Fjeldogfritid reviews

Fjeldogfritid reviews

5.4

Dårlig service

Jeg købte et par fjeldski med 75mm kabelbindinger og 75mm støvler til. Det var et sæt jeg købte sammen og de satte bindinger på og det hele i butikken. Efter at have brugt sættet i i ca. 1 måned. Begyndte snuden på støvlerne at gå op i limningen og syningen så den ikke kunne gå ind i bindinger længere hvilket ikke er så godt når man er på fjeldtur. Dette betyder altså at støvlerne ikke virker længere.

Dette gik jeg selvfølgelig ind og reklamerede over, men det var ingen hjælp at hente. Tvært imod! Ham der sidder i skiafdelingen sagde at det i hvert fald ikke var ham der havde solgt mig det sæt og grinte lidt arrogant af det fordi bindinger åbenbart ikke passer til skoene. Ikke destomindre var de blevet solgt til mig af en derinde fra som jeg ikke husker hvem var. Alligevel var det kun et arrogant grin jeg fik med mig fra deres skiekspert. Da jeg så bad om at snakke med en overordnet fik jeg fat i ham der har med reklamationer at gøre. Sjovt nok grinte han også lidt og sagde at han altså ikke kunne hjælpe da det var blevet brugt sammen hvilket ikke er meningen med det sæt. Men de var jo alligevel ikke kede af at sælge mig sættet. Fedt!

DE HAR INGEN MORAL!! ADVARSEL!

Jeg købte et par klatresko hos Fjeld og Fritid i Frederiksborggade, Kbh.

Jeg har kun brugt skoene i ca. 3 måneder én gang om ugen på klatrevæg.

Der kom alligevel meget hurtigt et hul i tåen og en aflang ridse ned i tåen af skoen, som om læderet er knækket eller dårligt hæftet sammen - det ser i hvert fald mærkeligt ud. Jeg har ikke klatret særlig meget eller særlig hårdt, da jeg har været plaget af skader og derfor er gået langsomt frem.

En sko til 800 Kroner skal ganske enkelt ikke få sådan en skade efter KUN 12 gange på væggen!

Jeg reklamerede over skoen, men Peter Dausel hos kundeservice, var komplet ligeglad. Han gad slet ikke at høre på min historie og beskrivelse af skoens brug men vurderede med det samme, at det var min egen skyld, at der var kommet hul i skoen! Tak for kaffe! Moral var tydeligvis et ord, som han ikke kendte..

Mage til arrogant og ussel behandling skal man lede længe efter!!

Oven i købet havde de min sko i en hel måned, og jeg hørte aldrig fra dem!
Og de har ikke gidet ulejlige sig til at finde ud af, om det mon er en fabrikationsfejl.

Der er mange andre gode friluftsbutikker, så tag mit råd ...
- gå langt uden om Fjeld og Fritid, det kan hurtigt blive en dyr og frustrerende oplevelse

Eminent kundeservice

Henrik fra Fjeld&Fritid brugte sit internationale netværk for at få et produkt hjem til mig. Det var storartet og jeg er en særdeles glad kunde idag med det helt rette gear.

Hurtig levering og god service

Bestilte en jakke, som det viste sig ikke passede i størrelsen. God service og vejledning efterfølgende. Ved bytning af produkter købt online i butikken refunderes evt. fragtomkostninger.

Is Fjeldogfritid your company?

Fjeld og Fritid

Visit Fjeldogfritid