Fjernstyret reviews

Fjernstyret reviews

5.7

Dårligt

Jeg købte en Fjernstyret bil. (Offroad for 800 kr)
Første gang jeg var ude at køre med den kørte den over et lille dørtrin, gik der nogeti stykker i det ene hjul. Da vi ringede til dem sagde de "Det er noget du bare kan regne med."
Men de nok skulle sende nogle dele til os. Da først efter 1 år fik vi delene...

Hurtig levering op til julen - fint produkt

Her op til jul har jeg bestilt en helikopter gennem Fjernstyret.dk. Jeg fik god service med hurtig levering som lovet. Har også tidligere købt en bil og fået samme gode service.

umulig at få kontakt med

Efter flere forsøg har jeg opgivet at komme i kontakt med firmaet om et defekt batteri i en bil.
der er ikke mulighed for at ringe til dem og de svarer ikke på email.

16/12 2013
Efter min bedømmelse her af www.fjernstyret.dk er jeg blevet kontaktet af firmaet og har fået en forklaring på hvorfor det ikke var muligt at få kontakt - en forklaring som jeg er tilfreds med.
Derfor vælger jeg at ændre min anmeldelse til at den service jeg har fået er udemærket.

PAS PÅ! PAS PÅ!

Bestilte en fjernstyret bil til en fødselsdagsgave og fik den hurtigt leveret, men da vi åbnede pakken var de strips som holder bilen fast klippet over, hvad vi ikke tænkte nærmere over, men, men, den havde åbenbart været ude hos en anden kunde først, for fjernstyringen virkede ikke. Vi kontaktede firmaet som sagde at den ikke havde været ude hos andre kunder, men at Post Danmark jo godt kunde være hårde ved pakkerne, men den holder altså ikke i Byretten. Efterfølgende har det været umuligt at komme i kontakt med firmaet de tager ikke telefonen de har kun svaret på en mail. Det er et meget useriøst firma, så hold jeg langt væk!

Fin produkt.

Jeg har købt en esky big Lama helikopter hos fjernstyret.dk og pakken kom efter et par dage som forventet. Men efter 14 dage kunne batteriet ikke lades op . Kontaktede firmaet og efter lidt korrespondance frem og tilbage blev der tilsendt to nye batterier uden beregning og en kuvert med Porto til det defekte.
Det ene af de to nye virker så hellere ikke men pyt er ude og flyve igen og det er det vigtigste.

Hurtig levering, overbetalt produkt.

Hej, alt gik fint og hurtigt, - fandt ud af de solgte Hubsan x4 til 500kr, alle andre steder er det 400 eller 375,- så husk at tjek priserne inden du bestiller derfra.

God service!

Købte en fjernstyret helikoptor til min far i fødselsdagsgave og det gik nemt og enkelt.

En virkelig god service, og et menneske bag firmaet der er interesseret i at hjælpe

Webshoppen trænger til en opdatering. Men når det er sagt, så er manden bag fjernstyret.dk virkelig interesseret i at yde den bedste service der er mulig.

Fantastisk personlig betjening

Jeg har ingen forstand på fjernstyrede biler men stod og skulle bruge en konfirmandgave.
Jeg fik en fantastik vejledning på mail af fjernstyret som velvilligt og uddybende svarede på alle mine mærkelige spørgsmål. Varen nåede hurtigt frem som aftalt og var et super hit hos konfirmanden.

Super service hurtig behandling

Har bestilt flere dele til min REVO 3.3 i takt med jeg får den ødelagt... :-P Har desuden købt 2 stk E-Revo VXL ved fjernstyret.dk.
Anders har altid været super hurtigt og har ydet mig god service.
Jeg handler remover alt RC-udstyr ved Anders, som i øvrigt har en flot butik! :-)

Aldrig igen

Det er med forundring, at jeg læser anmeldelser nedenfor minen.

Den 23 marts købte jeg en fjernstyret helikopter til Kr. 800
Jeg fik ingen ordrebekræftelse og efter 5 dage var der ingen tegn på min helikopter.
Så jeg sendte en mail for at finde ud af hvad der var sket, jeg fik et svar samme dag med følgende ...

