Fjordbutikken reviews

Fjordbutikken reviews

8.7

Professionel og god service

Havde fået nogen meget lækre håndklæder, som der desværre var fejl på. Jeg henvendte mig derfor til Fjordbutikken, som med det samme reagerede på henvendelse, tog kontakt til leverandøren og to dage efter fik jeg svar om, at jeg blot ville få sendt en ny pakke. Alt sammen uden en masse senden frem og tilbage.
Det er fantastisk at møde så hurtig sagsbehandling og professionel service, og vil bestemt handle der igen.

Bra BuTik !!

Bare en dejlig oplevelse at handle hos Fjordbutikken. Skøn hjemmeside med mange lækre ting, glæder mig til at følge udviklingen af varesortiment. Fin personlig betjening og hurtige svar - også forsendelse. GRATIS indpakning. Jeg er glad for differentieringen vedr porto. Jeg køber cremer og andre lette ting, og det er skønt at slippe med 38; i porto :)

SUPER god service.

Købte et rigtig "kedeligt" gavekort hos føtex, som jeg slet ikke ville være bekendt at aflevere som gave (som modtager havde ønsket).
Så gik jeg i Fjordbutikken og fandt en flot skål - som de pakkede rigtig flot ind med gavekortet. Så gaven blev rigtig flot præcenteret. Modtager blev rigtig glad.

++++++++++

Fik varende dagen efter jeg bestilte. De var meget fint pakket ind! Der var ingen problemer. Hvis der skal være et lille minus. Er det nok leverings prisen. Der kunne være dejligt hvis der blev indført, at fx over 600 kroner er der gratis levering, i stedet for det bliver dyrere og dyrere.
Men alt i alt

-Tak fjordbutikken.dk!

God og hurtig

Fik en mail om at varene var afsendt. Modtog meget hurtigt. Porto på 2 stk små cremer var kun 35 kr, mange andre steder er den på 60 kr.

Skønne varer, hurtig forsendelse

Jeg købte en ansigtscreme og den ankom dagen efter, hvor fedt! Ansigtscremen er desuden bare rigtig god, nok én af de bedste jeg har prøvet. (La Claree dagcreme med oliven). TAK

Super levering

Bestilte varer fredag kl 15. Levering med Post Danmark dagen efter kl. 10.....imponerende

Fantastisk flot indpakning og hurtig levering

Tak for det helt utrolige flotte gaveindpakning, den var smukker og mere elegant end jeg selv kunne lave den. Jeg kan klart anbefale Fjordbutikken, hurtig og godt betjening.
Alice

Helt unik service, flot indpakning og med pakken fulgte en lille nyttig gave. En af de bedste på nettet.

Fri tekst...
jeg kan varmt anbefale Fjordbutikken
har lige handlet over nettet
fin service,mere end man kan forvente
blev også billigere end ventet
da min pakke blev sendt som maxi pakke
sparede jeg 21 kr
yderst flinkt personale.

Is Fjordbutikken your company?

Fjordbutikken Details

Butik i Hobro og e-mærket Webshop med Danmarks måske største udvalg af badesalt, saltscrub, håndsæbe, shampoo, dagcreme, natcreme, rengøringsmidler, algefjerner og mange smukke glassmykker og glasfigurer

Visit Fjordbutikken