Film2home reviews

Film2home reviews

4.8

App mangler AirPlay

Første gang vi lejede en film, kunne vi ikke få lyd på iPad'en, selv om den blev genstartet. Alle andre apps kunne godt afspille lyd.

Anden gang vi lejede film, virkede lyden. App'en understøtter ikke AirPlay, så man kan kun benytte AirPlay Skærmdublering. Det giver en dårlig oplevelse, da billedet bliver meget mindre på TV'et. Film2home kan med fordel bruge energi på en bedre oplevelse, med AirPlay på en iPad/iPhone.

Fin streaming og gode tilbud hvis man er tilmeldt nyhedsbrevet

Vi har aldrig oplevet problemer med film2home. Vi har lejet en del film og har aldrig oplevet problemer. Mange gode tilbud, f.eks film en hel weekend til 1 kr pr stk, senest kunne man få dobbelt op på sine indbetalinger. Så vi har været godt tilfredse

KUNDESERVICE ER EN FLOK LALLENDE AMATØRER

Har du betalt for noget, og der opstår problemer, så glem det, og find et andet sted at leje dine film næste gang.

Elendigt

Vi har en 40/40 fiberforbindelse, og har 3 gange oplevet en film der hakker ekstremt og bliver så udtalt en pine at komme igennem man bliver nød til at afbryde. Første gang tænkte vi at det nok var en ener. Problemer opstår jo. Anden og tredje gang forsøgte vi at ringe ind for at forklare problemet og få vores penge tilbage, men endte begge gange med en svensk telefon svarer.. og det var så det.. Det eneste, der er helt sikkert er, at der ikke bliver en fjerde gang ;)

Ok, men kunne være bedre

Som en anden anmelder har skrevet, så skal man bruge programmet Widevine, for at kunne streame film, og download fra deres film2home.dk's side virker ikke hverken til Internet Explorer eller Google Chrome. Man skal selv finde ud af, at det skal downloades fra Widevines egen hjemmeside, der står ikke noget om det i deres support.
Derudover skulle jeg flere gange genstarte filmen, og selv med en 10/1 Mbit forbindelse, var kvaliteten under middel.
En streaming tjeneste skal fungere uden installationsproblemer og uden kvalitetsfejl...og det lever Film2home.dk ikke op til.

Afslappende filmleje

Jeg har været fint tilfreds med film2home, trods startvanskeligheder. Heldigvis er kundeservice supereffektivt! Man skal bruge et program der hedder WideVine for at se filmen, og det blev så blokeret af TDCsikkerhedspakken! Men husets anden computer kører med andet sikkerhedsprogram, så det lykkedes, med hjælp fra kundeservice i Sverige. Dagen efter var der hurtige mailsvar fra kundeservice også, fik bla refunderet en ekstraleje, og fik en rabatkode på en ekstra film, for min tålmodighed.
Men NU kører filmene bare, udvalget er godt, premiere ofte før andre tjenester, og idag var der lige "lej en film for en krone" - se det er noget vi kan lide!

Virker ikke på Samsung TV. Support svarer langsomt, og kan ikke hjælpe.

Kun trailers kan afspilles. Kan ikke afspille selve de lejede film.
TV: Samsung UE40F8005, firmware fuldt opdateret, app fuldt opdateret .

Fuldt ud tilfreds

Streamede film uden problemer. Oprettede login, betalte filmen og så den uden problemer. Har tidligere oplevet dårlig kvalitet fra andre On Demand udbydere, men denne film kørte 100%. Fuldt ud tilfreds

Bop bop............lidt snyd

Jeg søgte på 2 film titler, som jeg virkelig godt kunne tænke mig at se.Den første titel fik jeg ingen hits på og hellere ikke noget der lignede. Den anden film titel fik jeg dog straks et rent hit på og det var filmen 'The Best Exotic Marigold Hotel'. Det så helt klart ud til, at man kunne leje filmen. Hvorfor kommer den ellers frem i min søgning(?) Jeg meldte mig ind som bruger og overførte penge. Det viste sig, at man ikke kunne leje filmen. Hvorfor stod det ikke klart og tydeligt, at filmen ikke kunne lejes??

Nu havde jeg jo overført kr. 100 så og jeg kiggede løst på et par film (gab). Jeg vil sige, retfærdigvis, at systemet virker fint og som Macbook havde jeg ingen problemer. Men.....føler mig lidt snydt.

Køb af film (download) fungerer ikke, support svarer ikke

Forsøgt at købe (download) film, temmelig indviklet system som ikke virkede.
Her er efter 4 mail henvendelser er support ikke vendt tilbage ...

Leje af film virker godt

Har lejet en film. Streamingen virkede godt, og playeren kunne fint følge med til at vise det i fuld skærm.

Ubrugelig kundeservice

Laaang ventetid (>15 min) på deres kundeservice. Det dur altså ikke hvis man har tekniske problemer!

Det er ok.

Hjemmesiden er ganske fin og meget nem at finde rundt i. Jeg synes udvalget er begrænset, og vi oplever ofte at man kun kan købe og ikke leje.
Desuden er kvaliteten altså bare bedre når man kører en dvd end når man streamer.. det hakker en smule.

Men kan man finde en film, og har man ikke lige mulighed for at leje på tanken.. så det er bestemt et fint elternativ.

Mvh Liza

Leje fungerer godt, begrænset udvalg, ikke fuldt Mac kompatibel

Konstaterede at de kun understøtter 24 timers leje fra Mac mens download kræver at man bruger Microsoft Windows.

Leje virker fint på Mac og Windows, men i 2011 er det simpelthen uacceptabelt med en service der kræver at man bruger Windows.

Dertil er filmudvalget forunderligt begrænset. Af Humprey Bogart film findes Casablanka, men ikke Malteser Falken og tilsvarende er udvalget tyndt over en bred front.

Ganske god filmstreamingsside

Har brugt siden et par gange til streaming af film og det har fungeret helt perfekt.
Har ingen erfaringer med deres kundeservice, så denne kan jeg ikke bedømme.

Ok at leje film - men ikke at købe film

Ville købe og downloade en film i dag, men et eller andet gik galt, så det lykkes ikke. Tog kontakt til film2home, hvor jeg blev stillet om til den svenske supportafdeling. De kunne ikke hjælpe, men hvis jeg sendte en e-mail, så ville de svare inden for 15 minutter. Efter 2 timer havde de stadig ikke svaret og da jeg kontaktede dem, så kunne de ikke finde min e-mail eller fikse problemet. Nu har de lovet at jeg vil få mine penge retur, så er det spændende om pengene bliver sat ind på min konto i næste uge.

Det virker til et ok sted at leje film. Men hvis du tænker på at købe og downloade en film, så brug en anden side. Supporten fungerer ikke og pas på for hvis du KØBER en film igennem film2home, så køber du kun rettighederne til at se filmen inden for et døgn. På hjemmesiden står der således beskrevet"Filmen downloades til din Computer, hvorefter du kan se den så ofte du har lyst til indenfor 24h". Men andre ord køber du ikke film, men du lejer den kun i 24 timer.

Is Film2home your company?

film2home.dk Details

Visit Film2home