Jeg har netop sendt en ordrebekræftelse til dig - det skyldtes en Fejl via PayPal.
Din pakke forventes afsendt i dag (27 marts)

Jeg modtog min helikopter næste dag, men fandt ud af, at batteriopladeren var defekt, og så sendte jeg en e-mail den næste dag (29 marts) og ventede på et svar.
4 DAGE SENERE, fik jeg endelig et svar med teksten `` Beklager det Senne Svar!'' at læse resten af svaret kun at finde ud af, at min e-mail ikke var blevet læst ordentligt, og sælgeren troede, der var et problem med batteriet. Så igen måtte jeg sende en anden e-mail og forklarer igen, at det ikke var batteriet, men den oplader, der var defekt.
Jeg fik et svar samme dag (4. april) og aftalt med sælger at jeg kunne købe et bedre batteri til en billigere pris, hvilket jeg var glad for.

Jeg betalte for det nye batteri med det samme (4. april) og ventede og ventede på at mit batteri skulle ankomme. EFTER 8 DAGE var der ingen tegn på det, så igen, jeg sendte en e-mail (12 april) for at spørge, hvad der var gået galt. Jeg modtog en e-mail samme dag med følgende svar:
`` Det er en smutter herfra, jeg havde ikke opsnappet betalingen fra PayPal.
Ordren behandles og afsendes senest mandag.´´ (16 april)
Blev min ordre sendt senest mandag, ???? Nææ nej, det blev først sendt 2 dage senere, onsdag den 18. april og jeg modtog det dagen efter.

Så endelig, efter 22 dage, har jeg nu chancen for at flyve min helicopeter.

Jeg vil aldrig handle her igen og føler, at jeg blev dårligt behandled.

Bedste i rc udstyr

Købte en Traxxas mini summit til min søn derinde, og har bestemt ikke fortrudt købet.
Fik en rigtig god rådgivning af en som faktisk har forstand på produkterne han sælger, og vil ikke bare sælge det dyreste. (syntes alt for tit sælgere bare snakker køber efter munden og prøver at opgradere bare de ser den mindste chance til det)

Har handlet et par andre steder før, men handler ikke andre steder end her fremover.

Kanon service. Sådan skal det gøres

Har bestilt en masse dele til min Savage 3.5, og var i tvivl om nogle af dem var de rigtige. Det klarede Anders, og sendte mail tilbage med de rigtige nr. plus priser, og så kørte det bare.
Kanon og rigtig fedt med en RC forretning i Aalborg.

hurtig levering

stod og havde bestilt rc bil, men der var ingen i dk som havde den på lager og hpi sender ikke flere ud pt..
fik dog fat i fjernstyret.dk som havde en i butikken i ålborg. fik aftalt pris og den kom dagen efter.

hurligt levering. hurtig svar på mail,og super service.

Super betjening

Bestilte en lille helikopter: Swift Gyro +
Den var i restordre, men kom allerede 3 dage efter.
Den virkede desværre ikke ved ankomst.
Returnerede pakken og havde en ny allerede 2 dage efter.

Det kalder jeg super betjening!

Fantasktisk lille helikopter iøvrigt :-)

Køb Af Rc Helikopter.

SUPER service, SUPER levering og SUPER hurtig responstid.

SUPER - hjemmeside - service - levering - SUPER

Først købte jeg en helikopter til min søn. Bestilte den alt for sent før jul, men Anders fra Fjernstyret sørgede for den nåede frem. Straks efter jul bestilte jeg 2 andre helikoptere, de kom også dagen efter. SUPER service, SUPER levering og SUPER hurtig responstid på spørgmål mv. via mail. Jeg kan kun anbefale Fjernstyret som endda har de bedste priser.

Upåklagelig service

Har en helikopter af ældre dato, som drillede en del
efter megen tålmodighed, velvilje og korrespondance fra fjernstyret.dk´s side fik drilleriet ende, og jeg har nu en heli, som flyver helt perfekt.
Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger

Køb af helikopter

Jeg har købt en rigtig fin helikopter hos fjernstyret.dk. Det blev sendt samme dag, som jeg havde bestilt. Hurtig og effektiv levering. Kan kun anbefale fjernstyret.dk! Hilsen Kristian

Fjernstyret Details

fjernstyret.dk - rc biler, fjernstyrede biler, helikoptere, både, robotter - alt i RC!

Visit Fjernstyret