fitness dk reviewed by

Var en gang et godt fitnesscenter - nu kan det ikke blive mere taberagtigt

Har trænet i fitnessdk, ABC på Frederiksberg i 5-6 år. Engang var det et rart sted at komme, men efter centret fik samme leder som fitnessdk, Falkoner Alle, er det kun gået ned ad bakke.

Der er ikke længere events med fokus på træning (højst et slankehold), alle wellness faciliteter er lukket, og træning bliver konstant lavet om af sparehensyn.

Tidligere var der fokus på træning med varieret program, lejlighedsvise events, hold med forskellige niveauer (ABC har desværre sparet alle elitehold væk for flere år siden).

Jeg kan huske, at de engang sendte emails, hvis fremmødet afveg fra den sædvanlige træning. Det var ret fedt. Gad vide, hvem det skal tilgodese, at også denne service ikke længere er mulig...

Har ofte talt med trænere fra hold, der lukkes. Centret begrunder lukningen med at de ikke kan finde trænere, og trænerne får besked på, at de ikke skal have holdene, da der er for lidt tilslutning. Gad vide, om det så er kunderne eller medarbejderne, de lyder over for....

Fra at være kommet i centret og have glædet mig over at blive genkendt, føle et tilhør, deltage i træning, og i det hele taget nyde den gode stemning, er det nu et kedeligt, nedslidt træningscenter under ufattelig ringe ledelse, som jeg har meldt mig ud af.

Fitnessdk's kundeservice er i øvrigt en dårlig vittighed.

fitnessdk var i sin tid uden binding. Men kun indtil man melder sig ud, så blliver man snydt. Igen. Men heldigvis for sidste gang.

Kan kun fraråde fitnessdk; find hellere et ordentligt sted at træne.
Michael Raaschou found this review useful