Fishing Odl reviews

Fishing Odl reviews

7.4

Nem bestilling og varen kom som lovet.

Bestilte Søndag eftermiddag mit nye fiskehjul som iøvrigt var på voldsom tilbud. Varen blev sendt Tirsdag og jeg havde fiskehjulet Onsdag. Varen var pakket godt og forsvarligt ind.
Alt i alt er jeg helt tilfreds med handlen og ikke mindst hjemmesiden, som er nem at overskue og til priser der er fuldt ud konkurrencedygtige.
Ydermere var der vedlagt en værdikupon på 50kr. og en prøvepakke tyggegummi, absolut ikke sidste gang jeg handler der. Thumbs up herfra!

Is Fishing Odl your company?

Visit Fishing Odl