Fitnessshop reviews

Fitnessshop reviews

7.8

1 gangskøber.

1 gangskøb. Virker som en pæn og seriøs shop. Skulle lige finde ud af hvordan jeg gik til betaling, men er også første gangskøber. Derefter lidt problemer med gennemførsel af betaling... men det lykkedes. Tak. :-)

super handel

Har købt et par dejlige sko... handlen gik perfekt og varen kom hurtigt...Jeg er meget tilfreds og vender gerne tilbage ;)

god oplevelse

bestilt en boksebold på fod om tirsdagen . fik en opringning om onsdagen at boksebolden skulle leveres om fredagen hvis det passede mig .
hele forløbet gik som smørt, og det er bestemt ikke sidste gang jeg handler på siden
tak for god service

Købte en PowerHoop

En god hjemmeside, nem at finde rundt på.
Jeg købte en PowerHoop, til træning af min dårlige ryg.
Pakken kom 2 dage efter jeg havde bestilt den, jeg kunne følge pakken.
Det var et godt køb, sparede 50 kr.
Kan klart andbefale siden til andre

Troværdig og hjælpsom

fitnessshop.dk

Havde en god oplevelse ved køb af en crosstrainer, ringede til butikken og fik oplysninger og vejledning vedr. produkt. Det er jeg meget tilfreds med, synes jeg fik en god kunde behandling, medarbejderne var glade og imødekommende.

overskuelig og god pris.

Købte for ca 3 uger siden en Powerhoop hos fitnessshop.dk, som jeg er rigtig glad for.
Det eneste minus ved siden var at der var oplyst forkert produkt information ang powerhoop. Der var skrevet at den var belagt med en gummi kant, men jer er fra importørens side blevet forsikret om at den ingen gummi indeholder (har latex allergi).

Men ellers en god oplevelse samt hurtig levering til GLS pakkeshop.

fem stjerner - supergod og overskuelig hjemmeside

1. gang jeg benytter hjemmesiden. Skulle købe hula hop ringe og sportsbh. Fandt straks hvad jeg søgte. God beskrivelse af de forskellige varer.
Vil absolut benytte mig af hjemmesiden igen og har tilmeldt mig nyhedsbrevet. Med de gode priser er der stor sandsynlighed for et godt køb.

Kan klart anbefales

super god service. bestilte en boksepude og den kom tilmed 3 dage før forventet levering :) De ringede selvfølgelig på forhånd for at høre om jeg var hjemme :)

Jeg havde bestilt et løbeur og nogle træningsbukser gennem fitnessshop.dk og varen blev afsendt hurtigt og jeg kunne hurtigt følge pakken via Track&Trace. Desværre blev pakken væk i Post Danmarks varetægt...
Men da jeg efterfølgende kontaktede Fitnessshop.dk på telefon, undersøgte de sagen med det samme, ville sende en ny pakke og efterfølgende selv gøre krav på erstatning fra PDK. Superfin service at man ikke selv skal tage slåskampen med transportfirmaet, så man har penge i klemme.
Det er ikke sidste gang jeg har handlet der :o)

Super god service, meget hurtig levering :)
kan sagtens anbefales...

Gode beskrivelser og hurtig ekspedition

Jeg købte et par spinning-sko samt klamper til. Det er nemt og det går hurtigt at få sine varer. Mange tak.

Billigste sted.

Jeg har netop købt et par Vibram Fivefingers, denne hjemmeside var det billigste sted jeg kunne finde dem, så jeg besluttede mig for at bestille dem.
Leveringstiden var på 1-3 dage, og de kom efter 2.
Desuden er det hjemmeside hvor information om eks. leveringsomkostninger er lette at finde.

Så et helt klart billigt, overskueligt og anbefalingsværdigt sted at handle.

Frem og tilbage

Jeg har købt et et par Shox som ikke passet. Da jeg sendte dem retur gik der 2 dage til jeg fik nye. De var også meget flinke til at hjælpe inden jeg købte. Rigtig god butik.

Aldrig mere Fitnessshop.dk

Havde bestil en sort/mørkgrå dansesko på Fitnessshop.dk, da jeg modtager skoene er der grå/lysegrå i et "slidt" look, jeg tror selvfølgelig at der er sket en fejl og henvender mig for at få skoen byttet til den rigtige. Det afviser de med den begrundelse at jeg har fået hvad jeg har bestil, tros det at jeg sender billeder at den modtaget sko. Handler der ALDRIG mere

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Fitnessshop.dk har forgæves forsøgt at få slette den anmeldelse,
det lykkes i første omgang, men efter Trustpilot har for tilsendt korrespondance samt billeder, af den sko der var afbillede på deres hjemmeside (inden de fjernede det) samt billed af den sko jeg modtog, fik jeg følgende besked tilbage.

"Jeg beklager fejlen

Jeg har desværre ikke lov til at sætte en anmeldelse op gennem din profil, da vi ikke har adgang til dit kodeord eller på anden måde kan komme til det.

Så jeg håber du har lyst til selv at oprette den igen, jeg har som sagt indsat den i min første mail."

