Musik på Vinyl reviews

Musik på Vinyl reviews

8.8

Kvalitet og hurtig levering

Købte inner og outer sleeves. Hurtigt svar og levering... og så er jeg oven i købet super tilfreds med kvaliteten. Handler der med garanti igen.

super butik

Købte covers og divs små ting til min lp samling
og pakken kom dagen efter :D det er service :)
vil klart handle der igen :D

God service og fine produkter

Har handlet et par gange med MpV. Indpakning og levering har altid været rigtig første klasse. En lille anke til web-bestillingen, som kunne forbedres; men alt i alt er jeg rigtig godt tilfreds.

VINYLENS VEN

Her er ingen grund til at klage,hurtig levering,go service og et udmærket katalog at vælge fra.

Glimrende service, hurtig levering, lidt besvær bestilling via web

Jeg vil gerne anbefale Musik på Vinyl. Glimrende service og hurtig levering.

Min eneste negative oplevelse er deres bestillingds interface. Det kræver at man finder det korrekte navn på det man vi bestille og selv copy-paster det ind i bestillings-feltet. Man kan komme i tvivl om man har gjort/skrevet det rigtige og sitet ville have fordel af et bedre system.

Men lad mig afslutte med at sige at mine varer kom hurtigt og forsvarligt pakket ind.

Perfekt levering og service

Jeg overførte penge tirsdag, varer blev afsendt onsdag, modtog pakken torsdag. Varer i perfekt stand. Emballering og pakning lige efter bogen. Priser under det halve af etablerede kæder. Hurtigt mailsvar. Uddeler derfor et rent 13-tal på den goe gamle skala. Er normalt ikke meget for bankoverførsel - men her er der intet at være bange for.

Personlig og hurtig ekspedition, kvalitet i top

Har endnu ikke oplevet restordre i forbindelse med mine bestillinger (typisk sleeves til LP'er). Hurtig leverance, 1-2 dage efter bestilling kan jeg hente tingene på posthuset. Prisen er i den høje ende, men kvaliteten er i orden

Perfekt sted at handle

Rigtig god service. Hurtig kontakt og levering. Kan kun anbefale andre at handle der.

Kan varmt anbefale at handle med Musik på vinyl.
Hurtig respons på spørgsmål , hurtig og god service .
Gode priser på de vare jeg søgte .
Kan varmt anbefale alle at handle her .

super fin forretning

Rigtig god forretning med et bredt udvalg af covers til plader. Hurtig levering. Kan anbefales.

Hurtig super kommunikation - Gode varer til god pris. Kan varmt anbefales.

Hurtig super kommunikation - Gode varer til god pris. Kan varmt anbefales.

Super service og top produkter

Har købt LP inner- og outer sleeves to gange hos Finpo. Produkterne er helt i top - har aldrig kunnet finde samme kvalitet andre steder i DK. Ordrebehandlig, kontakt og leverering er professionel og hurtig. Absolut anbefalelsesværdigt firma.

Hurtig service og gode varer

Købsflowet er lidt bøvlet, det foregår ved at copy/paste navnene på pladerne ind i en mailformular, og vente på en manuel ordrebekræftelse, hvorefter man betaler med overførsel.

Men der blev svaret meget hurtigt på alle mails og jeg bestilte tirsdag, fik bekræftelse onsdag, hvor jeg overførte penge, og pladerne blev sendt torsdag.

Pladerne var i ganske fin stand iht. beskrivelsen.

God betjening

Jeg kan absolut anbefale Musik på Vinyl. Jeg har utallige gange købt sleeves her og der er altid god kontakt og hurtig levering.

Det du lige mangler...

Musik på vinyl har et stort udvalg af covers og sleeves til lp'er; jeg har ikke set det samme udvalg i en "fysisk" butik i årevis...;)

God til vinyler

Lidt omstændelig måde at bestille på, men det passer godt til vinyler, og kundekontakt og levering er i top.

Musik på Vinyl Details

Visit Musik på Vinyl