konstatere at der manglede at blive udført ikke service relateret arbejde på bilen for ydereligere ca. 15000 kr, som vi dog valgte at få udført et andet sted.

Verdensklasse behandling

Jeg har i jan. 2011 købt en brugt VW GTI 2005 (DF 33947) af en sælger der hedder Daniel i Glostrup afdelingen. Her fik jeg gjort en god handel, og fik samtidig en super betjening. Stor ros!
Efterfølgende har der været nogle småting med bilen, som der nu er på en 5 år gammel bil. Hver eneste gang jeg har været på værkstedet har Carepoint Glostrup ordnet bilen på brugtvognsgarantien, og her har servicen været i VERDENSKLASSE.
Jeg føler de virkelig har gjort alt for at ordne tingene, og det har virkelig været over forventet standard! Jeg har KUN stor ros til bilhuset. Jeg vil klart anbefale dem.

Overfladisk service

i marts måned besøgte vi autohuset med henblik på køb af ny golf eller polo. En sælger henvendte sig til os og vi startede med at fortælle vores ønsker. 5 minutter efter skulle han åbenbart betjene nogle andre kunder så en ny sælger ankom. Vi fortalte det samme igen og han anbefalede at vi købte golfen. Poloen var, iflg han ikke lavet i tyskland som golfen var, leveringstiden var lang (august) og så var den jo mindre end golfen. Ok, fint. Den golf (på guleplader) som vi så ønskede kendte han ikke? Han mente ikke at den kørte i DK (selvom den sælges her) og herefter syntes hans interesse for at betjene os, kraftig dalene. Bedte om en brochure, men blev blot henvist til at alt står på deres netside. Desuden var mange af de oplysninger han gav os mangelfulde eller direkte fejlagtige. det konstaterede vi ved at besøge vw´s hjemmeside.
Alt i alt en kedelig oplevelse med lettere arrogante sælgere der ikke lytter til kundens ønsker og som tydeligvis ikke gider bruge tid på at sælge de billige biler. Vi købte ikke bil hos autohuset i glostrup, syntes simpelthen at servicen var for ringe. I stedet købte vi en golf fra en anden volkswagen forhandler, som havde forstået ordet service. Der var virkelig en verden til forskel.

Visit Autohuset Glostrup A/S