Fitness World reviews

Fitness World reviews

Very low
2.9

Fitness World Bornholmsvej fortjener top ros...

Jeg føler mig 100% velkommen i centeret på Bornholmsvej i Slagelse så snart jeg træder ind af døren... Det er et lille og hyggeligt center der har det jeg skal bruge ifht. min træning... Et stort plus er personalet i centeret som altid er smilende og imødekommende.

Kunne ikke være bedre :)

Jeg var i Thisted et par uger med min familie. Jeg var medlem, men mit medlemskab var på pause, og jeg havde mistet mit kort. Min mor, far og lillebror var ikke medlemmer. Alligevel fik jeg et nyt medlemskort kvit og frit og hele familien fik lov til at "prøve"træne gratis i den periode, selvom de gjorde det klart, at de altså bor i udlandet, og derfor ikke kommer til at melde sig ind. Super god service, venligt personale, nye maskiner og nok af dem, så man ikke skal vente, masser af gode hold, gratis kaffe, te og kakao, gode badeforhold, god atmosfære. Jeg er virkelig postivt overrasket.

Og hvad priserne angår, får man jo, hvad man betaler for.
300,- i oprettelse er egentligt fair nok, det kan alle vist lige være med på.
(Desuden kører de tit 1/2 pris på oprettelses tilbud)
250,- kroner i måneden og så kan du træne alt det du vil, i alle centre og på alle hold.
Hvis du skal ud og rejse i længere tid, har du endda mulighed for at sætte dit abonnement på pause for kun 100,-. Det er godt nok ikke mit Fitness World medlemsskab, jeg rynker panden over, når jeg ser mit kontoudtog.
Ha' en god dag derude.
Mvh Julie.

FIND EN ANDEN FITNESS KÆDE!

Jeg boede (bogstaveligt talt) oven på et fitnessworld og det var mit absolut primære center jeg trænede i.

Efter 4 år er jeg nu flyttet og meldt ud.

Det er så først nu jeg finder ud af de har solgt mig det dyreste abonnement de havde....

Ja, jeg skulle have tjekket deres betingelser endnu mere igennem men på det tidspunkt skulle jeg bare igang.

Jeg var ret skuffet over de ikke sagde noget eller gjorde mig opmærksom på at jeg kunne vælge en billigere løsning der stadig ville dække alle mine behov.

Meget dårlig oplevelse og føler mig virkelig ført bag lyset.

Om de undlod at rådgive en (trofast) kunde fordi de såkaldte "trænere" ikke kendte deres produkter ordenligt eller fordi de tjente gode penge - det skal jeg ikke kunne sige men hvor jeg dog vil anbefale dig at finde en anden fitness kæde!

FITNESS WORLD ER UDMÆRKET, HVIS MAN KAN KLARE SIG FOR 'MINDRE' END HOS FITNESSDK

Kort og godt er Fitness World perfekt, som en landsdækkende kæde, hvor du altid kan finde et center lige i nærheden af dig (de åbner også hele tiden nye centre, især i Hovedstadsområdet). Faktisk dækker Fitness World områder, som Fitnessdk.dk ikke dækker (fx Frederikssund og førhen Skibby), som er årsagen til, at jeg hoppede over til Fitness World.

Jeg er da også godt tilfreds med deres service og standard i centrene, hvor man dog må regne med, at standarden er lidt lavere end hos FitnessDK.dk der er dét dyrere. Fx er der ikke sæbe i badet, ikke sauna eller sol, og man kan ikke altid regne med, at de har de nøjagtig samme maskiner i alle centre, som ellers kan indgå i éns faste træningsprogram. Man får heller ikke 1 times gratis træningsvejledning årligt, som ellers er inkluderet i dit medlemsskab hos FitnessDK.dk der som sagt også er dyrere.

Endvidere er der for det meste selvbetjening hos Fitness World, da der ikke altid er personale i receptionen (det er fastlagt ved tider i de pågældende centre), men det fungerer helt fint uden problemer. Dog kan man altid få en kop te eller kaffe gratis, samt købe produkter som billig energidrik (10,00 kr.), proteindrik, vand, müslibar mv. i Fitness World-centrene via sit medlemskort eller dankort (ikke kontant af hensyn til røveri).

