Firsdate reviews

Firsdate reviews

Very low
1.4

svensk fusk

Som alle andre oprettet jeg en profil, som endte med og koste 279 kr. Fik slettet min profil med det samme, altså samme dag som jeg oprettede profilen. 14 dage efter blev der trukket yderligere 279 kr. Har prøvet og kontakte dem i snart 2 mdr, uden held. Sagen er meldt til politiet, og jeg har på egen hånd fremskaffet adresse, på nogle som skulle have med firstdate. Det næste bliver en frisk køretur til Sverige, for og besøge firmaet. Turen er planlagt i starten af maj, og vi er 2 biler afsted. Hvis nogen skulle være interesseret i og få deres sag hørt, så kontakt mig herover, for yderligere info. Dette skal stoppes, har indtil videre talt sammen til omkring 133 personer er blevet snydt, og det er kun dem jeg ved af. Der er nok mange flere. Så vil slutte af med og sige farvel og vi ses snart "firstdate" måske skulle i skifte navn til NO DATE.

Hej!

For at få den bedst mulige hjælp og for at vi skal kunne tage et kig på din profil, skal du kontakte vores kundetjeneste, da vi ikke kan se din profil hos os her på Trustpilot.
Naturligvis skal det ikke være sådan, at du føler dig snydt, og vi beder dig derfor kontakte vores kundetjeneste.

Gå ind på: support.firstdate.com og opret et nyt ærinde med overskriften "rene-trustpilot", så hjælper vi dig så hurtigt som muligt.

SVINDEL

Bondefangeri.
Og kom ikke med at der kan tages kontakt til support. Er sket uden reaktion fra sites side.

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com
Benyt rubrikken "Kristian-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

Svindel!!!!!!!!!!

Hvad sker der for at den virkser så seriøs! og når man så er fanget i deres net så pisser de op og ned af ryggen!! I Burde Lukkes ned ! Jeg kan ikke likke min profil også selvom jeg gentagende gange har henvendt mig til Suporten på first date! De trækker 250 kr for en måneds indmelding! det ville også have været det dyreste site vis det havde været reeael! Du får heller ikke afvide at de trækker det beløb det sker bare!
Jeg håber aldrig der er flere der sætter deres lid til denne hjemme side! det er fup og svindel!

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com
Benyt rubrikken "henrik-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

SVINDEL - TRÆKKER UAUTORISERET FRA MIT KREDITKORT

Jeg har skrevet mig op til en gratis prøveperiode hos firstdate.com, hvor jeg blev bedt om at angive betalingsinfo. Jeg er sidenhen blevet opmærksom på at der nu 2 gange er trukket 249 kr fra min konto, som jeg vel at mærke IKKE har autoriseret! - jeg har efterladt besked på firstdate.com men modtager intet svar. Jeg har forsøgt at melde mig ud af firstdate.com men det er umuligt at slette sin profil - der findes ganske enkelt IKKE en funktion hvor man kan udmelde sig og slette sin konto (jeg programmerer selv hjemmesider så jeg ved hvad jeg taler om). Siden er udelukkende etableret for at lokke os i fælden og derefter dræne vores konti. Jeg er nu nødt til at anmode min bank om at spærre mit betalingskort og tilbageføre de nu 500 kr der er uretmæssigt trukket. HOLD JER LANGT VÆK - DET ER SVINDEL!!!

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com
Benyt rubrikken "Pedersen-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

Tenderer svindel

Det er næsten umuligt at slette en profil, så opret ikke en. Heller ikke en gratis profil. Desuden lever sitet ikke op til hvad de annoncerer med, men i og med de har gjort det umuligt at kontakte dem, så er det svært (aldrig umuligt ;) at fortryde købet.

Bare husk at fortryde inden 14 dage, såfremt du indser at denne side er ubrugelig og at de ikke efterlever hvad de annoncerer.

Hej!

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com.
Benyt rubrikken "Anton-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

bombes med mails

Da jeg endelig fik slettet min profil , startede et mail helvede fra Firstdate , og på trods af mail fra dem hvor de lover at stoppe med at sende mails kommer de stadig , bare her til aften er der kommet fire.
Så mit råd er hold jer langt væk fra siden

Hej!

