Fightersport reviews

Fightersport reviews

5.2

Jeg modtog aldrig mit produkt

Jeg bestilte et produkt hos Fightersport, men det lykkedes dem simpelthen aldrig at levere produktet. Deres kundeservice var derudover meget sporadisk. Nogen gange fik man svar via mail, og andre gange blev der bare aldrig svaret. De påstod, at det var Postdanmark, der var ansvarlige for den manglende levering, men det virkede usandsynligt, da der absolut intet skete i sagen i den måned det stod på. Jeg endte med at afbestille ordren, og har ikke hørt fra dem, men der er heller ikke blevet trukket penge på mit kort. Med andre ord: En overordentlig utjekket kundeservice, som nok bunder mere i inkompetence end egentlig aktiv modvilje.

Ikke godt nok

Efter min online bestilling ringer jeg for at få bekræftet at det er den rigtige størrelse gi jeg har bestilt. Får så at vide de ikke har den størrelse. På deres hjemmeside står der at de altid sender nummeret større end den man bestiller (!), og så havde jo alligevel størrelsen. Jeg var klar over dette, og måtte påpege det for butikken/sælgeren. Da jeg så modtager pakken, indeholder den en Gi der er 2 numre mindre end det bestilte, og i øvrigt var der ikke bælte med. Ubrugelig vare.

Korrespondance er ikke eksisterende, medmindre man ringer til dem. Det er også svært med det der e-post. Nu har jeg byttet varen i en anden butik, hvor man også bare rystede på hovedet da jeg sagde hvor jeg havde handlet. Det var en oplevelse, om ikke andet, men jeg vender ikke tilbage til Fightersport, når nu der findes så mange bedre alternativer. Eneste plus var hurtig levering, men det hjælper jo ikke når man får den forkerte vare. Gud hjælpe dem der skal havde returneret noget derinde!

Rigtig awesome service!

Bestilte et par vægtløftningssko, adidas adipower, online på deres hjemmeside, alting gik fint. Dagen efter fik jeg en opringning vedr. størrelsen som jeg valgte, den var nemlig udsolgt og de fik desværre først nogle nye på lager i slutningen af April. Fik så at vide de havde en størrelse mere på lager, altså 43 1/3 modsat størrelse 42 som jeg ville have. Spurgte om jeg kunne forbi butikken og prøve dem, det ku jeg så godt.

2 dage senere og prøvede mig frem og voila de passede! Og her står jeg så ;-)

Kan varmt anbefale dem til folk som søger seriøst trænings udstyr!

P.S. Har før købt MMA handsker og tandbeskytter hos dem, 2 år senere og de føles som nye.

Særdeles ringe service, kan IKKE anbefales

Jeg købte et par Adidas response træningssko i dec. 2012. Efter kortvarig brug gik sålen i stykker, henvendte mig til fightersport 1.3.13 mhp. bytning.

De tager billeder af skoene og vil sende reklamationen til Adidas mhp. ombytning sammen med nogle andre reklamationer Den 2.4.13 har jeg endnu ikke hørt fra fightersport, og ringer derfor til dem for at høre om status på reklamation.

Får en sludder for en sladder, vedkommenet jeg taler med (ejeren) vil ringe tilbage til mig senere mhp. information. Dette sker ikke, ringer selv et par gange til hvor foranstående gentager sig.
Får så omsider fat i en ekspeidient som jeg foreligger problematikken for, denne lover at ringe tilbage, hvilket også sker. Svaret er nu, at jeg modellen er udgået, men at jeg kan få skoen ombyttet til en nyere model uden merpris, eller lidt forsinket sagt få pengene retur.
Jeg ønsker så pengene retur, ekspeidienten skal så konferere med sin chef igen, men vil ringe tilbage. Det gør han så også, og jeg kan tage forbi med skoene og få pengene retur.

Problematikken er, at jeg er meget sikker på ,at de havde regnet med blot at lade tiden gå, og så at undertegnede stille og roligt ville have glemt reklamationen og accepteret tabet på skoene.
De burde have grebet det mere professionelt an og informereret undervejs.
Så kan på ingen måder anbefale dem. Man skal åbentbart minimum give en stjerne, men i min optilk er de ingen stjerner værd.

Yderst god kundeservice!

Da jeg skulle starte til motionsboksning og gerne ville have mine egne handsker, tog jeg ind forbi butikken, hvor de hjalp mig med str. Osv. Den søde ekspedient sagde at de havde 20 % på deres hjemmeside, men at når jeg nu skulle bruge dem samme dag, ville hun gerne give mig de 20% alligevel! Det sætter jeg stor pris på! GOD kundeservice blev der givet til mig :) så ja vil varmt anbefale dem.