Og hvad angår personalet, så er de altid venlige og behjælpelige, hvor man hilser gladeligt på hinanden. Og det samme gælder som regel folk, der kommer hos både Fitness World og FitnessDK.dk, omend man kan være optaget af og fordybet i sin egen træning.

Alt i alt er jeg godt tilfreds med Fitness World, der er dét billigere end FitnessDK.dk, hvor modsætningerne er luksuscenteret versus den lidt mere billigere discountudgave, dog ikke helt som FreshFitness.dk, der er den rene og helt skrabede discountudgave (førstnævnte er FitnessDK.dk og sidstnævnte er Fitness World; henholdsvis som luksuscenteret versus den lidt mere discountudgave).

Så hvis man kan klare sig med færre ting inkluderet i medlemsskabet og en lillebitte lavere standard i centrene ved faciliteter som står frit tilgængelige men ikke nødvendigvis er de samme i alle centre, så er Fitness World udmærket.

Det eneste som man godt kunne savne ved både Fitness World og FitnessDK.dk er mere udvidede åbningstider fx om fredagen, hvor de lukker tidligere end andre dage - der går Fresh Fitness allerforrest med deres døgnåbne centre til gengæld for, at der er mere brugerbetaling og selvbetjening (på grund af det billigere medlemsskab).

Fitness World - Valby, Mosedalvej er det BEDSTE center jeg har besøgt!

Jeg har efterhånden besøgt en del FW-centre i det København'ske, men INTET center er på niveau med mit favoritcenter her i Valby, Mosedalvej! Der er masser af plads, masser af hold (aldrig ventelister), masser af maskiner, det sejeste personale og de bedste instruktører. Der bliver jævnligt afholdt diverse arrangementer og events. Man keder sig bare aldrig. Det er SÅ inspirerende... top notch! Men det ærger mig (mest på andres vegne), at ikke alle FW-centre kan leve op til den høje standard :)

This review has been reported to customer service by our fraud and coarse language detection system for coarse language.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Arrogant og ubehøvlet personale (Lyngby)

Jeg ved ikke om man kan kalde det for arbejde som de ansatte laver, de optager bare maskiner og laver alt andet end at træne så andre ikke kan komme til. Når de optager maskinerne svanser de bare rundt og spiller med musklerne, fumler med deres mobiler, drikker deres proteinshakes og tjekker sig selv ud i spejlet. Man kan godt glemme ALT om at træne på de maskiner så snart de har stillet sig der. Når man spørger dem om hvornår de er færdige giver de ikke noget direkte svar og tager sig ikke engang tid til at give øjenkontakt.

Fri fitness = Begrænset fitness

De fusker med at sælge "Fri fitness" til kr.149/md, men faktisk får man alene begrænset fitness som er begrænset til Fre-Lør-Søn.
Samme fuskermetode som teleselskaberne bruger når de sælger fri telefoni og fri bredbånd, men hvor der er grænser for forbruget.
Der er også forskel på priserne i de forskellige centre og det fremgår ikke af prislisten eller betingelserne, men først under bestillingen når man har valgt center, som man så ikke kan ændre uden at de fusker sig til et konverteringsgebyr på kr.100 oveni.
Pas på med at give dem dine bankoplysninger og cpr nummer - alle medarbejdere i samlige centre kan aflæse disse fortrolige oplysninger uden videre logning.
FW er også helt fortabt når det gælder selvbetjening. De sender papirrykkere hvis betalingen fejler. De sender IKKE betalingsID pr email og man kan heller ikke logge ind og kopiere en betalingsID til sin netbank eller indbetale med sit CC. De har heller ikke en konteringsoversigt med akkumuleret saldo, så det er helt håbløst at følge med i de beløb de trækker fra ens konto.
Det ser ud til at alle de store fitnesscentre anvender det samme tåbelige medlemssystem, desværre. Kontant betaling kan lade sig gøre hvis man altså har lyst til at give kr.3800 forud for et år. Betaler man via PBS er årsprisen kr.2800, så de tager 1.000 ekstra for at have kundens penge forud og tjene yderligere på dem som opgiver træningen før udløbet af betalingsperioden. Uhæderligt, useriøst og uacceptabelt.