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com.
Benyt rubrikken "Tonni-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

ADVARSEL OPRET JER ALDRIG PÅ FIRSTDATE.COM

Jeg har nu kontaktet Support ikke mindre end 7 gange ang. et problem med min email adresse. Jeg får et latterligt autosvar tilbage hvergang, der omhandler opsigelse af mit abonnement ( det må handle om at alle forståeligt nok vil opsige det) Har også prøvet at skrive direkte til den email de oplyser længere nede i KLAGESAGERNE herinde, men det link fører bare til deres Support, hvor man får endnu et autosvar. Har kontaktet min bank for at stoppe at First Date overhovedet kan hæve en enkelt krone på min konto.
Jeg er så vred, håber at menneskerne bag dette FUP-FIRMA kan se sig selv i øjnene.
HOLD JER LANGT VÆK !!!!
Jeg sidder med en ubehagelig fornemmelse af at deres svar til mig herinde lyder:
"For at opsige guldmedlemskab skal du opgive din kode bla bla bla.." altså endnu et helt ubrugeligt svar i forhold til hvad mit problem er :-(((
HOLD JER VÆK FRA FIRST DATING !!!

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com
Benyt rubrikken "JBL-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

??????????????????????

de radera mitt konto och jag kan inte gå in.....och er tåg pengar från min bank kort varje månader! jag ska anmäla fristdata till polisen om jag får inget pengar tillbaka eller fri samtal med kontor som kan hjälpa er

Giv lyd fra dig til vores kundeservice på: support.firstdate.com
Benyt rubrikken "Mehdi-trustpilot", så hjælper vi dig hurtigst muligt!

Firstdate Crew

Helt igennem plat og svindel

Man kan ikke melde sig ud og får de samme svar igen og igen fra kundeservice..

Hej,

Af sikkerhedsgrunde kan du kun afslutte dit Guldmedlemskab selv ved at angive dit kodeord. For at afslutte dit Guldmedlemskab, klik på linket nedenfor:

Angiv dit kodeord i feltet, og derefter kan du vælge at aktivere/deaktivere dit Guldmedlemskab, hvis det angivne kodeord er korrekt.

DR.Kontant....

Firstdate er et Svindlerfirma. Det er umuligt at melde sig ud....en ren pengesluger.....
En god ide vil være at kontakte DR Kontant, så vi engang for alle kan få sat en stopper for deres svindel.........

Hilsen Ingrid
Larsen and JBL found this review useful

Firstdate Crew

Så fik man en spam mail igen..

Simpelthen utroligt at et svensk firma ikke kan finde ud af at overholde simpel lovgivning. Det er langt fra første gang at jeg får en e-mail fra Firstdate. Man kan ikke afmelde sig, for der er intet link i e-mailen. Man kan heller ikke logge ind og ændre tilmeldingen, da jeg ikke har nogen profil der inde.

Har derfor videresendt e-mailen til forbrugerombudsmanden, så vi kan få stoppet deres uønskede e-mails.

Der kommer stadig e-mails fra Firstdate, på trods at løfter om at de ville stoppe. Det her lugter langt væk af et utroværdigt amatør firma!

29/10-2013
Har du problemer med at læse denne mail? Webversion:
Kommuniker frit med vores singler!
Tænk, hvis du kunne skrive Lovemails til så mange havde lyst til... Tænk ikke, bare gør det! Nu kan du frit sende Lovemail og flirte med alle vores medlemmer!
Tøv ikke et sekund!
Send en Lovemail NU »

30/10-2013
Har du problemer med at læse denne mail? Webversion:
I aften er ALT gratis på Firstdate!
Mis ikke chancen for at prøve alle de sjove funktioner!
Du får 1 times gratis Guldmedlemskab i aften på Firstdate.
Timen starter lige når du logger ind! Held og lykke!
Firstdate helt GRATIS - Prøv straks »

04/11-2013
Har du problemer med at læse denne mail? Webversion:
Du deltager i udlodningen!
Weekenden er slut, men ugen på Firstdate er kun lige begyndt!
Få din mandagsangst til at forsvinde med masser af kærlighed på Firstdate!
For at se om du er blandt de 5, der har vundet et gratis Guldmedlemskab, besøg resultatsiden for at se, om netop DU vandt!
Er du en af vores vindere?
Se, om du har vundet, her »

Hej!

