Firstfitness reviews

Firstfitness reviews

6.5

Service

Sjældent er jeg blevet holdt så meget for nar som jeg blev hos firstfitness i dag. Jeg har før trænet dernede hos dem og vidste derfor at de har en sauna. Derfor ringede jeg ned til dem for at hører hvor meget jeg skal betale for at bruge denne sauna. I telefonen taler jeg med en dame som fortæller mig at det koster 20 kr. Det syntes jeg var en fair pris og jeg begav mig derfor fra Bagsværd til lyngby i den tro at jeg skulle bruge deres sauna, men jeg tog fejl. Da jeg ankommer til firstfitness på jernbanegade nr. 2 får jeg at vide at jeg har ringet til "the club" og at det ikke koster 20 men 99 kr. Det kan jo ikke diskuteres hvad han vil have for det, så jeg tager hjem igen i vrede. Da jeg så kommer hjem igen kigger jeg på den samme hjemmeside som jeg fandt tlf. nr. på og undrer mig, da der jo står jernbanegade nr. 2 på denne side (www.firstfitness.dk) Derfor ringer jeg til det samme nr. igen for at hører om det er det samme firma bare med to afdelinger. Jeg når aldrig at stille spørgsmålet da det denne gang er en mand der tager tlf. og han har den samme engelske accent som manden jeg lige har talt med på jernbanegade. Jeg afslører ham og fortæller ham at han skal få styr på sine ting og han svarer " Det tør du ikke komme herned og sige" hvorefter han smækker røret på.

Den mand jeg taler med er ikke blank for at fyrer en løgn af og det mener jeg ikke man kan tillade sig i en service-minded branche. Han sagde oven i købet da jeg talte med ham i centret at han lige var started. Det passer heller ikke, for da jeg trænede dernede for mere end et år siden var han der også.

Alt ialt er det jo nok en misforståelse, men at han direkte står og lyver mig op i ansigtet det er sgu for groft. Så derfor vil jeg anbefale alle at holde sig langt væk fra dette umådeligt dyre og amatøragtige foretagende. Og hvis ikke så spørg lige hvad for en afdeling du taler med i tlf. for de har åbenbart samme nr???

KVALITETS FITNESS & SUPER PERSONALE

First Fitness' koncept er, at levere kvalitet til deres kunder. De bruger tid på personlig kontakt, og gør deres bedste for, at alle føler sig hjemme og velkomne!
Omgivelserne er fantastiske; lyst og åbent!

FIRST FITNESS ER MIT FORETRUKNE CENTER... SKAL DET OGSÅ VÆRE DIT? :-)

WWW.FIRSTFITNESS.DK

Mangler du en Personlig Træner:
www.christinarievers.dk

Is Firstfitness your company?

First Fitness.dk ApS Details

Lækkert Fitnesscenter i centrum af lyngby. Sauna, solarium, aerobics.

Visit Firstfitness

Call us on: 45932088