Fiskars reviews

Fiskars reviews

6.1

Elendig kvalitet

For 2-3 år siden købte jeg en Fiskars grensaks til omkring kr. 270,-. Jeg tænkte, at sådan en svend bliver udsat for lidt af hvert, så det må hellere være noget ordentligt kram. Efter 2 sæsoner knækker saksen, altså selve metallet(!!), under ganske normalt brug, som det ses på billedet.

Henvendelse til Fiskars i DK resulterede i et svar om, at jeg skulle henvende mig ved forhandleren med min kvittering. Jeg har ikke kvitteringen, og kan ikke huske hvor jeg har købt den. Fiskars er selvfølgelig i deres gode ret til at afvise sagen med denne begrundelse, men jeg vil gerne dele oplevelsen med jer, så I kan foretage et informeret køb.
Så altså, hvis I giver adskillige hundrede kroner for et premium produkt som Fiskars må opfattes som, så er Fiskars holdning, at man må påregne, at det ikke holder mere end et par sæsoner.

Nu har jeg så købt en Gardena-saks, hvorpå der er 25 års garanti.

Is Fiskars your company?

Fiskars Details

Fiskars is a global brand bringing tools that empower people in the garden, home, office, and classroom. Our tools are smarter and easier to use. Fiskars is one of the oldest companies in the world, established in 1649.

Visit Fiskars