fitness dk reviews

fitness dk reviews

7.4

Træning er sundt

Jeg er faktisk meget positiv
Og syntes rigtig godt om min
Træning

Rigtig hyggeligt center

Et rigtig godt center, og et altid imødekommende personale.

Super lokaler-super trænere-super udstyr

Fitness dk Birkerød tager sig godt af nye medlemmer. Intet overlades til tilfældighederne. Venlig og meget behagelig atmosfære.

Det er super godt

Jeg går der da det er en hjælp for at tabe mig har nu tabt mig 5.5 kilo på de tre uger jeg har gået der

Super lækkert og hyggeligt

Super lækkert og hyggeligt

Stærkt vanedannende!!!

FitnessDK i Helsingør er båret af super engagerede, motiverende, kompetente, sjove og inspirerende medarbejdere, som gør det let at holde sig i form - men svært at holde sig væk :-)

Et nyt liv

Hurra nu kører det hele for mig, hvor er mit liv blevet dejligt, jeg er ufattelig glad for mine to gange fit om ugen. Og at man ikke skal komme på et bestemt klokkeslæt , det har man ligesom fået nok af, men de samme dage hver uge, det er pragtfuldt.
Tak for det

ingen træningsinstruktion ved opstart af nyt medlem

Jeg er nystartet medlem - og venter fortsat på at kunne få en tid med træningsinstruktør.
Jeg er startet medio marts - og kan først få en træningsinstruktion i slutningen af maj måned ... altså 2½ måned efter opstart ... det synes jeg er for dårligt.
Oven i det får man jævnlige mails om, hvordan det går, og om vi nu er på fornavn ... ja, det kan vi gerne være ... når jeg har modtaget den lovede instruktion !!
Jeg synes ikke jeg får noget ud af at gå i fitnesscentret, når jeg ikke ved, hvordan maskinerne skal håndteres eller hvor megen belastning jeg bør/kan sætte på de enkelte steder.
Beklager det lidt sure opstød - jeg er bare skuffet over at fittness.dk lover en masse - uden at holde det !!
mvh lena Hjalholt, Strøby

Hver træning er en fest!

Jeg begyndte at træne i Fitness.dk, efter jeg brækkede armen for et par år siden. Jeg måtte gøre noget for at holde resten af kroppen i gang, og jeg fandt hurtigt ud af, at holdtræning passer mig bedst. Når jeg er meldt på et hold, kommer jeg afsted, og jeg bliver presset til at yde lidt mere, end hvis jeg træner alene - og så er det altid sjovt og hyggeligt!
Jeg startede blidt på et senior-hold og prøvede mange forskellige hold, indtil jeg blev hooked på Body Step. Jeg kan ikke tåle hvad som helst, jeg har også lidt dårlige knæ og andre skader, men her bliver der varmet så systematisk op, at jeg kan tåle at fyre den af! Programmet er ret præcist koreograferet, og det er så danse-præget, at jeg hænger på og har det super sjovt - samtidig med at jeg virkelig får pulsen op. Det holder mig simpelthen i form! Hver træning er en fest, ikke mindst takket være de super dygtige og entusiastiske instruktører. Jeg går altid fra træning i super godt humør - og glæder mig til næste gang!

Fedt træningscenter med venligt personale og super fede trænere :)

Føler mig velkommen hver gang jeg kommer! Min søster og jeg elsker de forskellige hold og de mange maskiner vi kan vælge frit imellem. Vi ville dog ønske at der stadig var Zumba :)
Jeg har valgt at mødes med en træningsvejleder, så jeg endelig kan nå mit mål og den mulighed giver centeret mig :)
Tak for en god opstart!

Dejligt sted

Godt center. God atmosfære.

Gode faciliteter til lidt for høj pris

Jeg kan godt lide at træne i fitnessdk. Der er rent, sjældent venteliste på holdtimerne, spændende træningsmuligheder og søde medarbejdere. Der er ikke så mange fingre at sætte på forholdene. Jeg synes dog også at man betaler for det. Tilbud om dampbad og sauna er selvfølgelig med til at hæve kontingentet, men det er ikke services jeg efterspørger. Generelt synes jeg at det er value-for-money at træne hos jer - der er kun de tidspunkter på dagen hvor der er spidsbelastning at jeg kan synes at der er lidt for mange maskiner på lidt for lidt plads og stadig mangel på maskiner. Måske i kunne åbne et par afdelinger til. Og nå ja - få jer nu en app! Det mangler i altså :-)

rigtigt fint fitness center

Der er de maskiner, som der er behov for og kun sjældent kø.

