Findus reviews

Findus reviews

5.1

Manglende gavekort

Skrev til dem for et godt stykke tid siden, at jeg var meget utilfreds med mængden af kylling i en færdigret, som næsten var ikke eksisterende.
De skrev tilbage med en undskyldning - de kunne godt se på det billede jeg sendte med at det var utilfredsstillende og de ville sende mig et gavekort på 50 kr som et plaster på såret. Det er nu over 2 uger siden, så det ser jeg nok aldrig.

2 stjerner fordi jeg ellers er generelt tilfreds med deres produkter

Findus: kun et varemærke på emballagen!

Jeg troede, jeg købte produkter, der var lavet af Findus. Jeg tog fejl. Deres lasagner er lavet at et fransk firma, der køber kød af et andet fransk firma, der importerer kød fra Rumanien! Man skal ikke undrer sig over, at køer bliver til heste undervejs. Og hvor er Findus' savoir-faire i processen? Hvad er Findus egentlig? Åbenbart kun et firmanavn på et stykke pap, som tager overpris for noget, de ikke selv laver. Min tillid til og respekt for Findus er i hvert fald forsvundet.

Herregårdsbøf ved I Findus, vist ikke lige hvad er!

mit køb var da mere fladfrikadelleagtig og jeg blev ej godt nok mæt af den portion :-(

Ikke ok

Jeg købte en pakke tacogratin. Ifølge brugsanvisningen skulle den i ovnen i varmluft i 35 min. ved 200 grader C, det gør man så og det viser sig at det får for meget og brænder på, hvilket er et lille minus i min bog.

Det smagte egentlig rimeligt godt, men da jeg fandt papstykker røg det hele i skraldespanden!

Is Findus your company?

Visit Findus