fitness dk reviews

fitness dk reviews

7.4

Rent, pænt, gode vibes.... Top motiverende!

Jeg er imponeret over de gode hold, venlige betjening og service i receptionen, flotte lokale....
Mest af alt værdsætter jeg poolen og spa området😊

styrketræning for alle aldre.

Har oplevet en stor hjælpsomhed fra personalet og der er altid en træner til ens rådighed, hvis man ønsker det.
Man kan også deltage i specielle arrangementer for hold, hvis man ønsker lidt mere end den ugentlige træning.

Kongen!

Jamen det er jo mit andet hjem ! Så hvad andet kan jeg sige end det bedste sted!

Dem jeg vil træne med tager jeg ikke andre steder! 5-5 stjerner!!

Fitness.dk i Viby er alletider sted, rent og pænt, god stemning og gode og venlige instruktører.

Jeg betaler kun 169 kr pr måned og gratis indmelding, da der den 24 februar var åben hus og gratis tilmelding, jeg synes det er utroligt, jeg må træne fra 9.00-15.30 på hverdage, samtidigt må jeg deltage på de hold der er i det tidsrum.
Er holdene aflyst bliver du ringet op og tilbydes noget andet. Jeg har nu modtaget nr. 3 mail. for at tilbyde mig personlig instruktør, jeg synes det er helt fantastisk hvor meget styr de har på tingene.
Der er altid pænt og rent tænk gratis kaffe dagligt og om fredagen er der såvidt jeg ved og gratis brød m/smør.
Jeg er ikke nået til redskaberne endnu, men løbebåndet er det bedste jeg har prøvet af den art.

Godt

Der er hvad der skal være...god sauna og dampbad

Man føler sig straks velkommen

Super flinkt og høfligt personale, og kan godt lide den blandede skare af mennesker som træner deroppe, alle er parate til st hjælpe og en generel høflig tone..

Det er Altid en fornøjelse atr besøge fitness i Birkerød

Man føler sig velkommen. Altid smilende og venligt personale. Stor hjælpsomhed, og der er alt hvad der skal være. Kan virkelig anbefales

Gode faciliteter, flinke folk

Efter at have trænet et par uger hos fitness.dk er jeg fint tilfreds. Jeg har holdtrænet, og synes at både faciliteter og trænere er gode. Fin hjemmeside med godt system til at booke.
Lidt dårlig start at blive modtaget første gang af en småsur pige i receptionen - men det er vist en enkelt undtagelse, og det var også tidligt om morgenen :-)

Ren fornøjelse

Det føles så personligt når man træner i FDK. Man bliver altid mødt med et smil på læben. Deres faciliteter er i top og de er det eneste fitness center som har børnepasning. Som enlig forældre er muligt at træne med god samvittighed. I det hele taget er børn meget velkomne i FDK, noget som virkelig mangler hos konkurrenterne. Jeg vil altid anbefale FDK til venner og bekendte.

Imødekommende personale

Der er gode forhold samt professionel instruktion for nye medlemmer. Mange forskelligartede redskaber, der er med til at gøre træningen interessant og afvekslende. Gode P-forhold.

Godt sted at træne, vi bliver budt velkommen med et smil hver gang.

Alle kan være med, vi træner i en ejet tempo og den styrke der passer en bedst.

Velfungerende, med smilende personale.

Rent og pænt, gratis kaffe og te.

Rent, flot og tilgængeligt!

Fede maskiner, smilende personale... Rent og godt vedligeholdt.. Dog en smule dyrt og ikke helt så flexibel trænings abonnementer som man kunne ønske.. Os der kun træner efter arbejde kunne godt bruge et abonnement fra 16:00 til 22:00 - 3 x ugentlig.. 369 for dette er rimelig krydret...

Synes fitness er rigtigt godt.

Synes fitness er rigtigt godt sted at komme til træning, meget positiv personale, gode holdtræning, møde andre mennesker, glade og hjælpsom personale og folk som er der.

En del af et fælleskab

Du bliver altid mødt med en hilsen og et smil. Der er rent og pænt.
Personalet er hjælpsomme og imødekommende.

så sjovt og de bedste tv programmer ;) sved og se tv ;)

Rigtig dejlig stemning forskellige mennesker dejlig personale mange maskiner dejlig omklædningsrum bare et sted man har lyst til at være hele dagen :) og selvfølgelig fedt cafeteria med alt hva man ku ha brug for i pauserne så vil man træne fedt og godt også med humor og smil er fitness dk stedet at begynde sin livstils mil.

lækkert center

ikke altid styr på klor værdierne derfor 4

fantastisk personale og trænere

Man føler sig virkelig velkommen.......og får hjælp og svar på spørgsmål med det samme..
Kan kun varmt anbefale stedet

Kvalitet

Imødekommende og kompetent personale. Har de træningsfaciliteter og hold jeg har behov for. Der er ikke sparret på faciliteter eller på uddannelse af personale. Derudover er der lige lidt ekstra, som gør det lækkert at komme i centret (sauna, kaffe, vatpinde og vatrondeller til fri afbenyttelse).

fedt sted at træne men elendig bade forhold

vandet svinger op og ned i temperatur konstant og touch funktionen virker når den selv har lyst vandet går ud inden man når at skylle sæben af sig

fitness dk Details

Træn for 269-369 kr. pr. måned | fitness dk giver dig lækre træningslokaler og badefaciliteter, det bedste udstyr, wellness og professionel rådgivning.

Visit fitness dk

We live here: P.H. Lings Allé 2