Findbolig reviews

Findbolig reviews

6.6

Som alle andre boligsider: Ren svindel

Prøvede at finde en bolig i KBH, som mange andre. Det har Findbolig fundet ud af at udnytte præcis ligesom alle andre bolighajer på nettet og derfor er den fuld af falske annoncer, uhørte gebyrer og en forfærdelig service. Håber inderligt, at der snart gjort noget ved denne type virksomheder. Er helt nede i kulkælderen over den behandling man kan finde på alle boligsider.

Fik mig næsten til at græde!

Jeg blev den 10. februar smidt ud hjemmefra, og måtte bo hos min søde kæreste (som bor hos sine forældre) Af den grund skrev jeg mig op til over 900 lejligheder på hele sjælland, og der gik kun 10 dage før at jeg fik et tilbud om en "stor" ungdomsbolig, til en rigtig god pris, som jeg selvfølgelig sagde ja til. Idag den 27. Feb 2014 fik jeg en dejlig mail, om at lejligheden var blevet tildelt mig.
Og inden længe kan jeg forvente at se en lejekontrakt i min postkasse og overtage lejligheden på lørdag den 1. marts :D
Findbolig.nu fik mig næsten til at græde af lykke!

Professionel

Sitet er lige så struktureret som betalingssites, og fremstår brugervenligt. Hvad angår afslag/tilbud, mener jeg ikke findbolig.nu kan kritiseres, da de kun er formidleren. Istedet vil jeg rose funktionen/servicen omhandlende deres boligagenter hvortil man kan få opdateringer direkte pr. sms, det er meget prisværdigt. Generelt et godt og troværdigt site, med bredt udbud af boliger. Jeg savner dog en større mulighed for at beskrive én selv, da det fortrinvis er svært for unge mænd at finde bolig i Århus.

Seriøst boligsite

Godt og overskueligt. Fremstår seriøse og det er dejligt, at man som medlem af div. pensionsselskaber kommer "foran" i køen. Jeg er selv sygeplejerske, og det er s** ikke mange fordele vi ellers har nogen steder :-)

Seriøs hjemmeside og god service

Siden er nem at finde rundt på og man får god og venlig support når man ringer.
Ved skriftlig kontakt er der svar samme dag. Siden virker seriøs og reel.

Og så er den gratis :)

Danmarks "seriøse" boligside

I over en måned har min kæreste og jeg været nr 2. på listen i et boligkvarter i NV. Vi er begge studerende og har akut brug for en 2 værelses, så vores budget kan løbe rundt da hun skal pendle det første semester til Vordingborg fra København og jeg skal cykle til CBS derfra, hvor vi har planlagt at bo. Vi bor begge over 150 km fra København hos vores forældre dvs. over 2 timer i offentlig transport og har været skrevet op i ca. 2 måneder, hvoraf den ene måned kom vi som nummer 2, hvilket vi blev positivt overrasket over... Men hvad gør det at man ligger højt oppe på listen, når man ikke ved hvornår nr. 1 får taget sig sammen til at kigge på lejligheden og finde ud af om det er der de ønsker at bo?
Det er useriøst at boligsøgende par, som virkelig har behov for at flytte ind hurtigst muligt og vil gerne hurtigere igennem processen, bliver nødt til at vente fordi et par er langsommere om at tage en beslutning. De burde sætte en frist på at, hvis ikke man træffer en beslutning i løbet af max én uge, så bliver man rykket bagerst tilbage på listen. Der burde være konsekvenser for at være så langsomme!
Min kæreste har ringet til findbolig og prøvet at få informationer om, hvornår det er muligt at se lejlighederne hurtigst muligt. Til det har de at sige at vi bliver nødt til at vente og hvis vi havde et problem med det kunne vi søge akut boliger, der fordobler vores budget og gør at vi skal bo hver for sig. Det er simpelthen for dårligt.

Der går simpelthen for lang tid!

Jeg synes fandme at der går for lang tid især når der står at man skal skrive sig på akutliste når man er studerende... Jeg synes fandme at det er dårlig stil at de ikek tager de studerende der bor længst væk først.. jeg kender bl.a. en veninde som har været skevet op et halvt år efter jeg havde skrevet mig op og hun bor kun 30 min fra sit uddannelses sted men har allerede fået lejlighed i kbh. og jeg som bor 2 timer fra mit uddannelses sted har endnu ingen bolig fået... det er simpelthen for dårlig stil man!

Genial side.

Har fundet begge mine lejligheder på denne side, som er smart og gratis.

Syntes aldrig man får noget at vide, sidens funktioner virker ikke alle sammen, venter stadig

Jeg har nu været skrevet op til 155 boliger i over 17 forskellige afdelinger i omkring 2 år nu og har intet svar fået fra hverken findbolig eller CIU

Og hvis man skriver til findbolig om hvornår man kan få et svar om noget som helst får man bare en standartiseret besked retur om at det kan de ikke oplyse .

Og så til sidens funktioner.

Når man er inde på sin side under meddelelser står der

" Meddelelser du har modtaget og sendt til udlejere.
Du kan sortere meddelelserne ved at vælge 'Læst', 'Sendt' eller 'Ulæst' til højre."

jeg har forgæves ledt efter disse sorterings knapper og de knapper man kan trykke på for at sende beskeder ... de findes IKKE...

Til sammen har jeg nu været skrevet op til boliger hos findbolig i snart 3 år og jeg kan sagtens huske den gamle hjemmeside ... den var både nemmere, man fik en ventetids vurdering og ja det var faktisk bare meget bedre ...

Jeg har efterhånden helt droppet Findbolig.nu som min primære boligsøgnings side ... man får mere ud af at skrive sig op igennem de individuelle boligselskaber...

Men ja jeg venter stadig her hjemme på mit værelse hos mine forældre i en alder af 22 ...

Stram op!

Hurtig og professionel kontakt

Jeg fandt min nye lejebolig på Findbolig.nu

Hurtig og effektiv kommunikation, og helt igennem et glidende forløb fra første kontakt, til kontrakten var underskrevet.

Og bedst af alt, så er siden gratis, i modsætning til mange andre boligsider!

Is Findbolig your company?

Findbolig.nu Details

Visit Findbolig