Firenze Haderslev reviews

Firenze Haderslev reviews

5.4

Ringeste oplevelse i lang tid

En pølse fra grillen havde været mere egnet som restaurent-mad end Firenze. Beskidt og larmende som ham nedenunder skriver - kan jeg kun bekræfte. Og sjovt nok blev vi også snydt med kortbetaling.

Vores bord havde ikke været tørret af i evigheder og alt andet var ligeså beskidt. Mig og min ven en gåde i ikke er blevet lukket for længst. FØJ! !!!

Højlydt, Beskidt, Dårlig Service, Dårlig Mad og Snyd

Pizza ud af huset bag desken ? For søren en upassende larm og tøser bag desken der højlydt fniser og snakker sammen... Og så på noget der kalder sig restaurent...

Der var madsprøjt op ad muren ved bordet vi sad ved og SUPER MANGE fluer. Simpelthen ulækkert. Mad på gulvet.

Maden var elendig... 95 kr for en pizza i piv ringe kvalitet - dårligste pizza jeg til dato har fået. En fra den lokale pizza bager havde været 10000x bedre. Og 200 kr for en steak der føltes 2 dage gammel. Og min anden datters pizze... En indbagt. USPISELIG og klam.

469 kr... Men hun trak 496 på mit kort... Bevidst snyd ? Man fristes til at tro det så ulækkert alt andet var der inde.

ALDRIG MERE DETTE BESKIDT ÆKLE STED MED SÅ RINGE MAD OG SÅ MEGET TØSE FNIDER OG LARM. FØLER MIG RØVET FOR MINE PENGE.

SKAM JER !

Ps. da vi gik kunne vi se kokken stod ude bag og røg... Det er simpelthen for vammelt en stinkende ryger så rører maden bagefter.

Perfekt!

Har fået pizza fra Firenze rigtig mange gange, og de har altid været super lækre. Der er hyggeligt i restauranten, servicen er i top og de er altid venlige. :)

Middelmådige Pizza - super dårlig betjening og lang ventetid

Havde bestil bord til hele familien i vores sommerferie 2010. Børnene ville gerne have børnepizzaer og den ene gerne ville have lidt andet fyld, derfor spurgte vi om man kunne få en af de andre pizzer på menukortet bare som en brønepizza, hvortil tjeneren svare: Ingen problem det kan I godt.
Vi sad tæt ved indgangen og der stod hele tiden folk (op af vores bord) som ventede på at få pizzaer som take-away, så vi kunne på ingen måde snakke privat.
De havde helt klart taget alt for mange tak-away ordre ind, så da vi efter lang tids vente rykkede for vore Pizzaer, fik vi at vide at de først lige var kommet i ovnen !!! Pizzaene var hverken gode eller dårlige nærmest lidt intetsigende (vi har spist mange pizzaer og været på mange pizzar resturanter, så vi har noget erfaring). Og da vi så fik regningen var der en voksen pizza for meget, det viste sig at den børnepizza som tjeneren havde sagt at der "ingen problemer var med" var opkrævet til fuld pris. Tjeneren kunne godt se at det var en fejl, men efter at hun havde snakket med ham bag skranken, kom hun tilbage og sagde, at det var der ikke noget at gøre ved, vi skulle betale voksenpris for den ene børnepizza !!! ufattelig dårlig behandling. Der kommer vi ALDRIG igen også selv om vi igen i år skal holde ferie nær ved Haderslev. Det er formentlig den dårligste resturantoplevelse jeg nogensinde har haft.

Is Firenze Haderslev your company?

Visit Firenze Haderslev