Findeopskrifter reviews

Findeopskrifter reviews

4.9

Spam

Man bliver spammet med reklamer.

FØJ FOR HELVEDE

Jeg snuser lidt rundt på nettet efter en kold pastasalat og ender så op på denne side.
Det hele ser jo fint ud, og jeg finder mig en god pasta salat, og bliver mødt af en reklame jeg ikke kan klikke fra! Det virker lidt suspekt, men fair nok, jeg trykker inspect og fjerner reklamen.

Når jeg så trykker mig videre ind på opskriften, så kommer jeg til en hel anden side.
Det er fandme mistænkeligt at deres indhold ikke er på deres egen side, så jeg smutter her ind og ser at de stjæler folks indhold ..

De burde skamme sig!

Ikke alene går de så aggressivt til de danske madbloggere for at få dem med på siden - de udnytter dem også på det groveste. De stjæler indhold fra flere bloggere uden tilladelse. De tjener penge på bloggernes originale indhold - og giver kun non-follow links retur. Det betyder at Google dumper bloggernes originale indhold til fordel for Findeopskrifter. Det er en svinestreg!

Jeg har selv meldt mig fra siden igen da det gik op for mig hvad det var for et foretagende. Siden er jeg blevet kontaktet 4 F-I-R-E gange af Findeopskrifter der foregiver at være 'Fan af din blog' - og beder mig melde mig til. Det er på grænsen til chikane. Føj, siger jeg bare!

Is Findeopskrifter your company?

findeopskrifter.dk Details

Visit Findeopskrifter