Fiberbredbaand reviews

Fiberbredbaand reviews

8.3

vikke

Har en 90/90 fra Waoo via SE.

den køre som den skal. og man få hvad man betale for. ligger på 110/130 Mbit :-)

skal aldrig tilbage på en TDC løsning.

Energimidt Fiberbredbånd

De svar aldrig pr mail eller pr tlf .

Der åben bare nogen der sover på jobbet hos Energimidt GODMORGEN ..derfor kun en stjerne .Mennn nu svarer de sgu ha så kan man godt give 5 stjerner...

Jørn la Cour Fogh Petersen

Holder hvad de lover vedrørende kvaliteten af hastighed på 40-40,vedrørende Pc,samt god kvalitet af tv programmer.

Dårlige analog kanaler

Havde probler med analog kanaler efter omlægning d. 11-1-2012. Ringede til kundeservice d. 15-1-2012 kl. 14.23 og 3 min efter virkede det hele bare 100%. Helt igennem super service.
Michael Pedersen
Herning

Intet andet end perfekt

Er super glad for min 90/90internet forbindelse hos Syd Energi, den fungere simpelthen bare perfekt.De har nogle meget gennemskuelige priser i forhold til mange andre selvskaber.

Har haft fat i kundeservice et par gange og er altid blevet mødt af venlige og kompetente folk.

Intet andet end perfekt

Er super glad for min 25 / 25 internet forbindelse hos EnergiMidt, den fungere simpelthen bare perfekt. Den virker altid og jeg har endnu ikke oplevet udfald på den trods jeg snart har haft forbindelsen i et år.

De har nogle meget gennemskuelige priser i forhold til mange andre selvskaber.

Super.

Energimidt gravede fiberen ind og det hele blev installeret som lovet. Ingen problemer i det, og det var gratis nedgravning i det tilbud som vi fik.
Må sige at det kører super stabilt, og knald hurtigt! 25 mbit internet begge veje som kan opgraderes til mere hvis jeg ønsker det, og tv i god signalkvali.
Er rigtig godt tilfreds med at jeg valgte at få det fiber..

Stabilt og hurtigt

Til at starte med havde vi nogle problemer, men det har Energi Midt fundet en løsning på, og vi har stor glæde af deres tv og internet pakke. Vi har også fået løsningen på arbejdspladsen, og vi glæder os alle til en lynhurtig internetforbindelse, dog ærgerligt tv pakken ikke kan fåes til erhverv.

Is Fiberbredbaand your company?

Visit Fiberbredbaand