Finnair reviews

Finnair reviews

4.9

For dårlige sæder til lange ture

Fløj med Finnair tur/retur til Bangkok fra Kbh via Helsinki jan/feb 2014. I forhold til at turen varer 10-11 timer, var sæderne alt for ringe og smalle. De kunne ligeså godt være sat i en lavpris flyver mellem København og Ålborg. Man sad virkeligt dårligt.

Maden var under gennemsnit - og der fulgte kun gratis drikkevarer med de to måltider der blev serveret på turen. Øvrige drikkevarer var hammer dyre.

Vil man spare et par tusinde kroner i forhold til Thai Air (hvor komfort, service osv er på et væsentligt højere niveau) er Finnair muligt alternativ.

Vi har blot besluttet at det ikke er denne besparelse værd, at have ondt i hele kroppen og ved at dratte om af søvnmangel pga de dårlige sæder. Og vælger derfor den lidt dyrere løsning med Thai Air næste gang vi skal til Thailand.

Dårlige sæder og klam mad

Fløj med Finnair fra Kastrup til Bangkok med mellemlanding i Helsinki. Maden var utrolig dårlig, nærmest uspiselig og så er 11 timer i et fly lang tid. Sæderne var på størrelse med sæderne i almindelige fly så der var ikke meget plads. Vil ikke anbefale Finnair til andre

Pretty expensive

Comfortable planes, nice staff and a good booking system. Prices are guite high sometimes though.

expensive but pretty reliable

prices are very high but I know many people are willing to pay for good service and trustworthy schedules. I think the staff at Finnair is always extremely nice and considerate and do their best to help if you have problems. I hate how they always include a meal or snack for everybody during relatively short flights though, it's just unnecessary and bulks of the total prices!

Lang tur Finnair

En lang rejse med Finnair. Allerede ved booking kom de første problemer. Gik først helt igennem i 3 forsøg troede alt ok, men da jeg fik kontoudtog fra bank 3 gange afbestilling opkrævet på min billet, opringning til Finnair København, ikke deres problem, henviste til et kontor i Stokholm, videre til London, forgæves alt jeg havde af beviser var pengene var hævet ikke andet, Finnair afviser igen ikke deres problem selvom fejlen sker på deres salgsside. Opgiver tab ca.650 DK kr. Så kom afrejsen 30/1/2013 I København ved check-in får vi at vide der er store problemer i Helsing Ki grundet vejret, vi beder om en om booking da vi ikke vil strande i Finland. Den bliver afvist af Finnair der påstår de vil holde flyet tilbage så alle fra København kommer med, hvilket senere skulde vise sig at være lodret løgn. Med godt 2 timers forsinkelse kom vi af sted ingen information i flyet om hvad der ventede os. Ved ankomsten til en total død lufthavn i Helsing Ki omkring kl. 1. Flyet vi skulde med var væk for længst. Efter noget tid kom der liv i en skranke med 2 mand og gik i gang med om booking, efter ca. 3 timer havde de vel nået 10 ud af mere end 100. så opgav de og alle blev kørt på hotel, nu var klokken blevet 4 om natten. og det blev aften næste dag inden folk begyndte og rejse igen, nogle vi rejste sammen med blev sendt tilbage til London og efter 4 timer videre til Hongkong, Frem, langt tilbage og endnu længere frem, de skulde fra starten være 4 dage i Hongkong mon de fik en halv dag jeg er ikke sikker. Vi nåede til Manila med 28 timers forsinkelses via Japan og 200 euro mindre. Jeg rejste med 2 store børn, de skal jo også have noget at spise. Alt dette kunne være undgået hvis Finnair havde lavet om booking i København i stedet viste de os de er et lille selskab der ikke magter den opgave de påtager sig nemlig at få tilfredse kunder. Vi rejser fast til asien flere gange om året, i mere end 25 år, denne gang havde jeg købt i alt 8 billetter, men jeg er først glad når vi alle er hjemme igen. For os var Finnair noget nyt vi ville prøve, men men? Alle kan blive forsinket, det er også sket for os, men vi har altid oplevet den bedste service fra andre støre selskaber. Og så har vi slet ikke været inde på mad og servise under flyvningen, det kan gøres meget bedre kære Finnair

Parantamisen varaa nettisivuilla

nettisivuilta puuttuu matkahaku, nyt kun sivuille laittaa matkan niin haku vaan ilmoittaa ettei valitsemilla päivillä löydy matkaa, tee uusi valinta. On todella turhauttavaa kirjoittaa vaihtoehtoja aina uudestaan ja uudestaan. Hakukoneen pitäisi ehdottaa mahdollisia päivämääriä Finnairin lentojen mukaan.

Kallis kotimainen

Kuvittelee olevansa laadukas ja EDULLINEN! Kattia kanssa.

Booking System

Bookin system is cleas and easy use!

Kallis ja toimimaton

Lennot ovat aina myöhässä, lentokoneet myydään ja vuokrakalusto halpayhtiöiltä tilalle, potkii kaikki ammattilaimaiset suomalaiset työntekijät pellolle ja tilalle jotain dokuja varamiespalveluista. Laukut lähtevät milloin Kiinaan, milloin Intiaan, mutta eivät koskaan samaan paikkaan matkustajan kanssa. Kaiken hyvän päälle hinnat kulkevat kuuraketin korkeuksissa. Kuinka tätä hirvitystä saa edes kutsua Finn airiksi? Mitä muuta suomalaista tässä yrityksessä on kun surkea hallitus ja kusettajapomot?

Jatkakaa hyvään malliin ja pitäkää meitä asiakkaita hyvinä.

Lennot on yleensä ajallaan. Finnairilla on miellyttävä matkustaa ja siellä on miellyttävä palvelu.

hyvä suomalainen

Tarpeellinen ja hyvä yritys. Hyvä hintakilpailu.

Føj for en service

Fløj Helsinki/Hongkong - ku' nærmest ikke få noget at drikke udover måltiderne - vi taler her om en 10 timers flyvetur!
Da jeg bad om en Cola efter 5 timers flyvning, var det yderst modvilligt jeg kunne få denne, og blev tilbudt vand istedet...
Jeg vil gøre meget for at undgå det flyselskab fremover!

PAS PÅ! Drop Finnair - brug Qatar Air i stedet!

Bærer præg af
- manglende erfaring
- Ringeste kundeservice
- totalt kaotisk baggagehandling
- udpræget grad af ansvarsforflygtigelse

Finnair igen?
"Kun med carry-on, og kun med god tid!!"

Alternativ ved rejser til Asien?
Prøv Qatar! Samme pris, bedre service!

Absolut ingen kundeservice !!!!

Jeg har siden december prøvet at få svar på min mail jeg har sendt til dem men intet hørt endnu, har rykket for svar 4 gange men stadig ikke nogen respons, dette firma er jo endnu ringere en ryanair. er virklig skuffet.

Is Finnair your company?

Finnair Details