Fileserve reviews

Fileserve reviews

6.1

Lorte site

Lad for GODS skyld være med at betale direkte med kort, man kan nemlig ikke afmelde ens kort og den bliver ved og ved med at tage penge fra din konto. Jeg blev nød til at ringe til min bank for at lukke mit kort. Deres kundeservice er SKOD. hold jer fra denne side, de er bare en flok scammers. -5 stjerner!

Is Fileserve your company?

Fileserve Details

Share and upload files for free. Get unlimited online storage for file sharing and software file sharing. Earn money sharing popular music, images and videos with free file hosting

Visit Fileserve