Fitness World reviews

Fitness World reviews

Very low
2.9

latterlig medlemssystem

prøvede at sætte medlemskabet på pause - alligevel vil i trække 498kr d 1.4, som jeg så kan bruge når jeg starter medlemskab op igen, hvilket helt sikkert ikke sker nu.

Så nu blev det til en udmeldelse, hvor jeg stadig skal betale 498 , men får så halvdelen tilbage på et tidspunkt..

I burde ændre jeres reklamer til 498 hver anden måned.

Hva fanden har de gang i?

I januar 2012 blev medlemskabet afbestilt. De prøvede hårdt, at få lokket med en "pause"-ordning, hvilket der tydeligt blev sagt nej til. Over to år efter, dukker der så pludselig en sms op, hvor der står medlemskabet ikke er betalt og at der kommer en rykker. Det viser sig, at det ikke blev afmeldt, men sat på pause, på trods af, hvad der blev sagt. Sur, tager jeg så ned i centeret for at snakke med centerlederen, som nægter yderlige kendskab og holder fast i hendes forsvar, som er, at hvis jeg ikke kan fremvise en kvittering for opsigelsen, at det stadig er gældende. Nu kan jeg så ærgre mig over, at en kvittering, til noget jeg bad om og troede var afgjort, ikke blev gemt i to år. Så her er en lærestreg til alle jer, der har et medlemskab og enten overvejer at sige det op eller en dag skal... HUSK dem forbandende kvittering! Ram den ind, arkiver den, kopier den i ti eksemplarer! Ellers står de klar til at tage en i røven. De kostede mig lige tre måneder medlemskab plus diverse rykkergebyrer osv. fordi de sendte regningerne til den gamle adresse, hvor de åbenbart ikke fandt deres vej videre fra. Betalingsordnen var sjovt nok annulleret i banken, fordi medlemskabet var afmeldt. Med det stoppede dem ikke. På trods af, at de havde CPR nummer, havde de ikke hjerneceller nok til at "melde tilbage" 2 år efter og tjekke, om adressen nu var korrekt, da de nu ikke fik svar.
Jeg er pinlig over, at være blevet narret og fuppet af sådan et par lede bondefanger. Fy for fanden.

ALT for dyrt!

Fitness World er en pengemaskine med gebyrer for alt. Jeg synes virkelig, at jeg som medlem er blevet bondefanget til at betale så meget som muligt. Først skal man betale 299 kroner for oprettelse + månedsgebyr. Derefter trækker de penge for to måneders træning hver anden måned - og hvis man gerne bare vil betale et fast gebyr hver måned, så koster det ekstra.
Når man melder sig ud, skal man betale for en ekstra måned igen. Det er virkelig dumt, for hvis man melder sig ud, er det fordi man gerne vil stoppe - og IKKE ønsker at træne en måned ekstra! Virkelig en skodaftale at indgå - jeg går aldrig tilbage til Fitness World! :-(

Alt hvad jeg behøver i ét center

Jeg kan varmt anbefale Fitness World Scandinavien Center, som har et højt serviceniveau, venlige medarbejder og høj kvalitet af holdinstruktør og udstyr.
Der er de maskiner og redskaber jeg skal bruge, og der har aldrig været problemer med betaling eller ændring af medlemskab.
Det eneste "minus" er de mange mennesker der ofte er i centeret, men det er selvfølgelig i myldretiden fra kl. 16-18.
/ Marco Thomsen

Okay center for pengene...

Det er jo ikke nogen dyr Fitnesskæde, og jeg synes jeg får hvad jeg betaler for. Har oplevet nogle enkelte helt fantastiske trænere, men ellers er det meget moderat.

giv mig mine penge!!!

Jeg meldte mig ind i fitness world, men fik aldrig mit medlemsskab. pengene er sat til reservation på min konto så hverken banken eller jeg selv kan gøre noget. jeg kontakede centeret i græsted hvor jeg oprettede mit "medlemsskab". de kunne ikke se mig i deres system og gav besked videre til chefen. det er ved at være uger siden og jeg har ikke hørt noget. Da jeg skal flytte og derfor ikke kan træne i græsted, er dette såkalde medlemskab egentlig lige meget og jeg vil gerne have mine penge retur.. det virker bare ikke som om det bliver muligt.
så jeg har givet 517kr. for ingenting, da jeg har betalt men stadig står uden et medlemskab.....