Att: Noah ali

Jeg kan ikke kommentere uden at logge på facebook og det vil jeg ikke. Men jeg har følgende kommentar:

Enig. Det fremgår ingen steder at man kun kan træne Fre-Søn på medlemskabet til kr.149. Selv hvis de har gemt det godt, så vil det være ulovlig markedsføring, idet det skal fremgå klart og tydeligt. Du kan også klage til forbrugerombudsmanden.
Deres såkaldte konverteringsgebyr på kr.100 for enhver ændring af medlemskab er absurd. Hvis du har betalt med kreditkort, så bed banken om at tilbageføre beløbet da du ikke har fået den ydelse som du har betalt for. Men inden du henvender dig til banken, så skal du have bevis for at de vildleder dig. Gennemfør en ny fiktiv oprettelse og optag hele forløbet som skærmbilleder eller en video.

Bondefangeri

Sætter du dit abonorment på pause, så genstarter abn. efter en periode og så skal du automatisk begynde at betale igen. Det er sygt nedern når man har ikke har brugt deres produkt overhoved!

Vil ikke anbefale FW til nogen - Brug Fresh istedet!

Total dårlig kunde service på papir fabrikken i Silkeborg

Jeg har igennem de sidste 3 uger forsøgt at få styr på de betalinger som fitnessworld har trukket på mit kort. Jeg har henvendt mig til [navn fjernet] som er centerleder på papir fabrikken, og der er intet sket siden jeg henvendte mig! Hun manglede lige at få svar på et tillægs spørgsmål, det er så ringe. Man føler man er til stort besvær fordi de ikke har styr på deres ting! Jeg har spurgt efter en stol og et spejl I solariet men der er heller ikke sket noget på den front. Kundeservice går de ikke rigtigt op i.

På det jævne.

Plejede at være gode men nu handler det kun om penge og ikke brugerne.

Færre hold. Dårligere kundeservice, højere priser.

Elendig kundeservice i Hvidovre

Hej brugere af Trustpilot.dk.

Jeg er svært utilfreds med fitnessworld.dk.
I midten af december 2013, meldte jeg mig ind i Fitnessworld, efter en grundig gennemgang af centeret af centerleder [navn fjernet]. Jeg gjorde her opmærksom på, at jeg havde behov for at kunne medbringe min datter der idag er 7 mdr når jeg skulle træne. [navn fjernet] instruerede mig i, at det ikke var noget problem, og at der var mange der gjorde det. Første dag jeg kom for at træne, fik jeg at vide af en instruktør at jeg ikke kunne medbringe min datter, fordi det var for farligt at have hende i centeret.

Set i bakspejlet, kan jeg godt se farerne ved at have hende med. Jeg havde ikke givet det meget tanke at der var andre end mig, der skulle træne i nærheden af hende. Så det var også helt fint.

Baseret på [navn fjernet] falske udsagn, bad jeg om at få annulleret mit medlemskab med øjeblikkelig virkning, og fuld refundering af oprettelsesgebyr osv. Det indvilligede [navn fjernet] også i, men lige siden, har sagen altså stået stille, på trods af utallige henvendelser, hvor hun konstant maner til ro, om at hun er overbevist om at der er taget hånd om sagen.

Status er, at jeg i skrivende stund har fået refunderet pengene, fitnessworld havde trukket, selvom jeg havde annulleret medlemskabet, men jeg mangler stadig at få refunderet oprettelsesgebyr og første måneds kontingent. Dvs. at jeg stadig har 434,94 kr til gode, siden midt december.

Min personlige holdning er, at den kundeservice [navn fjernet] har udvist er under al kritik. Som jeg ser det, gør hun ikke andet end at feje mig af vejen, ved at sige at hun kigger på sagen, hvilket hun altså har gjort i knap 4 mdr. nu. Jeg begriber ikke hvordan en landsdækkende virksomhed som Fitnessworld, kan have en centerleder ansat med det moralekodeks. Jeg er overbevist om at jeg langt fra er den eneste der har været udsat for den behandling.

Det skal måske tillige siges, at jeg er studerende og på SU, hvorfor pengene måske har en større værdi for mig, end for andre.

