Filiokus reviews

Filiokus reviews

9.9

Rar personlig betjening

Jeg fik mine varer indpakket i flot gavepapir, i konvolutten var der også en lille pakke med rabatkuponer, chokolade og et kort hvor de takker for handlen. Desuden et grundig beskrevet brev om hvad man skal gøre hvis man vil returnere varerne. Jeg har ikke oplevet noget så fejlfrit og tryg service før, jeg handler ofte i nettet. Og varerne er helt i top, jeg giver Filiokus yderligere ⭐️⭐️⭐️ TOP!

FANTASTISK service

Super service, dag-til-dag levering, personlig hilsen og verdens skønneste mørkebrune uldfrotté natdragt! Kunne ikke være bedre :)

Nemt & hurtigt

Det var nemt at bestille mine varer & de kom hurtigt :) Vedlagt var et sødt lille brev som man blev glad af at læse. Jeg vil helt klart anbefale mine venner at bestille varer hos Filiokus.

God og hurtig service

Jeg har handlet hos Filiokus et par gange - altid med hurtig service og varerne er fint pakket ind og i god kvalitet. Denne gange måtte en enkelt vare ombyttes pga. størrelsen. Også her foregik ombytningen hurtigt og nemt. Her handler jeg gerne igen :-)

Intet at komme efter, pakken var endda pakket ind som gave UB.

Rigtig god handel :)

Hurtig levering og god service. Helt sikkert anbefalingsværdig.

Super som altid :-)

Skønne varer, hurtig levering og sød indpakning med en lille ekstragave. Nogen har gjort sig lidt umage og det er påskønnet :-) Har handlet der flere gange og har altid været fuldt tilfreds.

Ja tak :-)

Rigtig god service og hurtig levering. Tak for en god handel

God og hurtig betjening

Jeg handler meget på nettet da vi bor i lidt af et udsted. Jeg vil dog sige at jeg er blevet meget positivt overrasket over den service Lisbeth levere. Hun er hurtig og personlig i sin behandling af ordrene. Derudover synes jeg at sortimentet er helt i top. Der var desværre lidt udsolgt i størrelser da jeg bestilte men hun sendte mig en sms og mail da mine størrelser var hjemme igen og dette var kun 2 dage senere. meget positiv oplevelse og jeg vil varmt anbefale filiokus til andre der har lyst til at shoppe uld og silke til poderne.

Kan varmt anbefales!

Det er første gang - men bestemt ikke sidste - at jeg handler hos Filiokus.
Fik hurtigt svar på en mail med spørgsmål - bestilte varer næste dag...og modtog dem dagen efter.
Skønt med god service - og ikke mindst nogle lækre produkter :)

Superservice og lynhurtig levering

Skriv hvad du har købt og hvorfor du synes at oplevelsen var fremragende. Husk at skrive virksomhedens navn i din anmeldelse.

Fx min DVD kom dagen efter jeg bestilte! Deres kundeservice var meget hjælpsom og jeg fik alle de informationer jeg havde brug for. Kan kun anbefale virksomheden til andre. Super service og hurtig levering.

Super god og hurtig service

Jeg bestilte et uldsvøb torsdag kl. 13.45 og modtog det næste dag med posten kl. 8.45. Den var pakket ind (som en ekstra servide) og der var et stykke chokolade med. Alt var i skønneste orden!

Super oplevelse

Købte et lækkert sæt nattøj fra Living Craft. Det kom allerede dagen efter jeg havde bestilt - meget imponerende! Lækker indpakning og helt igennem super oplevelse.

Perfekt sevice og lækre produkter

Varene kom hurtigt :-) og lækker kvalitet. Og desuden havde jeg brug for at returnere en enkelt vare, det forløb glat, hurtigt var pengene retur.

Super produkter - god service

Varerne jeg havde bestilt kom hurtigt og lige til døren, det var nemt at bestille, prisen var til at betale og kvaliteten levede helt op til mine forventninger. De enkelte produkter var fine og i orden. Og der var gjort lidt ekstra ud af det. Jeg er meget tilfreds:-)

FANTASTISK

Hurtig levering. LÆKRE varer. Hyggeligt det er pakket så fint ind, også lige lidt chokolade. LÆKKERT. Kan varmt anbefales.

Fint udvalg og virkelig god service!

Rigtig fint varesortiment og super service. Jeg vil varmt anbefale det.

Perfekt!

Meget hurtig levering og fantastiske varer. TAK!

Perfekt og hurtig service

Jeg fik siden anbefalet af en veninde. Det hele lever fuldstændig op til mine forventninger. Meget lækkert tøj, hurtig og flot service. Vil anbefale siden til ALLE.

Fantastisk service

Jeg var på jagt efter en specifik vare, og Lisbeth var ekstremt hjælpsom og besvarede tålmodigt en masse mails i løbet af en højhellig søndag. Min pakke blev afsendt mandag og jeg havde tingene i dag tirsdag.

Internetforretningen www.filiokus.dk

Om butikken:

Filiokus er en internetbutik med stort udvalg indenfor uld og silke, baby- og børnetøj og sundt legetøj. Vi fører mærker som Katvig, Living Crafts, Engel, Disana og Selena. Hos os finder du også unik håndstrik af merionould og masser af babysvøb til den første tid med den lille ny. Mangler du en god gaveidé, så kig ind og se de russiske Babushka dukker, japanske Kokeshi dukker og vores sjove hoptimister. God kundeservice og lynhurtig levering er i højsædet hos Filiokus!

Visit Filiokus

Kontakt Lisbeth Kragh