Cross training/kettle cross event Lyongade Kbh.

Super fed træning med 2 top motiverende trænere til et 2 timers langt trænings forløb. Hele kroppen blev træning igennem i en sådan grad at selv en gammel sergent som mig er totalt mørbanket. Gratis protein bar og energi drik halvvejs igennem timen!
Jeg regnede med en ligeså fed time som normalt, men fik 100 % mere end forventet! Thumbs up Lyongade!

en pengemaskine

Ville ændre mit medlemskab, straks mødt med gebyr på kr 100,- Havde en ønske om at træne i det center det lå nærmest , og ændre mit medlemskab til kr 149,- da jeg ikke bruger hold , og så betale igen kr 20 pr gang . Nu har jeg så meldt mig ud

Får intet svar på mine e-mails!

Jeg har meldt mig ud af Fitness World, Jeg gjorde dette via deres hjemmeside! Sidenhen har skrevet til dem 3 gange! Har ikke fået noget svar endnu! Ja, de prøver snyde mig for penge! Jeg vil ikke anbefale dem til nogen!
Brian.

FittnessWorld Herlev

Stort pænt og rent center hvor det handler om de ansatte og ikke kunderne!

I centret har man fjernet enhver mulighed for at parkere vægtskiver ved de bænke mm. man benytter. Du kan i stedet vælge at smide dem i bunke på gulvet ved den bænk du bruger til din træning, eller du kan bevæge dig frem og tilbage til det fjerntliggende stativ hvor vægtskiverne opmagasineret, hvis du i stedet synes at det er sjovere!
Af en eller anden udspekuleret grund har man samtidig valgt at placere de tungeste vægte øverst på stativerne, tja ....

Køleautomat i vægttræningsrummet langt fra indgang/udgang ... hmmm .... endnu en kuriositet i dette center!

På spørgsmål om hvad årsagen til alle disse særheder er, svarer bestyren af centret, at det er af hensyn til personalet! .... og så kommer kunderne åbenbart i anden række! ....

Det er en tåbelighed af dimensioner med at gøre livet surt for dem der træner ved at fjerne muligheden for at parkere vægte ved de bænke mm. man benytter, og således bliver mulige 5 stjerner her til bare en enkelt stjerne, ... det tangerer simpelthen dumhed at indrette et center så kundefjensk, som dette center vitterligt er indrettet.

Denne ene stjerne er dog ikke generel for FitnessWorld.
FitnessWorld Ballerup, lidt kedeligt sted, (dont ask me why!), godt udstyret: 4 stjerner
FitnessWorld Hundige: 4 stjerner (kun 1 god bænkpres, hvilket er for lidt i et så stort center, hvilket ofte skaber ofte køer ved denne ene bænkpres)
FittnessWorld Greve: (her er lydtrykket i lokalet ofte på højde med et diskotek, høreværn kan nu og da anbefales!): 3 stjerner

Afdelingen for firmasalg smider gode, faste og trofaste kunder ud af Fitness World!

Har nu været trofast og stabil kunde, med firmaaftale i Fitness world.
Mit lokale center og de ansatte - er jeg meget glad for. God service.

Da jeg indmeldte mig firma aftale (sparer 50 kr) for et år siden, havde jeg 2 valg.
1: årlig betaling, eller
2: månedlig betaling.
For at gøre det nemmeste tegnede jeg 1: årlig betaling. Det skulle jeg åbenbart aldrig have gjort!!! Fitness worlds´s firmasalg smider nu alle trofaste,stabile og faste kunder, med årlig betaling, ud af centrene. Medmindre man for 100 Kr omkonverterer til et standard abonnement til fuld pris. (Er man da så dum?)
De, der via deres firma rabat, havde valgt 2: månedlig betaling, må sandelig gerne fortsætte som kunde ???

