Finurlig reviews

Finurlig reviews

7.7

Hurtig levering og god service!

Varerne blev leveret 2 dage efter jeg bestilte og da jeg rettede henvendelse vedr. en fejl, rettede de det med det samme. Super service og fedt tøj, så ikke sidste gang jeg handler der. Eneste minus er den høje fragt. Kunne være dejligt hvis man eks. kunne vælge afhentning i døgnboks eller GLS shop til lavere pris.

Virkelig god service

Så lækre vare og servicen er helt i top. Kan kun give mine bedste anbefalinger!

Elsker den butik

Har handlet her flere gange, elsker den biks. Fedt udvalg og god service. Dejligt der nu også er Hummel i shoppen.

Har handlet her flere gange og er fuld ud tilfreds.

Gode tilbud på babytøj

Fandt nogle gode tilbud på mærkevarer.
Leveringen og varerne var helt i orden

helt ok

Jeg bestilte en masse tøj d 8 september, d 9 får jeg en mail om at 2 af tingene desværre ikke kan leveres. Ærgeligt, men det kan jo ske.

Dagen efter modtager jeg leveringen.

Kæmpe plus for hurtig levering og kontakt på mail, lille minus for ikke at opdatere hjemmesiden med hvilke ting der er på lager.

Is Finurlig your company?

Finurlig Details

Lækker stor børnetøjsbutik med tøj fra str. 44 til 16 år til drenge og piger. Finurlig har de lækre mærker som der ønskes, fx. Diesel, Levi's, Tommy Hilfiger, Molo, Halling, Bisgaard og Camper sko. Finurlig Børnetøj, Labæk 7, 4300 Holbæk tlf. 46 99 67 00

Visit Finurlig