Filmudsalg reviews

Filmudsalg reviews

8.2

Var godt tilfreds med produktet og servicen :-)

Perfekt oplevelse

Ledte forgæves efter en bestemt dvd på mange netbutikker både herhjemme og i udlandet og omsider fandt jeg den her. Den blev leveret på fire dage. Imponerende!

Fantastisk service!!

Jeg er SÅ glad for jeg tog chancen hos filmudsalg, jeg samler på disney film (med guldnumre) og de havde lige nogle jeg manglede og havde svært ved at få fat i, såsom løvernes konge og pinocchio :-)

Super god service, filmene kom indenfor 3 dage og var i perfekt stand. Kan klart anbefales!!!!

Super tilfreds

Nemt at finde rundt på hjemmesiden. En af de to film jeg bestilte havde jeg set billigere på en anden hjemmeside men fik den til det samme her bare ved at oplyse hvor og prisen. Levering allerede dagen efter.

Hurtig og god behandling :)

Jeg har handlet en del gange med Filmudsalg og altid fået hurtig og god behandling. Helt i top.

Dårlig service

Jeg syntes der er dårlig behandling, eftersom jeg intet har modtaget af oplysninger. På nær jeg lige har opdaget, at min order er afvist, uden at have fået så meget som information om det, og begrundelse. Utrolig dårlig service...:(

😏 Bragende god og hurtig service

Kan kun anbefales. virkelig god service - alt virkede bare perfekt !!!!!!

hurtig

Bedre end forventet, med hurtig levering.

der var vad jeg skulle bruge

der var vad jeg skulle bruge- men det tog også snart 14 dage

har ikke fået nogen film endnu :(

har ikke fået nogen film endnu :(

Kan roligt købe film her.

Nemt og bekvemt. Hurtig levering.

Næsten Perfekt :)

Næsten Perfekt. Hurtig levering og det hele gik som hånd i handske. Eneste minus er Prisen, synes lige det er til den dyre side... Men det afholder mig nok ikke fra at handle der igen :)

hurtig levering

Bestilte fredag aften, modtog filmen mandag. Fin service!

Man skal være vågen for ikke at få en forkert vare

Største problem - og det er ikke første gang - er, at man, når man vil købe en film, får en anden, hvis man ikke nærlæser indkøbskurven.
Leveringstiden holdt ikke helt de fem hverdage, I lover.

Mjaaaaa..

Modtog DVD'en på den sidste dag i den anslåede forventede leveringsperiode.

Der stod ikke noget i produktbeskrivelsen om at det drejer sig om en brugt, alligevel må jeg nok sige, at det kan ikke andet end dreje sig om en brugt DVD, for skiven har ridser og pletter, som ikke kan renses. Ydermere, så var DVD boksen ikke forseglet, dette kan dog skyldes producentens valg at sælge sådan.

Men, jeg må sige at kvaliteten i filmen er møg-elendig; det ligner en transfer fra et slidt VHS, eller måske endda Beta video bånd. Totalt bootleg-agtigt.

Filmen virker hele vejen igennme, men jeg kan ikke rigtigt give mere end 2 og 3/4-del stjerne, som så må blive 3, da jeg ikke kan vurdere 2 og 3/4-del.

Reply from filmudsalg.dk

Allerførst vil jeg gerne sige, at jeg er ked af at kvaliteten er dårlig - men kan forsikre dig at filmen IKKE er brugt.
Hvis disken har ridser og/eller pletter er det et sted i produktionen den er gået gal.

Jeg kunne måske ha' håbet på en stjerne mere for at du finder en film der er umulig at opdrive andre steder til usædvanlig god pris, fragtfrit leveret ;)
Og jeg overholdt da leveringstiden selvom det var på sidste lovede dag.

Det tog alt for lang tide at lever

Det tog alt for lang tide at lever

Reply from filmudsalg.dk

Blev afsendt indenfor de lovede 5 hverdage ;)
Det er ikke alle titler der er lagerførende og når du laver en bestilling fredag aften, er afsendelse onsdag vel acceptabel?

Lige hvad jeg manglede

Efter at have besøgt Anzio sidste sommer , og mødt den første italienske soldat der overgav sig til amerikanerne, er jeg glad for nu at kunne se filmen af samme navn fundet kun hos filmsalg.dk Tak for hurtig og effektiv betjening, det kan jeg kun anbefale.

Som det skal være.......

Nem og overskuelig hjemmeside, let at bestille og varerne kommer efter et par dage - alt som det skal være......

Man får næsten hvad man bestiller

Lidt øv at der står, at hvis man kan finde en film billigere et andet sted, skal man bare skrive film tittit, pris og det andet firma navn i kommentar feltet. Da jeg så modtager den anden film jeg bestilte står der: den kan du bare bestille i webshop......og nej prisen var ikke sat ned og hvis jeg bestilte den kunne jeg da lige betale Porto igen.....så undersøg lige priser inden i bestiller

Reply from filmudsalg.dk

Du skal jo bestille filmen for at jeg kan rette prisen!!
Du bestiller Løvernes Konge - og skriver at du har set Drengene Fra Skt Petri til 49,95 ??

I øvrigt bestiller du jo fremtidige film fragtfrit, hvis du har læst teksten på din faktura ;)

indehaver

Hurtig og problemfri levering.

Det var let at finde den film jeg søgte.
Fik løbende statusopdatering på mail.
Pris i orden samt hurtig levering.

filmudsalg.dk Details

Fast fragt 25 kr

...uanset hvormange film du køber

Returnering

...kan du gøre i op til 21 dage efter modtagelsen hvis du har fortrudt din køb

Reklamation

...i 24 måneder

filmudsalg.dk er hele Danmarks videobutik på nettet... Vi forhandler alle danskudgivet dvd og blu-ray film og har derfor mere end 20.000 forskellige titler på lager. Du finder også massere af titler her, som du ikke umiddelbart kan finde andre steder og vi har altid Danmarks største udvalg af Disney, svenske klassikere, 50 kroners film oma. Vi leverer indenfor få dage og prisen er altid kun 25 kr uanset hvormeget du køber.

Visit Filmudsalg

Call us on: 60 618 618