Der skulle jeg så træne blandt ligestillede med fuld berettiget firma aftale, og betale 50 Kr mere om måneden end dem???
Ikke tale om! Aldrig i livet!

Mit firma fik svar på spørgsmål fra firmasalg, omkring sandheden i dette, efter 3 uger. Jeg fik aldrig selv svar fra dem. Mit lokale Fitness world center fik svar efter 18 dage. Svar fra firmasalg: Korrekt, vi henviser til nye regler omkring firmasalg....

Fremtiden for mig:
Jeg må ikke betale 200 Kr pr md for træning på spinningshold (hvor der aldrig er fuldt hold).
Men jeg kommer til at træne og bade, ganske gratis nu.
Blot ikke på hold. Nu skal jeg træne i fitness afdelingen og belaste denne (altid helt fyldt med mennesker).
Min kæreste har et "træn to" kort med gratis ven med, (bruges pt til datter som er med 1 gang i ugen). De andre 2-3 gange hun træner i ugen, tager jeg nu med gratis.
Ja det bliver jo så ganske gratis.

Er fitness world´s bestyrelse klar over, hvorledes deres afdeling for firmasalg, tilsviner faste kunder og ødelægger fornuftig forretningsgang?

Rigtig fint

FW i Aabenraa er et rigtig fint sted at træne, dog er der til tider en del maskiner som ikke virker. God service.

En pengemaskine ..............................

I 2013 sætter jeg mit medlemskab i bero efter at have konsulteret og rådgivet mig med det lokale centers folk. Det ville koste mig 100 kr, som jeg så indbetalte. Jeg ville så have mulighed for at spare ny oprettelse på kr 299,- ved evtl. senere aktivitet i centret.
Oprettelse er hos FW ikke ekstra arbejde, idet jeg før har været udmeldt, og en medarbejder i centret viste mig skærmen, og spurgte om det var mig, for så kunne han straks aktivere mig - kr 299,- tak.
Nu har jeg så modtaget en mail, at min pause periode slutter 4.3.2014, og her er det, at jeg mener, efter en pause må jeg da " for hulen" have mulighed for at overveje min pause - og om jeg skal i gang igen, eller udmelde mig - uden omkostninger..... Men nej en ikke så venlig person i centret har i dag læst og påskrevet for mig, at jeg afregnes for 149 kr for marts.

Hvor er FW dog usmidigt og grænsende til at være en pengemaskine. Jeg er i hvert fald færdig med disse centre.

Alt for dårlig service og håntering af sagen!

Jeg har, siden maj måned sidste år, været medlem af fitnessworld Hvidovre og jeg sammen med min kone og min datter tilmeldte os PBS betaling. Det gik helt galt og det trække flere gange samme beløb uden at giver mig besked om transaktioner. Jeg har forsøgt nu i over en månedstid at få forklaring på regnskab og PBS transaktioner uden held. Det kommer med ny undskyldning hver gang!!.
Personale er meget uvenlig og gider ikke svare på mit spørsmål om PBS betalinger samt et par rykke, som jeg har alerede betalt!!

Alt for dårlig service og håntering af sagen!

Uigennemskuelig, uetisk og meget professionel

For to år siden ville min kæreste melde sig ud af Fitness World på Englandsvej Amager, men hun blev overtalt til at sætte sit medlemskab i bero for 80,- kroner, således at hun ikke skulle betale oprettelsesgebyr, såfremt hun startede igen. Hun spurgte om det så var sådan, at hun i fremtiden kunne risikere, at de ville trække et beløb over vores konto: dette sagde de ikke ville ske.

Nu har de så trukket 342 kroner her to år efter, og vi opdagede det for sent, da det ikke fremgik af den pbs-oversigt vi fik til den 1. februar.

Kryptisk og utrolig dårlig service, TRÆN ET ANDET STED!

Umuligt at tilmelde sig betalingsservice, utrolig dårlig og flabet service som nærmest påstår at man lyver. Ingen mulighed for at de kan sende en regning som man ikke har modtaget, og som man ikke burde modtage, da det burde blive trukket automatisk over betalingsservice.

