Filmudsalg reviews

Filmudsalg reviews

8.2

Alt forløb lige som det skulle:-))

Du kan roligt handle her! Nemt at bestille og betale. Varen kom som lovet og levede fuldt ud op til forventningerne!!

Åben og ærlig pris politik, samt hurtig levering og stort udvalg.

Jeg modtog mine bestilte film, i løbet af 2 dage.
En af de bestilte film, havde jeg set til en lavere pris, hos en anden leverandør. Det skrev jeg ind i bestillingen, og prisen blev reduceret til det niveau, uden bøvl.
Bravo!
Jeg køber film ud fra indhold, og mindre ud fra pris. Når det så er sagt, så vil jeg da gerne have dem til en god pris. Og jeg fik det hele opfyldt her!
Super godt gået!
Her kan i godt købe film :-))

Gloende Telefon

Mit navn er Erik Hansen.
Jeg har forsøgt 3 dage i træk,med korte mellemrun,at ringe Firmaet op men får hver gang samme besked,vi er travlt optaget af telefonen,så prøv senere.
jeg gad vide hvad for en telefon,det kan ikke være firmatelefonen.
Så jeg er meget utilfreds med Firmaet.

EKSTREM DÅRLIG !!!!!!

Aldrig har det taget så længe at få en vare over nettet, så det er helt sikkert både første og sidste gang jeg prøver denne side :(
Bestilte en film d. 4/4-2014 og idag er det d.15/4 og har stadigvæk ikke set skyggen af filmen....så nu er jeg ozz nød til at ringe eller skrive en rykker efter den. Skide besværligt, men jeg har jo allerede betalt for den så nu vil jeg selfølig have den...total nederen og kan IKKE anbefale denne side til nogen, kun sige der findes mange andre så prøv en af dem istedet, det kan KUN blive bedre ;)

God service og hurtig ekspedition

En god handelsoplevelse, ikke sidste gang vi handler her

Super service, pris og levering TAK

Jeg har bare fået en kæmpe hjælp, til lige at få det jeg søgt og til en rigtig god pris. Super service. Det er ret vildt at man kan fortælle hvilken pris man har set hvor og så får man en god match til den hos filmudsalg. En tilfreds kunde Ü

det var fint

det gik fint fik et brev det var på vej og så kom det hurtigt

find det her,vi har det måske

de ligge som regel inden med de helt gamle s/h fim og tilen rimelig pris og hurtig levering af varen.

Ikke imponeret

Har bestilt en vare sidst Marts - ikke ankommet endnu pr. d. 12. april trods det at der stod 3-5 dg leveringstid.

Nemt, hurtigt

Nemt at finde, nemt at bestille, hurtig modtagelse

møg.

flere mdr. ventetid på film som er betalt og der står filmene er på lager

Okay sted at handle

Det går hurtigt

Fuld tilfredshed

Der var overhoved ingen problemer.Pakken kom lige som den skulle, så der vil jeg gerne handle igen

Det var fint

Godt og det fungerede

Ingen problemer

Det var nemt at købe film til en god pris og de blev leveret hurtigt. :-)

Jeg venter stadig...

Jeg bestilte for over tre uge siden en film som stadig ikke er kommet. Ca en uge efter fik jeg mail om at den var i restordre og ville blive sendt så hurtigt som muligt. Jeg vente stadig.
Det var en dansk film, "Hvordan vi slipper af med de andre", og man skulle ikke mene det var så svært at få den sendt afsted. Men det er det åbenbart.

Var godt tilfreds med produktet og servicen :-)

Perfekt oplevelse

Ledte forgæves efter en bestemt dvd på mange netbutikker både herhjemme og i udlandet og omsider fandt jeg den her. Den blev leveret på fire dage. Imponerende!

Fantastisk service!!

Jeg er SÅ glad for jeg tog chancen hos filmudsalg, jeg samler på disney film (med guldnumre) og de havde lige nogle jeg manglede og havde svært ved at få fat i, såsom løvernes konge og pinocchio :-)

Super god service, filmene kom indenfor 3 dage og var i perfekt stand. Kan klart anbefales!!!!

Super tilfreds

Nemt at finde rundt på hjemmesiden. En af de to film jeg bestilte havde jeg set billigere på en anden hjemmeside men fik den til det samme her bare ved at oplyse hvor og prisen. Levering allerede dagen efter.

filmudsalg.dk Details

Fast fragt 25 kr

...uanset hvormange film du køber

Returnering

...kan du gøre i op til 21 dage efter modtagelsen hvis du har fortrudt din køb

Reklamation

...i 24 måneder

filmudsalg.dk er hele Danmarks videobutik på nettet... Vi forhandler alle danskudgivet dvd og blu-ray film og har derfor mere end 20.000 forskellige titler på lager. Du finder også massere af titler her, som du ikke umiddelbart kan finde andre steder og vi har altid Danmarks største udvalg af Disney, svenske klassikere, 50 kroners film oma. Vi leverer indenfor få dage og prisen er altid kun 25 kr uanset hvormeget du køber.

Visit Filmudsalg

Call us on: 60 618 618