Fitnessgruppen reviews

Fitnessgruppen reviews

9.2

god hurtig service

Jeg bestilte et løbebånd i går og har allerede fået det leveret.. det kalder jeg kanon god og hurtig service.

Usædvanlig god kundeservice

Jeg bestilte mine varer på hjemmesiden og havde dem ca 12 timer senere. I den forbindelse havde jeg betalt for fragt som de kunne give mig rabat på fordi jeg boede tæt på deres butik. Desuden ringede de mig op for at høre om min ordre nu også var korrekt da den var lidt uregelmæssig. Super service

Super service og levering

Service er i top og bedre end langt andre steder jeg har oplevet. Rigtig god information og god dialog med sælgerne. Det kan jeg varmt anbefale!

Super god service 5 Stjerner herfra!

Vi havde brug for en ny computer vores crosstrainer og den kom dagen efter bestillingen. Så faglig god rådgivning samt super hurtig og god service! Kan virkeligt godt anbefales! Handler helt sikkert her igen :-)

Her handler jeg igen!! :)

Tusind tak til Patrick for god service - jeg er SÅ glad for mit nye løbebånd, som allerede er flittigt i brug. Jeg er den impulsive type og tingene kan kun gå for langsomt!! Men Patrick lovede at varen ville komme dagen efter - og det gjorde den!!

Overholder ikke reklamationsretten

Jeg købte 16 træningstubes i december 2012. Tubesene er blevet brugt max to gange om ugen. Indtil videre er de 6 af dem allerede gået i stykker. På min faktura står der, jeg har 2 års reklamationsret. Den vil de ikke overholde. Bo, som jeg snakkede med, sagde han ikke kunne forstå der stod 2 års reklamationsret, for det gav de ikke!!

Kompetent og hurtig service

Jeg var i tvivl om hvad jeg reelt hvad brug for at olympisk stang og tilhørende vægte. Efter en hurtig og særdeles professionel og behagelig mailkorrespondance, fandt vi i fællesskab ud af mit reelle behov (ikke det dyreste, ikke det billigst - men præcis hvad jeg havde brug for)

Og jeg har bestemt ikke fortrudt mit køb!

Vil klart anbefale fitnessgruppen.dk, og det er ikke sidste gang jeg handler hos dem.
Seks ud af fem mulige stjerner!

Professionel og hurtig service samt ærlig handel

Jeg fik en meget professionel, hurtig og ærlig service. Havde bestilt håndvægte med stativ, hvor stativet kunne opgraderes. Denne opgradering fulgte gratis ifølge teksten. Ved leveringen var opgraderingsmodulet dog ikke med. Jeg tog kontakt til fitnessgruppen, som sagde at det ikke var meningen at det fulgte med gratis, men at jeg havde gjort dem opmærksom på en fejl fra deres side. Med da det fremgik af købet, skulle jeg selvfølgelig have det gratis og to dage efter fik jeg det. Det kalder jeg en ærlig handel, og anbefaler alle at handle på fitnessgruppen.dk.

God oplevelse

Der er ikke en finger at sætte på noget. Crosstraineren blev leveret hurtigt og sat i garagen som ønsket. Et ekstra plus for en personlig tilbagemelding om leveringstid.

Dejlige medarbejdere - gode produkter til de bedste priser.

Jeg har for nylig købt for 7-8000 kr. og jeg kan ikke sige andet end at det er det bedste sted at købe trænings-udstyr fra.

Deres vægtsæt er uden tvivl de billigste på markedet og det kan man på ingen måde se eller mærke. Det er ofte billigere end at købe det brugt.

Betalingen var jeg nødt til at lave via bankoverførsel, da jeg skulle lave en special ordre (hvilket de klarede til UG), og da jeg ikke havde prøvet at betalesådan før og så ringede jeg et par gange og spurgte om de havde modtaget pengene og de undersøgte og svarede glædeligt.

De glemte desværre de at sende en enkelt træningsmåtte med, men den sendte de så hurtigt at jeg havde det dagen efter det andet. Men en enkelt menneskelig fejl, der bliver rettet op hurtigere end hurtigt, det kan man ikke sætte en finger på.

Stor tilfredshed herfra.

mvh
Christian - en fremtidig kunde, der skal købe hele sit Home-Gym herfra den dag han ikke studerer mere!!!

I særklasse god service

Hurtig, og sendte en pakke til en mindre portopris, end der var standard på deres hjemmeside, da pakken ikke var så stor.

Det står i lærebøgerne, men ikke alle virksomheder gør det.
Fitnessgruppen gør det - de giver mere end kunden forventer - derfor 5 stjerner.

Meget fin service

Jeg fandt vores nye motionscykel hos fitnessgruppen.dk. De havde den model vi ledte efter på tilbud. Jeg bestilte den på nettet, og blev hurtigt derefter kontaktet af en sælger. Han spurgte hvornår det ville passe os at få den leveret, og om fragtmanden skulle kontakte os 1 time før ankomst. Jeg bestilte den fredag, og tirsdag stod den hjemme hos os, og fragtmanden ringede 1 time før som aftalt. Perfekt hele vejen igennem. Jeg kan klart anbefale at handle hos fitnessgruppen.dk

Fik uddybet forskellige muligheder i forbindelse med produkt køb.
Er glad for det valgte produkt og den rådgivning jeg fik.

Fabelagtig service!

Alt flaskede sig vedr. køb af crosstrainer. God kundeservice i butikken, hjælp til at få den i bilen med det samme og så skulle den en tur til Grønland, hvorfor momsen kan refunderes. Det klarede de i løbet af et par dage. Virkelig god service!

fint nok, men ikke 100% tilfreds

Det var et okay køb. Købte en træningsmåtte, der skulle være leveret mandag, men blev tirsdag. Den var ringe pakket ind, kun tynd plastik omkring, der var skyld i at den havde fået en lille flænge undervejs.

Jeg har et svar fra jer i 2 seconder. :-) flot.

Udstyre har en rigtig god kvalitet, og det var hurtig leverert...
simpelhen flot!!!

Helt fint og som forventet

Fin service og hurtig levering.

Bestilte en træningsmåtte + Swissball torsdag aften, og havde varerne mandag eftermiddag.
Bonus er, at der følger en pumpe med til bolden, så man kan få den pustet op med det samme og 2 sider med øvelser man kan lave - nedturen er, at bolden er sat yderligere 25 % ned siden jeg bestilte for 14 dage siden.

Så hold derfor lige hesten i et par uger før I bestiller. Det kan godt betale sig ;)

God behandling

Jeg fik en rigtig god behandling, omend de misforstod mig, men stadig en god behandling

professionel og ærlig vejledning

Jeg bliver altid vejledt så jeg føler, at det er det rigtige produkt jeg kommer hjem med og det er heldigvis ikke altid den dyreste model de anbefaler til mig. Har købt hele ming "vognpark" hos fitnessgruppen og er altid tilfreds.

Hurtigt og effektivt

Fitnessgruppen udviser stor kundeservice både hvad angår bestilling og vedr. uklarheder ang. leveringer. Der er intet negativt at sige om Fitnessgruppen, må klart være forbillede for andre virksomheder.

FITNESSGRUPPEN ÅRHUS A/S Details

Fitnessgruppen. Salg og udlejning af motionsudstyr til private og professionelle. Alt i motionsudstyr.

Visit Fitnessgruppen

We live here: Viborgvej 107