Nu har jeg modtaget rykkergebyr på trods af at jeg ikke har modtaget min regning. Og ja posten kan godt svigte, men det gør de til kundens problem og straffer en med rykkergebyr, og hvis man vil have regningen fremsendt får man ekstra rykkergebyr.

Ud over dette har firmaet ingen kundeservice på trods af firmaets størrelse.

Find jer et andet sted at træne, men mindre at i gerne vil behandles som en svindler og blive plukket for dine surt optjente penge.

Der er så mange andre gode alternativer, så ingen grund til at vælge dette sted.

Enormt uærlig virksomhed

Jeg har oplevet at stoppe mit abonnement i hvor jeg gik, men her 2 år efter, får jeg så en regning for 2 måneders træning, Træning som jeg ikke har bedt om, og som jeg ikke har fået af vide startede?? jeg blev enormt forbløffet over at det kan lade sig gøre at starte et abonnement igen og kræve penge 2 måneder efter - de gør det jo af den ene grund at de godt ved man ikke vil starte igen, og de tjener så penge på at jeg ikke får sagt nej - Nej til et spørgsmål jeg ikke får...

Jeg vil ikke anbefale fitnessworld til nogen som helst, når de er så uærlige og ufine når man melder sig ud, så er det det nok også resten af vejen rundt...

Fitness Worlds gratis genindmeldelse er automatisk - ikke gratis.

Jeg har skrevet til Fitness Worlds kundeservice fire gange, før jeg fik en reaktion.

Min 15-årige søn meldte sig ud af Fitness World i december 2011. Troede han. For nu i 2014 får jeg uden varsel igen regninger fra Fitness World. Han tog nemlig imod et tilbud om en to-års periode, hvori han kunne genoptage sit medlemskab, HVIS han ville. Det fremgik ikke af tilbuddet, at Fitness World ville sætte hans medlemskab i gang igen automatisk og uden forudgående varsel. De 79 kr, det kostede, kunne kun opfattes som en pris for en service, naturligvis ikke for at få lov at binde sig til nye forpligtelser og flere udgifter til et center, han udtrykkeligt havde ønsket at forlade.

Er det god forretningsskik at udnytte, at børn er nemme kunder?

Dårlig kundeservice

Jeg havde sat mit medlemskab på bero, da jeg blev nødt til at spare lidt i en periode (sådan er det på SU). Da jeg pludselig ikke kan logge ind på min medlemsside på fitnessworld.dk længere og medlemskab ikke starter op som planlagt, går jeg ud fra at jeg er røget helt ud af systemet (idet der bla er lavet nye regler for hvor længe man kan have det i bero). Efter 1,5 år har jeg derfor glemt alt om mit medlemskab (hvilket passede fint, da jeg alligevel ikke havde mulighed for at starte op igen), lige indtil jeg pludselig får trukket penge fra min konto for 3 måneders medlemskab, ergo har de startet mit medlemskab op igen, uden jeg har bedt om det og uden at have gjort opmærksom på det.
Jeg kontakter kundeservice, men de siger at tingene er som de skal være i deres system og at det er mig der tager fejl eller at jeg må snakke med det center der forlængede min pause, selvom de ikke har mulighed for at gøre noget ved det.
De svarer ikke tilbage på min sidste henvendelse og jeg har derved fået lov til at betale for 3 måneders træning, som jeg ikke har haft mulighed for at gøre brug af eller har bedt om.
Det er den dårligste kundeservice jeg nogensinde har været udsat for. De aner tydeligvis ikke hvad kundeservice i bund og grund handler om.

Bøder for hold man ikke har plads på??

Jeg har trænet i Fitness World længe og er egentlig godt tilfreds med selve centret, maskiner og holdprogrammet. Det trækker dog voldsomt ned, at man får bøder for ikke at møde frem på hold, man står på venteliste til! Det synes jeg er en utrolig mærkelig måde at tjene penge på. Man får simpelthen en bøde for ikke at møde op på et hold, man slet ikke har en plads på - det holder altså ikke..

Fitness World Details

Fitness World: Træn fra kun 149 kr./md. Vi tilbyder det største træningsudbud, så du kan finde lige dén træningsform, som passer dig.

Visit Fitness World

We live here: Mosedalvej 11