Firmafon reviews

Firmafon reviews

9.1

Absolut det fedeste teleselskab - Og jeg har prøvet MANGE.

Super cool service - super cool backend system - super cool telefoni.
Det funker 100 %
... Og så er det billigt.

Man får mere end man betaler for

Alt telefoni, er en svær ting, især når man får en kunde med tidligere dårlige opleverser. Denne svære start og kort for hovedet kunde, har Firmafon klaret perfekt.

Kun positiv karakter herfra

Det virker bare

Systemet bag Firmafon er sindssygt brugervenligt. Kan kun anbefales til alle virksomheder som søger et godt telefonsystem.

Super god og hurtig service

Vi havde brug for en hurtig flytning af 2 hovednumre og 2 mobiler, og Firmafon klarede opgaven på ganske få dage og vi var rasende hurtigt oppe og køre, qua en god dialog med deres support. Vi følte os meget godt behandlet og var hele tiden informeret om forløbet og det gav tryghed. Kan klart anbefales.

God kundeservice og alt fungere bare

Vi har brugt Firmafon hos os i flere omgange og vi har sparet mange penge på at skifte til dem. Hvis vi har haft nogle sprøgsmål eller noget har vi altid kunne komme i kontakt med dem meget hurtigt hvilket er vigtigt for os da vi har flere løsninger og vores telefonsystem bare skal fungere.

Vi har aldrig haft nogle tekniske problemer og deres kontrolpanel er nemt at bruge.

Jeg kan varmt anbefale firmafon til alle!

Super højt service niveau!!! Virkelig godt!

Fantastisk nemme at arbejde med. Service niveau i top. Helt perfekt samarbejde med en presset deadline.

Perfekt service og god dialog

Meget tilfreds med Firmafon, vi kan klart anbefale det til andre.

God service og godt produkt

Fik hurtigt og nemt flyttet 2x mobilnummer til Firmafon (Omstilling + mobil). Har haft kontakt med både deres support og salg, hvilket har været en fornøjelse hver gang.
Deres webplatform er udemærket og det er rigtig smart med hurtig adgang til indstillinger via iPhone app'en. Kan indtil videre varmt anbefale Firmafon.

Noget af det mest geniale

Det er det fedeste system de gutter har bygget, jeg oprettede en prøveperiode og fik med det samme et hovednummer samt adgang til kontrolpanelet hvor jeg kan lave alle mulige opsætninger.

KAN ANBEFALES. Er ihvertfald ret sikker på at jeg er med på den efter de 30 dage ;-)

Vores butik er nu mere professionel

Vi er kommet over til Firmafon for en lille måned siden. Flytningen af nummer gik smertefrit alt er gået godt og bedst af det hele, det fungere sku bare. Let administrations side og god kunde service.
Vi har en lille butik og webshop og før når der blev ringet til os uden for åbningstiden blev telefonen ikke taget da det var en fastnet der er i butikken uden telefonsvare. Folk skrev tit at de forgæves havde forsøgt at ringe til os og det virker uprofessionelt at den bare ringer uden at blive taget. Det samme galt i åbningstiden hvis vi har en kunde ved kassen så tager vi ikke telefonen.
Nu har vi lavet en besked der fortæller om vores åbningstider, hvis der ringes uden for dem.
Vi har også fået ventemusik når der ringes inde for åbningstiderne samt muligheden for at indtale en besked.
Vores butik er nu mere professionel.
Lars K

Virker fantastisk!

Firmafon er det bedste, der kommuniktivt er sket for min virksomhed.

- Billig telefoni
- Professionel håndtering af kunder pr. telefon
- Nemt at administrere og sætte op

Kort sagt, det spiller bare!

god start

blev behandlet super fint og sælger fulgte godt op - nu skal vi igang med at bruge et system der synes at være ret let...:-)

Super god løsning!

God løsning, der er nem at betjene.

det virker bare

det virker bare !

Det virker!

Vi fik en hurtig overgang fra vores gamle system til det nye system, uden bøvl ved porteringen. De instruktive videoer på you tube gjorde introduktionen til medarbejderne minimal. Det er enkelt og det virker.

Nemt og enkelt

Jeg oprettede telefonnummer til vores nye selskab. Det var både nemt og enkelt. Jeg kan varmt anbefale Firmafon til andre der er ved at starte virksomhed.

Skulle jeg vælge teleselskab idag ville jeg ikke være i tvivl om firmafon

Jeg kan på ingen måde klage over dårlig behandling tværtimod den var 100%
proffetionel og saglig og jeg vil til enhver tid anbefale firmafon

Godt

Jeg er fuldt-ud tilfreds med mit Firmafon abb. og vil iøvrigt rose jeres sælger Nicholai Bach for kanon service!

Vh Marc
MaxVolume ApS

Kan varmt anbefales

Godt produkt til en god pris. Derudover er deres service i top!! Bedre bliver det ikke :)

Fantastisk kundesupport af Lea

Jeg vil bare skrive at Lea hun har givet mig en fantastisk kundesupport og strækker sig lang længere end jeg nogensinde er vandt til hos andre teleselskaber. Jeg kan kun anbefale Firmafon.

Firmafon Kundeservice

Om Firmafon

Som kunde hos Firmafon tilbyder vi dig en fleksibel telefoniløsning, som du selv sammensætter, så du får netop den løsning, virksomheden har behov for. Og ændrer behovet sig, ændrer du bare løsningen. Du kan få både omstilling og telefoni, men det hænger ikke nødvendigvis sammen. Og det hele er webbaseret, så du kan komme i gang med det samme uden at vente dagevis på en tekniker eller en sælger, der skal ringe dig op.

Visit Firmafon

We live here: Glasvej 11