Flashbay reviews

Flashbay reviews

9.7

Quick Delivery !

Appreciated the really quick delivery. Nice product.

Super hurtigt!

Vi skulle bruge 100 usb-stik, vi fik lavet ordren onsdag eftermiddag og
modtog de omtalte stik med trykt logo efterfølgende mandag middag.

Meget tilfreds kunde

Rigtig god service, hurtig levering, flot produkt og en super hjælpsom kontaktperson. Vil helt sikkert bruge flashbay igen... - samt sige det til naboen... ;o)

Very good and fast service

Helene Rasmussen is great to cooperate with. We are very happy with the service and already forwarded her contact details to 2 other departments in our company.

Hurtig levering, god service og tilfredsstillende produkt

Jeg bestilte 100 stk. USB nøgler med logo d. 25. marts 2014 hos Flashbay og ordren blev leveret d. 3. april.
Produktet lever til fulde op til forventningerne. Jeg har tidligere bestilt det samme produkt hos Flashbay og vil klart anbefale dem.
Flashbay har fornuftige priser på deres produkter og yder en god og venlig service.

Super service og hurtig levering!

Virkelig en proffesionel og god service. Modtog først en stor prøvepakke med USB stik, inden vi bestilte, så det var nemt og overskueligt at vælge produkt. Super!

super, perfekt produkt og service

Jeg har tidligere, og nu igen ved min handel med Flashbay, fået en fantastisk personlig service af Flashbay's Account Manager, ved mit køb af USB produkter. Mine bestilte af USB Alloy kort, fik jeg leveret 3 dage før den planlagte leverings dato, med et 100% super flot tryk. Alt i alt et Flot, Perfekt og Elegant reklame produkt fra Flashbay!

Super service og meget hurtig levering

Flashbay leverede rigtig god service og opfølgning. De leverede hurtigere end planlagt, og produktet var helt efter specifikationerne. Kan kun anbefales.

Super hurtig og god service..

Vi bestilte 1000stk USB nøgler med indgravering og tryk bagpå. Fik nogle design forslag tilbage, som vi godkendte.
Det eneste minus er at "silketryk" ikke kan fade i farven, som gjorde at vi valgte indgravering i stedet. Det er super flot så alle er tilfredse.

Hurtig levering ! Flot produkt !

Jeg havde gennem hele bestilings forløbet fantastisk support og service! Produktet kom hurtigere end forventet og levede fuldt op til mine forventninger! Det kan kun anbefales at handle her!

God service, rimelige priser, hurtig levering og et godt produkt!

Flashbay har et kæmpe og spændende sortiment. Rigtig fin service, gode priser og leveringstider. Produktet fungerer som lovet og designet/finish er fuldt ud tilfredsstillende.

Super god service og hurtig levering

Vi kan varmt anbefale at handle her :-)

Nemt, hurtigt og uden besvær.

At designe det du gerne vil ha er super nemt og hurtig. Har man spørgsmål ender man med at snakke med noget utrolig kompetent personale som hurtigt svare på alle tænkelige spørgsmål. Alt dette og så kom bestillingen før end forventet så det er jo perfekt.

God positiv og professione service, klart at anbefale dette firma.

Efter flere overvejelser og god professionel korrespondance med Flashbay, fandt vi frem til den løsning som var bedst for vores lille virksomhed.
Under hele dialogen forekom Flashbay på intet tidspunkt som afvisende eller "trætte" af vores spørgsmål og ønsker, med svarede hurtigt, fint og forståeligt.

everything was OK, good and fast communication, fast delivery

I am a little bit disappointed that Flasbay does not offer ecological packing for sticks, eg simple cardboard box

Service og leveringstid i top

Fuldt ud tilfreds med samarbejdet med Flashbay.
Helene har været til stor hjælp og meget tålmodig undervejs.
Flashbay kan klart anbefales.

Hjælpsom og professionel hjælp til udformningen af materialet

Fik en glimrende hjælp af personalet til at vælge det rette produkt samt fin vejledning i hvordan betaling og levering skulle/ville foregå.
Efterfølgende fin opfølgning på om materialet var nået frem og om det var tilfredsstillende.
God service hvilket medførte, at endnu en ordre blev afsendt til firmaet.

Super hurtig levering

Levering som aftalt og et flot og præsentabelt produkt

Hej Peter,

Mange tak for de 5 stjerner! Jeg er glad for at du var tilfreds med levering og produkt. Jeg håber at høre fra dig i fremtiden.

Helene

God service og hurtig levering

Vi har været tilfredse med løsning af opgaven med USB-nøgler …god sparring fra Helene undervejs, tidshorisont blev overholdt og der kom et tilfredsstillende produkt ud af det.

Hej Anette,

1000 tak for anmeldelsen. Jeg er glad for at stikkene kom frem i god tid og at I var tilfredse med resultatet. Jeg håber at det var starten på et godt samarbejde.

Helene

Fantastisk god service og behandling, stor ros til Helene.

Købte forleden usb-sticks fra Flashbay, var kommet i tidsnød men yderst hurtig tilbagemelding fra deres side gjorde at levering kunne lade sig gøre inden min rejse.
Helt klart jeg vælger samme firma næste gang.

Hej Ulrik,

Tak for den fine anmeldelse. Jeg er glad for at vi kunne nå din deadline og jeg håber at stikkene vakte begejstring. Jeg ser frem til at høre fra dig i fremtiden.

flashbay.dk Details

www.flashbay.dk

Flashbay, en af ​​verdens førende leverandører af USB-nøgler og USB-kort med logo.

Vi varetager alle dine behov og forventninger til den bedste pris, kombineret med en lynhurtig og meget effektiv service.

Vi sælger et bredt sortiment af hukommelseskapaciteter og modeller samt tilbyder vores kunder mange forskellige og spændene brandingmuligheder.

Dette er sideløbende med vores engagement i miljø, ved brugen af genbrugsmaterialer alle steder muligt, samt CO2 neutral status opnået i 2008 - både på Flashbay Fabrikken og Vores britiske kontor.

Hvorfor vælge Flashbay?

www.flashbay.dk