Kun 1 stjerne kan det blive til!!!!

Nedenstående klage sendt til FW, men uden respons!

"Bedes overbragt til: Direktør [navn fjernet]
*******************************************************

Jeg har været medlem i ovennævnte center i 1½ år.

Da jeg lider af støvmideallergi, bliver mit åndedræt besværet, når jeg opholder mig i meget støvede områder/lokaler. Jeg har nu flere gange klaget over generel støv/snavs/hår overalt i centret – dels i de af jer udsendte tilfredshedsmails og dels flere gange over for den daglige leder (...), men desværre forgæves.

I mandags var det særdeles slemt især på trapperne med rigtig meget støv/hårklumper, det samme snavs lå der et døgn senere nemlig i tirsdags. Jeg henvendte mig til fitnesstræner (....), som jeg viste det til og han udbrød:

“hvor er det klamt – helt uacceptabelt”.

Han lovede at vise dette snavs til daglig leder, idet han mente at have større indflydelse end en bruger har, kan fortælle, at jeg ikke er alene om utilfredsheden over dårlig rengøring.

Nu er det jeg tænker – fornylig blev det månedlige beløb sat ned til 149 istedet for 249. Helt ærligt, jeg ville hjertens gerne betale 249, hvis det betød, at rengøringen bliver acceptabel. Der skal ikke megen fantasi til at forestille sig, at en grundig rengøring mindst een gang i døgnet er et must med så mange brugere, der farer ud og ind af centret hver dag.

Når jeg går fra centret, ser/hører jeg ofte 2/3 personer stå i receptionen og hyggesludre – var det måske en idè, at de trænere/medhjælpere svinger støvsugeren, hvis der er fx ½ time ledig?? Kan det osse tænkes, at Fitness World er inde i spareplaner??

Summa summarum – jeg er bortset fra dårlig rengøring tilfreds med mit medlemsskab, men må nu seriøst overveje pga min allergi, om jeg skal melde mig ud.

Mon du Per Lyngbak Nielsen kan løse problemet til begges tilfredshed??

Jeg imødeser dit svar! "
****************************************
Kan tilføje - Når jeg har klaget over for div. medhjælpere, står man tilbage med det indtryk, at de ser èn som kværulant og bliver ikke taget alvorligt.
Har andre som jeg problemer med dårlig rengøring i FW's centre???

Det er lige før det er for meget at give en stjerne , men er nød til det

Jeg så jeres såkaldte tilbud at hvis jeg tilmelder mig inde den 13.3.2014. vil jeg kunne træne til 149 kr hvis jeg vælger ET FAST STED. Det vælger jeg at sige ja til, og vælger så at starte den 1.4.2014. og betaler så for en mdr og tilmeldings gebyr. og dem trækker de med det samme og jeg får en mail hvor der står at jeg skal henvende mig det det center når jeg vil starte på den 01.04.2014, for at udleveret medlemskort.
Jeg kommer glad ned til Ellebjerg afd (Sydhavn), den 1.4.2014, og får at vide" DU ER GODT KLAR OVER AT DU KUN KAN TRÆNE FREDAG,LØRDAG,SØNDAG PÅ DET KORT IK'???... Nej siger jeg hvorfor skulle jeg det, så for jeg at vide at det er kun det jeg havde tilmeldt mig, nej siger jeg igen, så siger hun hvis du vil træne her skal du Betale 249kr mdr. Da det er en af de små center kan du ikke træne her for 149kr. Det vælger jeg at sige nej til, så siger hun hvis der er et andet center der også er tæt på mig, vil jeg kunne rykkes derhen, jeg køre så ned til afd i(Hvidovre) , og fortæller alt det her, så siger ham der stå bage denne disk, hvis vil rykkes her over vil det koste DIG(mig) 100kr for JERES SÅKALDTE FEJL...Jeg får ham til at logge ind på jeres hjemme side fra jeres pc. Og siger om han kunne vise mig hvor jeg har begået denne fejl . Han går ind på hjemmesiden og kigger og kigger efter 3-5 min siger at kan ikke lige kunne se det men det skulle stå der inde et sted.... HVAD er det for et svar?? I kan ikke selv se hvor der står at det kun virker fre-søndag. Så må svaret vel være at det ikke stå der på jeres hjemme side, Jeg er ikke ved at falde bag om for de 100kr, Men jeres behandling jeg ikke synes om, i kunne havde sagt . " ved du hvad der er sket en fejl vil du have dine penge retur eller vil du bare rykkes over til en anden afd. kivt og frit. Og ikke nok med det i trækker beløbet to gang først da jeg tilmeldt mig den 12.3. der vælger i at jeg skal betale for april med det samme, og så prøver i også at trække mig via pbs. for april ..

