Filabel reviews

Filabel reviews

9.7

rigtig god oplevelse.

Stort udvalg. Nem og overskuelig shop. Gode priser og tilbud.
Rigtig god oplevelse. :-)

Helt sikkert et sted jeg handler igen.

Varen kom hurtigt på trods af at jeg havde bestilt b-post. Helt sikkert et sted jeg handler igen....

udmærket

Tøjet var rigtig fint men servicen ikke i top.

Super fantastisk og personlig service

Sidste år ledte jeg efter et bestemt sæt regntøj til min søn. Jeg skrev til Filabel og spurgte om det var et de ville få på lager. De svarede hurtigt, at de ville undersøge om de kunne skaffe det - og samme dag fik jeg besked om, at producenten havde et sæt og det ville de hente til mig ugen efter.
Så fin og personlig service skal man lede længe efter :o)
Desværre fik jeg ikke anmeldt dem herinde bagefter, så det ville jeg lige råde bod på nu :o)

Hurtig og god service

Hurtig og god service

Super super god Kundeservice :-)

Aldrig har jeg stødt på så god kundeservice. Det er simpelthen den bedste webshop jeg til dato har handlet med :-)
Ikke sidste gang jeg har købt ting hos jer :-)

alt var perfekt

Sko som vi har købt er ok, shipping var lidt lang men fri.

:-D :-)

Jeg bestilte varerne tirsdag eftermiddag og allerede onsdag formiddag fik jeg mail om at varerne var på vej. Torsdag morgen kunne jeg så hente på posthuset - perfekt!

Fungerer altid helt perfekt

Den bedste service & produkter findes kun hos Filabel <3

Takker for altid god service, og utrolig fint udvalg af kvalitets produkter. Jeg og flere i min familie køber meget af vores børnetøj og produkter hos jer.

mvh. Henriette

Ingen problemer og hurtig levering!

Dejligt at handle et sted, hvor man føler, at der nogen "i den anden ende". Varen blev afsendt dagen efter bestilling og det var rigtig dejligt, når man glæder sig til modtagelse.

Fin vare, god pris hurtig levering

Imødekommende online kommunikation

hurtig levering . venlig og imødekommende online kommunikation

Perfekt handel

Rigtig god oplevelse. Varen kom som lovet og lignede billedet. Kan helt sikkert anbefales.

Dejlig hjemmeside, nemt at bestille og stort udvalg

Dejligt udvalg, altid gode tilbud og disse tilbud er i mange størrelse også :-) .. Lækkert udvalg og følelse af personlig betjening ..

Godt tilfreds

Jeg har haft en god oplevelse med at handle hos Filabel. Mine varer var hurtig fremme og det var nem at bestille online. Vil helt klart handle hos dem igen :)

For lang levering

Brug hellere A-post nu hvor det tager postDK 4 dage at få B-post frem. Ellers upåklageligt.

rigtig gode tilbud, en webside hvor jeg godt kunne ønske nogle flere avancerede søgemekanismer, så man kan søge lidt mere specifikt, fx at man både kan søge på str 50 og 56 samtidig, at man både kan søge udsalg og nye varer på samme tid og også at man kan få det billigste vist først.. det virkede nemlig ikke, da jeg prøvede :) Men ellers hurtig levering og dejlige varer, så alt i alt en god oplevelse.

Gode priser og hurtig levering

Fin service, gratis fragt og gode priser. Vil helt klart anbefale shoppen og kunne sagtens finde på at handle her igen!

Tilfreds-som forventet :)

Hurtig levering, og fine produkter.. Det er bare så let, at sidde hjemme foran comp. og bestille tøj til de små :)

filabel.dk - en god købsoplevelse

Dag til dag levering

Bestillinger som modtages på hverdage før kl. 14.00 bliver afsendt samme dag. (Dog vil der forekomme længere leveringstid under udsalg og kampagner)

Tilfredshedsgaranti

Det kan være svært at vurdere en vare ud fra billeder, så har du købt en vare som ikke lever op til dine forventninger, giver vi fuld returret indenfor 14 dage.

Chat med os

På hverdage mellem 8 og 16 er vi næsten altid at fange på vores chat hvis du har spørgsmål til størrelser, levering eller andet.

Om filabel.dk

Filabel.dk åbnede den 1. marts 2005. Hos os finder du lækkert børnetøj og skønne accessories til mor og barn. Du kan altid komme i kontakt med os enten via mail, chat eller telefon. Intet spørgsmål er for lille eller for stort. Ringer du til kundeservice vil du komme i kontakt med enten Inge Marie, Jeanette eller Mette som står klar til at vejlede og hjælpe dig.

Visit Filabel

Brug for hjælp?