Maila oss din emailadress så ska vi se till att ta bort dig från våra utskick!
Med vänlig hälsning,

Det er så dårligt!

Kan ikke komme ind og fjerne mig fra nyheds mail! det kan ikke være rigtigt.

og 9 ud af 10 gange kan jeg ikke logge ind og den ene gang kan man ikke finde der hvor man kan fjerne sin mail eller slette sin profil!

De snød mig til at betalt for 1 år. Brugte det i 2 uger. efter 2 min fandt jeg ud af hvor dårligt denne side var. men kan jeg kommer ud igen nej. Det er helt vildt så dårlig denne sider er!

Hej,

Vi har en automatisk fornyelse af Guldmedlemskabet samt en opsigelsesperiode på 60 dage,
du betaler for den aktuelle abonnementsperiode plus 60 dage.
Information om dette kan ses i vores brugerregler/betalingsvilkår, som du accepterede, da du registrerede dig, de er desuden linket inde på siden.

Uacceptabelt

Jeg har prøvet at skjule min profil i restperioden. Jeg ved at jeg har indtastet den korrekte loginkode. Jeg håber at detaktiveringen/afmeldingen bliver meget mere synlig. Jeg vil godt have profilen slettet straks.
Hilsen
Jens Bredall
Profilnavn på firstdate: Bredall

Hej,

Af sikkerhedsgrunde kan du kun slette din profil selv ved at angive dit kodeord. For at slette din profil, klik på linket nedenfor:

Angiv dit kodeord i feltet og klik derefter på ”slet profil”-knappen, som bliver synlig, hvis det angivne kodeord er korrekt. Din profil er blevet slettet.

Firstdate Crew

Den værste dating side jeg har oplevet...........

Den her side er virkelig under nul for det eneste den gør er at fylde vores indbakke med reklamer og spam. Desuden er det en side der er så dårlig at man ikke kan beskrive det..Det eneste den gør er at fylde os med ´lort og spam og reklamer og intet nyttigt vi kan bruge da vi ikke har interesse at møde en fra Sverige Norge findland og hvor fanden det er og det betaler vi i dyre domme for. En anden ting er at vi ikke har en chance Jeg er færdig med at betale så meget som en krone til den side. Den er så dårlig at den får minus point selvom jeg har været på dating sider i flere år. Den her er under nul og desværre kan jeg ikke selv bestemme stjerner men jeg kan sgu skrive den er så langt under nul som den kan komme i mit point tal. Nul og nul og endnu engang nul og jeg har lavet mit eget pointtal,Som er -grader på et termometer.......Den ryger så langt ned at jeg er flov over at mennesker kan tillade sig at være sådan over for andre mennesker. men det er åbenbart tilfældet. Desværre.jeg håber bare på at den side får de største øretæver for er der noget de ikke kan så er det at køre en datingside........
JBL found this review useful

Hej!

Vi är hemskt ledsna att höra detta.
Vi har tagit till oss kritiken på vår nya sida. Där står det ännu tydligare om våra betalningsvillkor och det är lättare att navigera inne på sidan.
Vi kommer även att lansera "Drömträffen" där det kommer vara lättare att sortera på BARA de användarna man vill se.
Du får gärna kontakta vår kundtjänst http://www.firstdate.dk/kontakt/ så ska vi se vad vi kan göra för just dig!
Med vänlig hälsning,

Totalt uærlig virksomhed

Sender utroligt mange spammails. Det er ikke muligt at afmelde sig fra deres 'service'.

Really good!

I really like it!! Its worth to find your true love on!!

Pas på dine penge - firstdate!

PAS PÅ - PAS PÅ!!!
Når du køber abonnement fra firstdate, skal du være opmærksom på, at selvom du slår automatisk fornyelse fra - så er du stadig bundet af en måneds opsigelse.
Den betaler du, uanset om du har en profil eller ej og hvornår i forløbet, du gør det.
Så 19 kr. kan nemt blive til i hvert fald plus 249.- Som det lige er sket for mig.