under al kritik!

Jeg meldte mig ud af FitnessWorld d. 28/2, det fremgik af oversigten på hjemmesiden at mit abbonement. var opsagt pr. 31/3, til trods for dette trak FW 398 kr. d. 1/4.
Efterfølgende gik jeg ind på deres selvbetjeningsside, hvor der til min store overraskelse ikke fremgår at jeg har meldt mig ud.

Jeg har efterfølgende kontaktet dem via deres formular på hjemmesiden, hvor jeg kan konstaterer at man ikke modtager den lovpligtige kvittering på at de har modtaget min besked.

Jeg kan også konstaterer at det er noget nær umuligt at finde kontaktoplysninger, email eller telefon nummer, så man kan komme i kontakt med FitnessWorld.

Jeg kan på ingen måde anbefale FitnessWorld til andre!

Har været medlem siden februar 2014 og kan ærgeligt talt ikke se, hvilket problem folk har med dette firma..
Jeg har aldrig modtaget nogle ekstra regninger eller haft nogen problemer overhovedet..
Det kan jo være, at jer andre anmeldere, bare har været uheldige med netop jeres respektive Fitness center..
Men jeg har ihvertfald aldrig haft nogle problemer og kan varmt anbefale stedet..

FUP OG FIDUSER

DEt her sted kan ikke anbefales de reklamere fint og flot med træn for 149 kr. om måneden. men når du står i centeret kommer alle forbeholdene frem. så hvis du vil træne
på andre tidspunkter end i weekenden så skal du af med 298 kr pr. månede.
men husk for gud skyld at tjekke din bank konto ,for det her firma er et rigtig
fusker firma. de hæver nemlig et helt andet beløb end det aftalte istedet hæver de 498 kr og helt uden forklaring.. jeg hjar nu valgt at spærre for automatisk hævning på min konto. og så finder jeg et andet sted og træne . denne opføresel kaldes i købe loven
at sælge under falske forudsætninger og giver køber ret til at hæve aftalen til enhvertid uden varsel. så det vil jeg gøre

Uforstående ekstraregning 2 år efter

Helt uacceptabelt. Udmeldte mig i marts 2012 men har uden varslet modtaget en regning på 600 for her i marts 2014, idet at mit medlemsskab tilsyneladende kun var sat på pause.
Den kom uden varsel og uden mit kendskab idet jeg hele tiden har været i den tro at jeg var udmeldt.

Virkelig utroligt at et så stort firma skal bruge sådan metoder for at tjene penge. I hvert fald ikke et sted jeg kommer tilbage til.

BONDEFANGERI

2 år efter udmeldelsen modtager jeg en regning... Totalt uforstående ringer jeg og snakker med centerlederen [navn fjernet] I Gilleleje.. Den pause medarbejderen lokkede mig til i 2012, den betyder automatisk forsættelse af medlemsskaber efter 2 år.
Sikke en gang bondefangeri.... Men jeg har så ikke skrevet under på noget pause, som centerlederen påstår. Så denne sag bliver kørt helt ud, indtil de har krediteret.
Hilsen Henrik Rasmussen.
En uges tid efter jeg havde klaget, fik jeg så svar fra Admin. hos Fitnessworld.
De har så valgt at slette mit medlemskab så jeg oprindeligt bedte om.
Så alt okay herfra. Tak FitnessWorld.

Fitness World Details

Fitness World: Træn fra kun 149 kr./md. Vi tilbyder det største træningsudbud, så du kan finde lige dén træningsform, som passer dig.

Visit Fitness World

We live here: Mosedalvej 11