Altid søde ansatte i centret.

Eneste som trækker lidt ned er rengørings standarden på toiletterne.

Genialt

Fitness dk er et genialt sted med muligheder for alle i alle aldre! Som mor kan du tage dit barn med i centeret og der vil være nogle der tager sig af dem og spiller bold med dem, så de også får noget god motion! Det er bare fedt!
Fitness dk er ikke bare er motionscenter men også wellness da man også har adgang til sauna, spa osv. Total luksus! Fitness dk er helt klart STEDET!

Professionelle

Super søde og professionelle

Balancer din træning - langsigtet mål

Planen var at jeg skulle tabe mig ca. 10 kilo og strammes op diverse steder :-)
Start februar 2010
Det optimale ville være 3 træningspas om ugen: 2 på hverdage (tirsdag og torsdag fra 6 til 8) og 1 i weekenden oftest om lørdagen, da søndags traditionen byder på laaang morgen med og god og hyggelig snak om bordet
Den tidlige træning gik godt i tråd med at jeg har nemt ved at stå tidligt op og det på den måde tog minimal tid fra familie samværet - ringer godt nok hjem ok vækker 06.30 :-)
Selve træningen er sat sammen af følgende:
Ca. 30 til 40 min cardio(crosstrainer), lidt vægttræning, 30 til 40 min cardio(cykel) og vægttræning. De første par år var cardio på 40 min, men pt. er det 30 min.
Vægttræningen var i starten mange gentagelser med lav vægt (mave / ryg - ben for og bag - arme for og bag - bryst for og bag) Det var vigtigt for mig, ikke at fokusere på enkelte muskel grupper, men få fat i de største og træne kontra, så der blev balance.
Nu er vægttræningen tungere og færre gentagelser, dog med opvarmning på ca. 30 gentagelser med moderat vægt.
Der har selvfølgelig været perioder hvor det har været mere end svært, men glæden bagefter er des større. Det der også har fulgt med træningen er lysten bedre og sundere kost, men jeg må tilstå kroppen ind i mellem skriger efter 1 liter is eller 2 :-)
så oversprings tiltag har været nødvendige (drikke vand, gå en kort tur, eller 1 til 2 pastiller ind i gabet for at stoppe trangen efter sukker)
En motiverende faktor for mig er at jeg er beriget med 2 drenge (16 og 17) som mere og mere slår på skulder - hvad så far. Man kan ikke prædike at de skal træne og selv ligge på sofaen - tag din egen medicin.
Et af delmålene (dem har der være mange af) løber jeg ind i her til sommer, idet der er et væde mål med drengene om en beachvolley kamp (mig mod den når de begge er 16 år)
Hovedtesen i min træning er at den skal være balanceret med familie og arbejde, samt at det forhåbentlig medvirker til at jeg bliver gammel

Overraskende god serves og lækre omgivelser

Jeg har kun fået gode oplevelser af at begynde i fitness dk, så der vil jeg gerne anbefale det til alle andre der trænger til at komme op af sofaen :)

Hold KÆFT det kan være kedeligt...

...Men følelsen efter er jo fantastisk! Jeg træner for følelsen af god samvittighed, følelsen af at have det godt i min krop og ikke mindst det overskud det giver mig i min hverdag. De tre timer jeg smider fitness.dk om ugen er givet 100 gange igen. (Desuden har jeg fået at vide, jeg er ulidelige at være sammen med, hvis jeg ikke får rystet/trænet min rastløshed af mig) Dog er jeg træt af, One direction, Rihanna og Justin Bieber.. Kunne en mere alsidig radiokanal som p3 ikke bruges? (PARKEN) :)

Rent, pænt, gode vibes.... Top motiverende!

Jeg er imponeret over de gode hold, venlige betjening og service i receptionen, flotte lokale....
Mest af alt værdsætter jeg poolen og spa området😊

styrketræning for alle aldre.

Har oplevet en stor hjælpsomhed fra personalet og der er altid en træner til ens rådighed, hvis man ønsker det.
Man kan også deltage i specielle arrangementer for hold, hvis man ønsker lidt mere end den ugentlige træning.

fitness dk Details

Træn for 269-369 kr. pr. måned | fitness dk giver dig lækre træningslokaler og badefaciliteter, det bedste udstyr, wellness og professionel rådgivning.

Visit fitness dk

We live here: P.H. Lings Allé 2