Firstglass reviews

Firstglass reviews

7.9

FIRSTGLAS.dk = FIRST VIRKSOMHED med FORSTÅELSE af SERVICE for GLASSS !!

Hej Derude.

¤ Hvordan skal man starte med at ROSE en virksomhed, der gør alle tingene rigtigt, fra første fejltrin man selv troer man laver, ved at handle sådan et sted her, ??? end i den lokale glas mand ( " Evt Imerco - Bahne - Inspriration " ). som jeg er MEGET MEGET glad for at jeg ikke lagde mine penge HOS...... !!!!

¤ Jeg må ærlig tindrømme en ting, jeg har handlet lidt i forevejen her, ikke i snyd eller nogen anden form, som gør at manden eller virksomheden fortjener en større eller mindre ROS, end den jeg vil beskrive, som jeg fik den dag, da jeg hentede mine sidste GLAS, som var HVIDVIN`s glas.

¤ Det skal lige påpeges. jeg kender ikke virksomheden, mere end mange andre personer der handler her, men når man først handler her, for man forståelsen af kvalitet og service hænger sammen, i vor Danmark, som gør at netop sådan en virksomhed, kan drives. fordi nøgle ordet SERVICE - OPFØLGNING - PRISER - IMØDEKOMMENDE gør at man tør og handle her. og at man føler sig tryg ved at bruge denne virksomhed IGEN OG IGEN, når man bruger sine penge på noget man kan se er i kvalitet og rigtigt. !!! BASTA

¤ Jeg købte nogen store FLOTTE rødvins glas samt Champagne glas hos ham først, uden at vurdere eller skrive anmeldelse om denne virksomhed.
Men nu fortjenes det ABSOLUT på sit højeste NIVEAU, da jeg har været lidt heldig, at få mine HVIDVIN`s glas til min fødselsdag, som jeg ønskede, og blev købt herfra også, da jeg ønskede at de skulle købes herfra selvfølgelig, og oplevelsen var GOD og behageligt og virklig GOD !!!!!!!!!!!

¤ Det skabte lidt problematik hos mig selv omkring de glas jeg havde fået, fordi de var NOGET mindre, end hvad jeg havde troedet, end de rødvin`s glas jeg havde fra ham i forevejen ---> MEN her starter historien på NOGET af det alle ville ønske sig, når man handler hos et firma. jeg sank DYBT, og tænkte Hmm, kan jeg leve med disse glas, og er de ikke okay i skabet ??? NEJ de kunne bruges besluttede jeg mig for desværre, og tog fat i computeren, og slog ind på hjemmesiden FIRSTGLAS.DK for at finde nummeret større glas, fordi så ville jeg ringe og bytte dem desværre.
Jeg fandt til forveksling et der lignede det, men alligevel var det ikke korrekt nok,!! Hmmm, og tænkte jeg prøver skrive en mail, men nej, hvordan skulle jeg udforme den, og beskrive mig eller forklare mig korrekt, det ville tage dage inden, vi var kommet frem til det rigtige glas jeg engtligt skulle have. Og derfor tog jeg og ringede til ham, han må kunne hjælpe mig, DA jeg fik kontakt med en medarbejder fra virksomheden " MARTIN " undskyldte jeg over, at jeg ringede, fordi jeg måtte have lidt hjælp, da de havde opdateret deres hjemmeside på FIRSTGLAS.DK og de gamle nr ikke var de samme mere, og glasne var kommet i et andet sortiment end som før, og jeg kunne ikke helt finde ud fra, hvilket glas var hvidvin i forhold til deres sortiment og det jeg havde i forvejen, og jeg ønskede bare et nr større glas, i forhold til det jeg havde nu, og så det passede til samme serie i mine rødvins glas selvfølgelig ;o)

¤ Det viste sig under samtalen, at herren undskyldte over, at de havde glemt, at sætte nr større hvidvins glas ind på hjemmesiden, og derfor troede jeg, at det jeg havde fået af hvidvin`s glas var det næste nr fra rødvin`s glasset af, jeg havde i samlingen. HAN HJALP og prøvede frem og tilbage for at fortælle om hans produkter og kendskab til glasne, men som sagt det valg jeg troede som var det rigtige, de skulle byttes til, viste sig jo så at være forkert selvfølgelig også desværre. Til sidst i denne BEHAGELIGE samtale, sluttede han med at sige kom ud med glasne når det passer ind hos dig, i næste uge eller i slutningen af næste uge, så skal jeg nok finde nr større glas frem til dig, så vi kan bytte over, og du kan få den rigtige samling på tingne i glasne, - Jeg spurgte hurtigt indtil, hvad med pris og hvordan gør vi, med den ekstra betaling, - det finder vi ud, når du kommer, også klare vi også den, hvis det skulle blive mere,!!??? ellers er det som sagt bare en ombyt sagde han roligt og afslappet. uden tøvende, selvom jeg som kunde JO GODT UDEMÆRKET er klar over, at et større glas er ikke mindre i pris, eller bare en ombytning !!!!..... VENLIG ALLERDE, og dejlig samtale.

