Fiskebaren reviews

Fiskebaren reviews

4.6

You never get a second chance to make a first impression

Vi havde booket bord - og havde fået en SMS om at vi kunne møde op fra 17:30 og få et glas champagne e.l. Vi var der 17:25 og fik at vide fra en super-arrogant tjener, der ikke værdigede os et blik, at hun ville tage imod os om en kvarter...Så gik vi en runde i nabolaget og vendte tilbage 17:35 - her fik vi så at vi at de var klar om 10 minutter - og om vi lige gad at vente udenfor!!
Vi annullerede herefter vores reservation ....jeg kan roligt sige at jeg aldrig har oplevet en mere arrogant modtagelse på en dansk restaurant....Synd, for vi havde egentlig glædet os!

LÆKKER mad - DÅRLIG service

Super lækker mad. Stor ros til kokken. Servicen er under al kritik i restauranten - med hele 6 tjenere på en aften, manglede der fokus på vores bord og vores behov! Vi måtte selv stænke vin op, vi måtte selv spørge efter menukortet efter mellemretten. I det hele taget var tjenerne slet ikke opmærksomme!
OG så kom den ene tjener med brødet i hånden, da vi bad om mere brød - så fik vi lige lidt ekstra bakterier til måltidet.
Jeg vil ikke anbefalet stedet til andre grundet betjeningen.

Lækker mad, manglende koordinering!

Vi var ganske tilfredse med maden, kvaliteten og smagen var i top. MEN koordineringen og serveringen var i bund.

Vi starter med at bestille en cocktail, som kommer ganske hurtigt og var rigtigt god, så ingen problemer dér.

Ca 15 min efter ankomst bestiller vi maden, med god hjælp fra tjeneren, så heller intet at sige her.

Tilgengæld serveres de 2 glas hvidvin vi skal have til maden inden anden tår er taget af cocktailen..... ikke optimalt! Den kolde hvidvin bliver hurtig lunken.

Den kolde forret (rogn) serves forholdsvis hurtigt, men efter at have været der i 1 time og 40 minutter (!!!) kommer vores første mellemret. Og det er vel og mærke efter at vi havde rykket tjeneren for maden, som først undskyldte at det var fordi køkkenet skulle igennem en stor servering??! ALLE omkring os fik mad, undtagen os. Tydeligt at de havde glemt os.

Med dét prisniveau skal man forvente bedre koordinering af drikkevarer og mad. Efter at have brokket os fik vi 2 dog nye glas vin på husets regning, men stemningen og oplevelsen var ligesom i bund efter den lange ventetid.

Ærgerligt, vi havde glædet os meget, og det fik de ødelagt. Som der også er skrevet i et andet indlæg, så kan tjenerstaben virke underkvalificeret. En kedelig kendsgerning for en restaurant der gerne vil udstråle højt niveau.

Vi er dog ikke færdige med Fiskebaren, men er spændte på hvordan det løber af staben næste gang. Maden er jo rigtig lækker!!

Rædselsfuldt

Udsøgt elendigt fisk og uforskammet betjening

Udmærket mad, men service langt under niveau

Vi fik et udmærket måltid mad med tre retter og en flaske champagne. Alt i alt en regning på over tusinde kroner for to personer.

Så forventer man at der bliver skænket op og man ikke selv skal rejse sig op flere gange og hente flasken. Det er simpelthen under lavmålet for en restaurant af den type.

"Tjenerne" var tydeligvis ikke uddannede, hvilket ikke gør så meget normalt, men når chefen tydeligvis ikke har instrueret dem i den venlige, høflige og opmærksomme stil en tjener bør have - så er det et problem. I stedet fik vi hvad der alt af mest minder om en flok halvsure og arrogante studenter i tvangsarbejde.

Maden blev ikke præsenteret men bare sat på bordet og havde vi spørgsmål blev det mødt af "det ved jeg ikke".

Ikke et sted vi kan anbefale før der bliver strammet gevaldigt op på betjeningen.

Is Fiskebaren your company?

Fiskebaren Details

Fiskebaren