Jeg har derfor oprette anmeldelsen igen, denne gang lykkes det så for Fitnessshop.dk at få fjernet de "kommentar" jeg har lavet i forbindelse med deres "Besvarelse"

Hvis Fitnessshop.dk ønsker at bruge Trustpilot som et parameter over for deres kunder, må man også ta' det sure med det søde. Og ikke misbruge det faktum at De jo er betalende kunde hos Trustpilot.
Efter det forløb jeg har været igennem her på sitet, kan man jo nemt forstille sig at der har været andre utilfredse kunder, hvor det faktisk er lykkes Fitnessshop.dk at få fjernet Anmeldelserne!!!

Med hensyn til at finde en løsning for begge partner, så er det første kommet på tale efter jeg har lagt Anmeldelsen på nettet og de ikke havde held til at få den fjernet. Havde der virkelig været et ønske fra deres side, var den jo nok fundet i forbindelse med den første, anden eller tredje mail, eller da Anmeldelsen blev lagt op første gang.

Jeg har selvfølgelig gjort brug af deres returret, men står jo stadig tilbage med udgifterne til pakkeforsendelse frem og tilbage som ikke er blevet dækket!

"Manipulerede billede" var jo jeres argument for at få fjernet Anmeldelsen, der har ikke på noget tidspunkt været tale om et manipulerede billede, de to billeder, det fra jeres webshop som jeg købte skoene ud fra og det af de sko jeg så faktisk modtog har været sat samme som et billede, så det var nemt at se den MEGET store forskel der var. Trustpilot har fået tilsendt begge original billeder, hvilket jo også var grunde til at det ikke lykkes jer at få fjernet Anmeldelsen.

Hvis der ikke var forskel havde I jo nok ikke fjernet billedet fra jeres webshop!!!
LØBESHOP.DK

Reply from LØBESHOP.DK

Jeg kan kun beklage at kunden ikke synes at skoen har den farve hun ønsker. Vi har 30 dages fuld returret, og jeg kan anbefale at benytte denne returret hvis man ikke er tilfreds med produktet. Jeg synes dog at skoens udseende stemmer meget godt overens med illustrationen på vores hjemmeside.

Vi har aldrig fået fjernet en anmeldelse på Trustpilot, og vi har derfor heller ikke på noget tidspunkt fået fjernet din anmeldelse. Vi har blot gjort indsigelse imod at du havde vedhæftet et billede du havde manipuleret - dette billede blev fjernet af Trustpilot.
Din anmeldelse er stadig fejlbehæftet, og du har på intet tidspunkt bestilt en sort/mørkegrå sko. Der har ikke været beskrevet at skoen var sort/mørkegrå, og der har aldrig været et billede hvor skoen var sort/mørkegrå.

Jeg er selvfølgelig ked af at du føler det nødvendigt at lave en stor sag ud af noget, som jeg synes er en lille ting der kunne være løst så begge parter var tilfreds. Det er naturligvis dit valg.

Jeg er klar over at vi ikke er enige, og sikkert heller ikke bliver det. Du skal være velkommen til at have din mening, og du skal være velkommen til at komme med negativ kritik, men jeg synes ikke du er rimelig i den her sag, og det synes jeg illustreres meget godt i sagen om det manipulerede billede.

Vi mener stadig at vores billede på hjemmesiden er retvisende, når det ikke er manipuleret af kunden, og det er stadig på hjemmesiden. Vi havde midlertidigt fjernet billedet for at undersøge om det var retvisende, og da vi kunne konkludere at billedet var fint, blev det igen lagt online. Det er normal procedure.

Bestilte vare lørdag eftermiddag og allerede tirsdag lå de klar i døgnposten. Jeg fik det, jeg havde bestilt, ingen buler eller skrammer i pakken.
Alt i alt som en god webshop skal være!

Supershop

Hej

Fantastisk butik, har handlet her en del gange og altid tilfreds.

Her til jul har både min mand og jeg handlet uden problemer.

Det der er supergodt er at man kan bestille varer både fra fitnessshop og loebeshop på en gang og kun betale en gang forsendelse.

Altid perfekte varer og meget kompetent rådgivning.

Super forløb

Bestilte vare tidligt om morgenen. Får en ordrebekræftelse med det samme. Senere samme dag får jeg besked om varen er afsendt. Havde varene i hånden næste dag. Kan klart anbefales

Købte nogle shox og de kom dagen efter i den rigtige str. og den rigtige model! :) Virkelig et godt sted. Har tit prøvet at få forket vare eller str. ved internet handel men her var det ingen problem.

Perfekt - kan kun anbefales!

Bestilte varer igår. Synes at det var nemt og overskueligt at handle i shoppen! Meget kort tid efter kom mails med ordrebekræftelse, faktura og besked om at pakken var afsendt.

Har modtaget varerne idag, alt er perfekt! :)

Kan absolut anbefales, kan ikke sige andet end, at det absolut ikke er sidste gang jeg har handlet ved fittnessshop.dk!

Om LØBESHOP.DK

Om virksomheden

LØBESHOP.DK er en internetbutik der specialiserer sig i at sælge løbesko, løbetøj, pulsure, GPS og alt hvad der ellers relaterer til løb. Vi har et bredt udvalg af de kendte modeller fra markedets førende leverandører som Asics, Nike, New Balance, Adidas, Newline, Craft, Garmin, Polar og mange flere.

Visit Fitnessshop

Write to: info@loebeshop.dk