¤ Nogen dage efter tog jeg ud til virksomheden, med mine glas, som skulle ombyttes, og herfra en IGEN EN DEJLIG OPLEVELSE når man træder ind af deres dør, dejlig imødekommende og venligt personale, det var her en kontor dame, som behjælpligt tog imod mig.
Jeg spurgte efter Martin som jeg skulle tale med, sagde jeg til hende, eller en anden kollega som vidst også kunne hjælpe mig med tingne, som Martin anbefalede mig også at tale med, fra telefon samtalen af
Denne Martin kom meget venligt ud af sit kontor, og tog pænt imod mig og hjalp igennem, og godt kunne se problemet med de glas jeg havde fået, og var desværre lidt for små i forhold til de rødvin`s glas jeg har nu.

¤ Han sagde jeg har desværre ikke dine glas hjemme, som jeg engtligt havde lovet dig, og undskyldte endnu engang, jeg var kørt fra Ishøj til Herlev, tager omkring 15 min i bil. Det går nok tænkte jeg, og fik denne oplevelse ud af det, uden sure MINER fra min side af, han tog en kopi af min fakture og tog glasne til sig, og sagde, jeg kontakter dig lige så hurtigt jeg kan, når de andre glas kommer ind af døren her i huset, så klare vi resten og finder ud af hvordan og hvorledes tingne bære sig ad, men da jeg nu stod derude i virksomheden var jeg lidt nysgerrig, og gerne ville se lidt med fingerne hvad de havde i deres sortiment af GLAS.
Herfra fik man sørme igen en dejlig oplevelse omkring deres produkter, da han begyndte at fortælle om dem, og vise dem frem, af forskellige arter og odformninger Dejlig venlig mand, samt smader hyggelig betjening, omkring hvad han solgte og hvilket glas man kunne bruge og hvorfor. jeg fik SNUST lidt, og kigget med fingerne som sagt, og drog hjemad igen, men uden glas desværre,

¤ Ikke mange timer efter, ringede han og sagde, dine glas er kommet, og jeg spurgte til, hvad koster de mere end de andre, og IGEN holdte han på, det hitter vi ud af !!!!.. Jeg fortalte, jeg kommer og henter dem imorgen, jaa du kommer bare ;o) de er allerede pakket og jeg har tjekket dem for fejl og de står allerede klar til dig som afhentning.

¤ Dagen, hvor jeg skulle hente dem, !! ;o) jeg ringede på døren derude, og trådte ind, og blev pænt taget imod IGEN af denne VENLIGE KONTOR DAME !!!!!.... som tog fat i Martin igen, og han sagde her er dine glas, de står lige her, og venter på DIG .... ;o) han sagde igen, jeg har tjekket de glas som jeg har pakket ind til dig, som er pakket forsvarligt ind, da jeg har pakket dem ind selv, så er det dem her du mangler i dit sortiment ?????.... med et smil på læben. jeg blev noget glad, og problemet var løst !!. perfekt

¤ Jeg spurgte, hvad koster de udover, INTET blev der sagt !! prisen er den samme, da du har kørt 1 gang for meget, og sådan er det bare.

¤ Herfra takkede jeg pænt af, og sagde mange tak for hjælpen endnu engang. det var venligt af ham. og han fulgte mig lige til deres dør, og lukkede pænt i, og sagde til slut, god Jul, når du rammer den..... selvom vi var lidt fra julen på det tidspunkt, men alligevel kunne han rumme sin venlighed så langt frem. til den næste kunde ville træde ind igen hos ham.

Det jeg ville fortælle til jer som handler her, og måske overvejer det, så kan DU/I sagtens gøre det, du vil føle dig tryg ved det, indpakningen er helt i TOPKLASSE, SERVICEN er også konstateret 100 procent klar IHVERTFALDT fra min side af, hvad jeg har oplevet hos ham og for 3 gang ovenikøbet, blev det så til.

¤ Dejligt venligt personale og ROLIGT ENDDA, og meget afslappende, og bare behjælplige i første klasse = FIRSTGLAS.DK ;o)
¤ Indpakning 100 Procent GODT.
¤ Service intet at sætte finger på.
¤ Afsendelsen hurtigt. /- Minus Postdanmark desværre i ISHØJ !!!
¤ Kan roligt anbefales herfra.
¤ Gode produkter.
¤ Billige priser.

Meget god kvalitet, god kundeservice. Virksomheden hedder også: www.pondusdenmark.dk

Bestilte glas, hentet dem på lageret. Hyggelig service og god kvalitet til en lav pris. Anbefales

Flotte glas og God service..

Bestilte glas hos firstglass.dk - ventede nogle dage, men fik ingen vinglas - kontaktede firstglass.dk hvor jeg fik at vide at varen var sendt, samtidig fik jeg pakke nummer og information om på hvilket posthus pakken lå - så trods at posten svigtede fik jeg min vinglas, som iøvrigt er super flotte.

Pondus Denmark A/S Details

Flotte vinglas, fremstillet af blyfri krystal glas, vinglas af høj kvalitet - rødvinsglas, hvidvinsglas og meget andet...

Visit Firstglass

Write to: info@firstglass.dk