Fisknu.dk reviews

Fisknu.dk reviews

9.3

bedstemor, der ikke fisker

Nem betjening og hurtig levering

Perfekt! - holder hvad de lover :-)

Når man i sidste øjeblik bestiller en fødselsdagsgave på nettet er det bare vigtigt, den ikke kommer for sent. På Fisknu.dk stod der ved bestilling inden kl. 14 leveres næste dag! Det var jeg nødt til at stole på.... bestilte levering ved BRING og pakken kom som lovet og var til og med pakket SÅ PÆNT ind. Det var bare en SUPER dejlig oplevelse. Ovenikøbet blev fødselaren rigtig glad for røgeovnen! Tak for hjælpen:-) :-). :-)

Hurtig og effektiv handel.

Hej, Fiskno har et sort udvalg på deres web side. Den er brugervenlig og handlen skete hurtigt og uden problemer. Mvh

God hurtig levering og har altid tingene som er på hjemmesiden

God hurtig levering og har altid tingene på hjemmesiden. Ved køb over 600 fri levering, hvilket er lidt mere end andre, ikke rigtig nogen "gevinst" ved at være trofast kunde,

rimelige priser og hurtig levering

jeg købte noget grej hos Fisknu.dk, jeg har kun godt at sige, så du kan roligt købe dit grej på Fisknu.dk

Når et hele gå i fisk

Jeg syndes bare det er kanon at man kan bestille noget på nettet og næste dag har man det.
kan kun sige prøv det

Det eneste jeg mangler er at fisknu.dk bliver knyttet til gls-pakkeshop

Fin leveringstid og rimeligt udvalg. Det havde været rart at man bare kunne gå i Brugsen og hente sin pakke, men heldigvis var der nogen hjemme, da den ankom

Hej

Tusinde tak for din feedback. Vi har tidligere samarbejdet med GLS, men har valgt ikke at fortsætte med dem.

Når en kunde ønsker at få pakken tilsendt uden omdeling, så kan kunden selv vælge det ved bestillingen. Kunden kan også selv vælge mellem et af Post Danmarks mange steder med pakkebokse, posthuse eller postbutikker til afhentning af pakken. Det behøves ikke nødvendigvis være den som er nærmest ens hjemmeadresse, men den som passer kunden bedst. På denne måde ankommer pakken som regel dagen efter forsendelsen. Ellers, hvis du får leveret til din adresse og "fragtmanden" ikke finder dig hjemme, så kan pakken først afhentes den efterfølgende dag og som regel ikke om formiddagen. Post Danmarks service koster lidt mere, men vores erfaring er at de er de mest pålidelige og fleksible udbydere.

Du må ha´ en god dag.

Venlig hilsen,
Costas

Kun roser

Hurtig og fin betjening

De yder en god og hurtig service og forsendelse.

Stabil og hurtig service

Det virker bare.

Perfekt !

God hurtig handel og hurtig levering

ærlig god service..........altid........så kun store +++++

fisk nu!.dk. kan du altid stole på...................

hurtig bestilling hurtig levering

Dette er en af mine grej pushere som over skiften lyder er det intet at sætte en finger på her

Kan klart anbefales

Knæk og bræk

god varer og hurtig levering

god udvalg og brugervenlig hjemmeside

Hurtig levering, og ved spørgsmål hjalp de med det samme, da de så de ikke havde vare på lager tilbød de og trække det fra i pris. Eller få en anden model som de havde på lager.
Så alt i alt en god service, ikke sidste gang jeg handler med dem

hurtig

Manglede ting til havtur.Bestilte en aften ,og 2 dage efter lagde det i postkassen.Og grejet var bedre end forventet.Handler igen ved Fisknu ,når jeg skal have noget.God oplevelse .hej

Godt godt og knap så godt:-)

Fedt fedt fedt..., kommer til
tiden, gode priser og top kvalitet:-)
Husk dog at skrive de ikke må stille
pakken denfor døren...ik så fedt. Derfor
'kun' 5 ud af 6.

Hej

Tak for din anmeldelse. Vi er kede af at høre at buddet bare har stillet pakken udenfor døren uden en forudgående aftale med dig. Vi skal nok sørge for at påtale det overfor fragtfirmaet.

Vi arbejder meget hårdt for at sende pakkerne afsted same dag og med dine bemærkninger til leveringen skrevet 100% korrekt på pakken, og vi er derfor kede af at miste denne sidste stjerne fordi buddet ikke har gjort sit arbejde ordentligt. Desværre har vi ingen direkte kontrol over pakkerne når først de er blevet overgivet til fragtfirmaet. Hvis du ønsker det, så er du velkommen til at fortælle om din erfaring med en anmeldelse på fragtfirmaets Trustpilot side.

Du må ha´ en god aften.

Mange hilsner,
Team Fisknu.dk

God service og rådgivning

Kundeminded og god gammeldags rådgivning. Ekspedienter der ved hvad de taler om og selv har afprøvet produkterne. Gavmild i forhold til ros og ris om produkter uanset pris.

Er meget tilfreds med min handel hos Fisknu.dk

Nem og hurtig levering - ingen julestress.

Hurtigt levering

Fik varen til tiden.
Men een enkel vare er forkert, ikke det jeg har bestilt.
Men skulle afsted til Øresund, så må bruge det som jeg har fået.
Husk! vi lystfisker er utålmodig mennesker, Vi ville have vores vare "rigtig vare" helst igår :)

Hej

Tak for din feedback. Det er meget uheldigt at vi har sendt dig den forkerte line. Det beklager vi meget, vi skal nok være mere omhyggelige i fremtiden. :-)

Venlig hilsen,
Team Fisknu.dk

Fisknu.dk - Fiskegrej og Outdoor

Gratis fragt v/køb over 599,-

Ellers fra kun 39,- kr.

DAG-TIL-DAG LEVERING

Bestiller du inden kl. 14:00, så modtager du i reglen dine varer den efterfølgende hverdag med Post Danmark. Du kan vælge om du vil have din pakke leveret til din dør, dit arbejdssted eller til afhentning i dit nærmeste posthus.

AUTOMATISK LAGERSTYRING

Vores webshop arbejder med lagerstyring så du er sikker på at vi har det du bestiller på eget lager. Leder du efter et produkt eller en model fra vores mærker som vi ikke har på lager, så er du velkommen til at indhente et godt tilbud pr. e-mail.

15 DAGE FULD RETURRET

Du kan bytte eller returnere varerne inden 14 dage efter modtagelsen.

WEBSHOP MED FYSISKE BUTIK

Vi er ikke en anonym webshop, men en virksomhed med en fysisk butik ved siden af. Etableret virksomhed siden januar 2009.

Om virksomheden

DK-webshop med fysiske butik. Kæmpe udvalg i fiskegrej og Outdoor til faste lavpriser. Over 10.000 produktnummere. Dag-til-dag levering med Post Danmark og lav fragt.
Fiskehjul

Write to: info@fisknu.dk
Call us on: 96812030
We live here: Storegade 12
6880 Tarm

Vi er ikke kun en netbutik

Kun 5 min. fra Skjern Å

Besøg os på Storegade 12, 6880 Tarm