Fjoelner reviews

Fjoelner reviews

8.6

Fantastisk service!

Virkelig fantastisk oplevelse! Hurtig betjening/afsendelse, nemt at afgive bestilling, flot udvalg!
5 stjerner - vender HELT sikkert tilbage! :)

fin og hurtig

Har kun bestilt hos dem 1 gang indtil videre, men sikker på at jeg vil handle med dem igen. Hurtig levering og ingen problemer.

Rigtig god handel

Jeg bestilte nogle søde lapper til mine børns bukser. Jeg bestilte dem mandag eftermiddag og havde dem med posten tirsdag formiddag. Helt perfekt :-)

Kan ikke være bedre!

Har bestilt mønstre i går eftermiddag, der allerede ligger i min postkasse her til morgen!
Super nemt og effektivt!!

Fin og hurtig service

Købte en del bånd hos Fjølner, der lynhurtigt sendte ordren til mig minus et bånd, som ville blive eftersendt. Det blev det allerede næste dag. Båndene er også helt som ønsket.

Sep. 2012
Nu har jeg igen haft brug for Fjølner. Jeg ledte højt og lavt på nettet efter et møbelbånd, som syntes umuligt at skaffe - i hvert fald så lidt, som jeg havde brug for. Så fik jeg den idé at skrive til Fjølner, som altså heller ikke havde det på hjemmesiden - og efter kort tid kom en mail tilbage med billede af lige præcis det, jeg var ude efter, og jeg fik så tilsendt et betalingslink. Utroligt udvalg, den butik har - og utroligt god service!

Top

Har handlet i webshoppen siden 2007. Altid Hurtig levering, forsendelsesomkostning svarende til faktisk pris - eller lavere, konkurrencedygtige priser, god søgefunktion på hjemmesiden, gode billeder på hjemmesiden til bedømmelse af stoffer, snitmønstre m.m. - bare helt i top.
Kan varmt anbefales

Jeg bestilte noget stof. Men det kom ikke dagen efter men efter tre dage ringede de go sagde at de havde fået pakken sendt tilbage. og det var PostDanmarks skyld men så sendte de den igen og skrev på pakken "AT DET ER DEN RIGTIGE ADDRESE!!!" så god kundeservice:

Klart anbefales!!!
Hilsen mig

Is Fjoelner your company?

www.fjoelner.dk Details

Visit Fjoelner