To ting gør, at jeg ikke på nogen måde vil anbefale brugen af firstdate:
1: De tager gerne penge for ikke at yde noget til gengæld - kan lede tanker hen på en tyv, som også bare tager noget uden at give noget til gengæld?!
(jeg betaler for en profil, som jeg ikke længere har, hvilket, helt korrekt, er mit eget valg. Jeg betalte 19 kr. for abonnement (kan desværre ikke huske præcist, hvad det gik ud på, men mener, at det var 2 mdr. og så blev der lagt en gratis md. oveni). Jeg sletter min profil lang tid før udløb - og alligevel bliver jeg trukket for en måneds "opsigelse".
2: Man kan ikke få telefonisk kontakt med dem - og du kan nærmest slet ikke komme i kontakt med dem, hvis du ikke har profil.
(Det lykkedes mig at finde navn og adresse på det, som jeg regnede med var dem "firstdate international" - men igen, ikke noget telefon nummer.
Jeg har, efter at have skrevet brev til adressen (sendt som alm. brev og anbefalet) og fået en mail fra dem...igen ikke noget telefon nummer og helt anonym, ikke noget navn.
På hjemmesiden går du kun i ring (når du ikke er medlem), under kontakt punktet står der INTET og du kan intet.)

- Kan man sige, det er positivt, firstdate reagerer på min anmeldelse på trustpilot til trustpilot og ikke mener, det er en kunde, der har anmeldt dem?
- Kan man sige, det ikke er positivt, når firstdate ikke lader pengene komme retur, når de ikke kan finde mig som kunde i deres kartotek?

Der er mange ikke positive "penge anmeldelser" af firstdate, hvad med at tage dem til efterretning firstdate?!

Kan ikke anbefale dem!!

Hej,

du betaler for den aktuelle abonnementsperiode plus 60 dage.

Med venlig hilsen,

HELT UMULIG Å FÅ TAK I FIRSTDATE!!!!

Samme problemet her !!! Dette må jo gjøres noe med!!!
De har ikke kunde service, så det går jo ikke an å avbestille!!

Hej!

Vi beklager, at du ikke har kunnet komme i kontakt med os vedrørende dette problem.
Vi vil naturligvis hjælpe dig og skal derfor bruge nogle oplysninger om din konto!
Kontakt os venligst på support@firstdate.com, så vil vi løse dette problem, så du bliver tilfreds!

svindel og humbug

jeg har nu flere gange skrevet for at afmelde mit medlemskab.der står at man kan sende en kopi til sin egen mailadresse.men der kommer aldrig noget.de hæver hver måned 249 kr på min konto og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at få det stoppet?

Med venlig hilsen Jesper Damm

Hej Jesper,

Vi beklager, at du føler dig utilfreds med Firstdate, og naturligvis vil vi være her for dig og løse eventuelle problemer!

Kontakt os venligst på support@firstdate.com, så vil vi tage et kig på din konto og udrede dette, så du bliver tilfreds!

Vi tales ved!

Firstdate Crew

90 dages tvunget medlemskab...

Som alle andre herinde, blev jeg fanget af denne sides tilbud der lokkede med 19kr intro-tilbud. Der bliver nævnt i betingelserne, at man forpligtiger sig til at være medlem i 2-3 måneder, efter introduktionstilbudets udløb. Dette bliver dog kun gjort i en lille, næsten usynlig sektion, gemt væk blandt alle de andre informationer.
Jeg synes det er forkasteligt, at man bevidst gemmer sådan en information væk, i en lille afkrog!

Hold jer væk fra den side!
Mere er der ikke at sige.

Kære Simon,

Vi har læst dit indlæg, og vi beklager din utilfredshed.
Naturligvis vil vi gøre alt for at hjælpe dig med at ordne det her! For at kunne undersøge din sag har vi brug for nogle oplysninger om din konto!

Firstdate Details

Skandinaviens snabbast växande datingsite - En ny medlem var 30e sekund - 70% hittar någon på Firstdate

Visit Firsdate