Forfærdelig

ud af 4 ting var det kun 1 ting de sendte rigtigt, og det var fordi det var deres eget mærke. Jeg troede jeg fik de rigtige sandsæk handsker, og han sagde mig ikke imod, trods at de gav mig en billigere model. Dvs de ikke engang selv aner hvad fanden de sender.. de hverken ringer eller giver dig information og de tager flere dage om at sende varer. Man ringer og brokker sig, og bliver fyldt op med lort. jeg bestilte først EFTER jeg havde læst anmeldelser om siden, hvilket jeg fortryder. Har aldrig oplevet noget lign. Sørgeligt at man skal læse anmeldelser om en side før man efterhånden bestiller derfra.
De lovede at sende penge retur pga det var alle de forkerte ting, og man får at vide at de kommer dagen efter (torsdag) om torsdagen ringer jeg ind og siger de ikke er kommet og de siger at om fredagen sætter de penge over, selvom det er samme person der lovede at de kom dagen efter. om mandagen er der STADIG ingen penge kommet og først onsdag ringer han og siger at han ikke har mit konto nr, selvom han gentog det første gang han fik det.. fjolser. jeg handler der aldrig igen og vil råde andre om at holde sig fra siden. selv når de sender andre modeller af feks boksehandsker, ringer de ikke, men sender bare en tilfældig farve. sørgelig forretning

Fin levering

De leverede varen indenfor den lovede leveringstid. Dog var Etuiet boksehandskerne lå i gået i stykker. Men ellers var alt som det skulle være.

ordenlig service

jeg har lavet to order med 6 mdr mellem og det har været helt iorden hver gang jeg fik en forkert størelse hjelm den ene af gangene det var dog min fejl . men de sage bare jeg skulle sende dem til bare med porto og dagen efter hade jeg det hele igen så hurtig og god service

Rigtig go service :)

Jeg kiggede lidt efter nye thaishorts på flere hjemmesider
og fandt en masse fede på fightersport's. Jeg kendt ikke min størrelse med regnet med det var det samme, som andre shorts jeg har. fandt ud af, at det var langtfra tilfældet. Bestilte 2 par M, men de var alt for små. ringet til fightersport og hørte hvad jeg skulle gøre. sendt dem tilbage, uden omkostninger og fik 2 par nye i Xl og der gik kun et par dage før jeg havde de nye.

Postdanmark lavede en fejl ved levering, som betød at pakken gik retur, men Fightersport gensendte pakken uden bøvl.

Sindssyg dårlig kundeservice!!

Jeg har sjældent oplevet en lignende dårlig kundeservice !!
Jeg besøger butikken en Onsdag eftermiddag, for at købe et par nye boksestøvler, jeg bruger str. 42, men da butikken kun ligger inde med str. 41 beder ekspedienten mig prøve dem. Jeg fortæller ham efterfølgende at de klemmer, men han insisterer på at jeg alligevel tager dem med hjem og forsøger mig med et par tynde strømper og evt. gør dem våde så de kan udvide sig... Jeg bider på og tager dem med hjem, prøver dem på samme aften men kommer frem til samme konklusion - de ER for små !! Jeg ringer ind dagen efter og fortæller at jeg kommer ind og returnerer dem i løbet af et par dage, hvilket der ikke er nogen problemer i. Jeg møder op i butikken med varen, og får her besked på at man gerne tager varen retur, men jeg ser ikke nogen penge for det er butikkens politik, så jeg kan bare få et tilgodebevis. Jeg forklarer at det er jeg ikke interesseret i, da jeg finder en anden løsning til mit køb, og spørger ind til om det virkelig kan være rigtigt at butikken yder en dårligere kunde service ved personligt fremmøde/handel i butikken i forhold til at handle med den samme butik over nettet, som ifølge loven tilbagebetaler købet.Det bliver der kort og godt svaret ja til, hvorpå jeg forklarer at købet foregik i god tro da sælgeren selv bad mig tage støvlerne med hjem til et forsøg, med andre strømper - men ikke tilkendegav at jeg derved bandt pengene i butikken, og at dette er en ekstrem dårlig kundeservice! Det ragede mildt sagt ekspedienten en disse, og jeg kunne bare klage hvis det var det jeg ville... Jamen det gør jeg så nu, og det er muligt at loven er på butikkens side, men der er også noget der hedder etisk handel, og det er på ingen måde noget Fightersport besidder eller ihvertfald yder sine kunder.
Jeg kan blot sige med min nye erfaring - skal du handle bokse udstyr og er du nødtvunget til at gøre det hos Fightersport - så sørg for KUN at handle online og ALDRIG i butikken, for her forhindrer loven trods alt at du får samme behandling som jeg.

Manglende information og kundeservice!!

Bestilte et par Adidas shorts til kickboksning, modtog dem hurtigt men ved levering viste det sig at de var for små. Jeg tog derfor kontakt til fightersport.dk, og forklarede situationen, jeg fik som svar fra deres sælger at sådanne shorts skulle være små og at de skulle sidde ved navlen. Jeg endte derfor fejlagtigt med at beholde dem. Nåede at bruge dem to gange inden de revnede. Jeg tog så endnu engang kontakt til folkene bag hjemmesiden, og fik først skæld ud for at have brugt mine shorts, efter jeg syntes, de var lidt små, og så fik jeg besked på, at jeg selv måtte gå til en skrædder, og få dem syet så skulle de nok betale regningen. Deres kundeservice er meget ringe og deres størrelsesvejledning på hjemmesiden er yderst mangelfuld - alt i alt en rigtig dårlig oplevelse.

Is Fightersport your company?

Fighter Sport Details

Her finder du et af landets støreste udvalg indenfor kampsport, boksning og vægttræningsudstyr

Visit Fightersport

We live here: Borups Alle 127